• Om Quizlet te laten groeien gaan we gratis credits uitdelen aan iedereen die nieuwe leden aanbrengt:

    - Je krijgt 5 credits voor het aanbrengen van een nieuw lid
    - Je krijgt je eigen URL om Quizlet te promoten
    - De credits worden pas toegewezen als het nieuwe lid een pasfoto heeft geplaatst en minimaal een uur actief is geweest op de site
    - Alleen nieuwe leden met een e-mailadres wat nog niet in ons systeem staat komen in aanmerking voor credits.

    Je kunt je eigen promotie links hier vinden

    Yes, lekker spammen en credits verdienen!
    Wat denk je zelluf? Uiteraard wordt misbruik en spam hard afgestrafdt!

    Ik wil niet dat mensen in mijn omgeving weten dat ik lid ben van Q!
    Uiteraard is het niet verplicht om gebruik te maken van dit systeem.

    Hoe weet ik hoeveel leden ik heb aangebracht?
    Overzicht

    Ik koop liever credits omdat ik Quizlet zo nog meer steun
    (H)

    Wat kan ik eigenlijk met credits?
    Je kunt er dingen mee in the spotlight zetten of een Golden Membership mee kopen.

    [ bericht aangepast op 27 juni 2017 - 14:56 ]


    Dit is mijn signature...

    Poncho schreef:
    Leuk initiatief! Helaas ken ik geen mensen die Q wat zullen vinden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    MT.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    In ieder geval een leuk initiatief, wie weet wat er van komt :)
    Ik ga sowieso mijn blog op Yoors weer aanpassen, wellicht dat er vanaf daar wat mensen hierheen komen =D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    In ieder geval een leuk initiatief, wie weet wat er van komt :)
    Ik ga sowieso mijn blog op Yoors weer aanpassen, wellicht dat er vanaf daar wat mensen hierheen komen =D

    Deze nieuwe functie doet mij best wel aan Yoors denken


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ideaal, aangezien niet iedereen credits kan kopen via het betaalsysteem die Quizlet nu heeft.
    Maar ik zou niet weten wie er in mijn kenniskring Q wilt gebruiken.

    Krijg jij de credits, of het nieuwe lid?


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    Krijg jij de credits, of het nieuwe lid?


    Diegene die het nieuwe lid aanbrengt, jij dus.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Diegene die het nieuwe lid aanbrengt, jij dus.


    Oké, top, en hoe lang duurt het voordat je ze krijgt? Want ik heb al wel wat mensen op de site gekregen en ze zijn al een uur actief geweest en hebben een profielfoto, maar ik heb nog geen credits gekregen


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Chlorisse schreef:
    (...)

    Oké, top, en hoe lang duurt het voordat je ze krijgt? Want ik heb al wel wat mensen op de site gekregen en ze zijn al een uur actief geweest en hebben een profielfoto, maar ik heb nog geen credits gekregen

    Een uur actief is minstens een vol uur online geweest zijn, niet minstens een uur geleden geregistreerd zijn. Dus je moet kijken naar de tijd online. Klopt dat ook? =)

    [ bericht aangepast op 5 juli 2017 - 10:16 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Een uur actief is minstens een vol uur online geweest zijn, niet minstens een uur geleden geregistreerd zijn. Dus je moet kijken naar de tijd online. Klopt dat ook? =)


    Ja, dat klopt ook, ze zijn allemaal al meer dan een uur online geweest


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik zal er morgen even naar kijken (Y)


    Dit is mijn signature...

    Topp! :Y)


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Er stond nog een foutje in de code waardoor niet altijd de credits werd overgemaakt. Bij jou was dit ook het geval. Ik heb de credits inmiddels handmatig naar je overgemaakt.


    Dit is mijn signature...

    Super, bedankt!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik heb een vraag. Ik heb een tijdje geleden een nieuw lid (HandigeHarry_20)aangebracht, maar ze is ondertussen alweer een hele tijd niet meer online geweest, maar ze voldoet eigenlijk wel aan alle eisen. (Profielfoto & langer dan 1 uur online)
    Zou ik hier ook credits voor kunnen krijgen?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2017 - 11:55 ]