• Hey mensen,

    Ik ben een meisje van 13 jaar oud (in november 14 jaar ) en ik zit in 2 gymnasium (bijna 3) en ik ben meerde keren verliefd geweest, maar ik ben elke keer afgewezen omdat de jongen 'niet verliefd op mij' was. Wat doe ik elke keer fout dat ik nog nooit een relatie heb gehad? Hoe moet ikk het de volgende keer aanpakken?


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Don't worry. Dat hij niet op jouw is betekend niet dat jij iets fout doet. <3 Maar niet alle mensen passen bij elkaar. En als hij niet verliefd op jou is, matchen jullie dus kennelijk niet goed genoeg. Maar zodra je de juiste jongen tegen komt, merk je dat vanzelf wel. Die zal jou ook vast niet afwijzen. Denk in ieder geval niet dat er iets mis met jou is. Want dat is niet zo. Don't worry too much about it. Your time will come. <3


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik denk niet dat je iets fout doet. Je bent nog harstikke jong! Ik had mijn eerste relatie ook pas op mijn 15de. Ik snap niet waarom iedereen tegenwoordig zo jong al een relatie wil, maar gewoon afwachten en je komt vanzelf wel iemand tegen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Je bent nog zo jong, dus zit er vooral niet mee. Die dingen komen vanzelf. Het hoeft allemaal niet zo snel.


    16 - 09 - '17

    Dan ben je de juiste waarschijnlijk nog niet tegengekomen (:
    Blijf gewoon jezelf


    26 - 02 - '16

    Je doet niets fout, jongens op jouw leeftijd zijn vaak nog niet geïnteresseerd in meisjes. Daarbij ben je zelf ook nog vrij jong, dus ik zou me daar niet zo druk over maken. Liefde komt vanzelf wel! Jongens moeten jou accepteren zoals jij bent en dat hoef je niet te veranderen. Waarschijnlijk hebben de jongens waardoor je bent afgewezen nog geen interesse in meiden of vallen ze gewoon niet op jou. Jij bent toch ook niet op elke jongen verliefd? ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind wel dat je aardig wat lef hebt om naar de jongens toe te stappen waar je verliefd op ben. (:
    Ik kreeg pas het lef om een jongen te vertellen over mijn gevoelens toen ik 16 was. Met die jongen kreeg ik mijn eerste relatie en vier jaar later zijn we nog steeds samen.

    En zoals anderen al zeggen, volgens mij zijn die jongens van jouw leeftijd nog niet bepaald bezig met relaties.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Als iets oudere mensen een relatie hebben, is het meestal zo dat de verliefde persoon de niet - verliefde persoon voor zich probeert te winnen. Als iemand goed is voor jou, om je geeft, die persoon aan jou duidelijk wilt maken dat je belangrijk bent voor hem/haar en dat je hem/haar voor de volle procent met alles kan vertrouwen, dan wordt die persoon vroeg of laat ook verliefd op jou. Dan vind je ze eerst niet echt speciaal, maar omdat ze zo goed zijn voor je ga je op de duur denken van wat een lieve jongen/lief meisje. Wat niet is kan nog komen.
    Mensen zijn dankbaar en waarderen het als je hen liefde schenkt, dan geven ze het vaak terug. "Je oogst wat je zaait", hoe meer liefde je geeft aan mensen, hoe meer je terugkrijgt, zo gaat het vaak. Waarschijnlijk maak je de fout om het hen gewoon te zeggen, probeer eerst er te zijn voor de persoon en gevoelens bij hen aan te kweken en zeg het pas dan. Dan kun je nog worden afgewezen maar de kans is een stuk kleiner. Ik denk dat bij de meeste koppels er altijd wel één is die eerst het oog op de ander liet vallen.

    Trouwens, zoals iedereen het zegt, het is de normaalste zaak van de wereld om nog geen relatie te hebben gehad aan je 13de. (;
    Bovendien vat het niet persoonlijk op als je afgewezen wordt. Dat wilt niet zeggen dat je niet leuk bent of mooi of aardig genoeg. Soms lijkt iemand me een prima jongen waar niets van te zeggen is, maar sluit de persoonlijkheid gewoon niet genoeg aan op die van mij om dat soort band mee te kunnen delen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2017 - 13:35 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Reigns schreef:
    Je bent nog zo jong, dus zit er vooral niet mee. Die dingen komen vanzelf. Het hoeft allemaal niet zo snel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je bent 13 (bijna 14), je moet je lekker focussen op school ^^
    Mijn eerste relatie was pas toen ik 17 was, dus geduld is een schone zaak. Je loopt vanzelf tegen iemand aan waarmee het klikt en waar wederzijdse liefde vanaf komt. Geloof mij, het komt goed c:
    Je moet ook vooral niet naar liefde gaan zoeken, het moet je overkomen ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha, je doet niets fout hoor, geloof me. Sommige mensen worden gewoon niet verliefd op elkaar. Je vind wel een leuk vriendje.(blush)

    Je bent nog best jong. Jongens doen er eenmaal langer over. Ik vind het juist goed wat je doet. Je spreekt de jongens zelf aan! Alleen je moet jezelf niet tot een relatie pushen. Dit lijdt tot relaties waarvan je spijt van gaat krijgen.


    Shoganai i ne~

    Reigns schreef:
    Je bent nog zo jong, dus zit er vooral niet mee. Die dingen komen vanzelf. Het hoeft allemaal niet zo snel.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jong zijn is niet altijd leuk. Ik heb ook wel eens een blauwtje opgelopen omdat hij me te jong vond.

    Nog niet zeggen dat je een cruch op degene heb. En als je toch een liefdesbrief naar die jongen wilt sturen, doe het anoniem.

    Die tip kreeg ik van een jongens magneet uit middelbare schoolperiode. Wees gewoon aardig en geef hem complimentjes.