• ... want na wat voelt als duizend pogingen om af te spreken, duizenden chatberichten, uren te skypen en meer dan vijf jaar vriendschap via het internet, krijg ik eindelijk de kans om PrinceZuko in het echt te ontmoeten, met drie dagen efteling nog wel! Bovendien is dit ook de eerste keer in meer dan twaalf jaar dat ik naar de efteling ga en ik kan gewoon écht niet wachten. AAAH. Kan het al niet morgenmiddag zijn?



    Is jullie maandag ook een om naar uit te kijken?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 21:37 ]


    Ex astris, sciencia

    Veel plezier!!


    Mhm?

    Nee, want ik moet studeren en stressen voor mijn ingangsexamen dinsdag!
    Maar heel veel plezier! Wordt vast mega leuk c: Heb ook al een paar keer Q-mensjes ontmoet en dat is altijd echt een leuke ervaring (:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Oh wat leuk, mini meeting :) Veel plezier! :D


    You were born original, don't die as a copy.

    Omg ik ga ook morgen naar de efteling.

    Heel veel plezier! !


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Veel plezier!!!

    Ik kijk er niet echt naar uit omdat mijn toetsweek maandag begint.


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    Wat leuk! Veel plezier!
    Dan kunnen jullie ook in de nieuwe attractie Symbolica. (:

    Ahh super leuk en veel plezier.

    Ik heb morgen mijn diploma uitreiking en zal nooit meer naar school hoeven (alleen om bso kids op te halen maar dat telt nietXD)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Sarn schreef:
    Veel plezier!!


    16 - 09 - '17

    Oh, wat super gaaf! Heel veel plezier!


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Hahah, beetje laat maar super veel plezier!

    UPDATE: Omg, dat was absoluut geweldig. Ik zou zo weer terug willen. Ik was op voorhand bang dat het enorm awkward enzo zou worden, maar dat was echt niet het geval.

    @Hannibal_Lecter, Yup! We hebben wel enorm veel geluk gehad dat we een half uur eerder naar binnen konden, want de wachtrij heeft volgens mij niet onder één uur gestaan voor Symbolica. Vond ik persoonlijk wel de moeite waard. (al zijn de drie verschillende banen echt niet zo verschillend).
    @IrishNialler, Ooh, proficiat met je diploma!


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    UPDATE: Omg, dat was absoluut geweldig. Ik zou zo weer terug willen. Ik was op voorhand bang dat het enorm awkward enzo zou worden, maar dat was echt niet het geval.

    @Hannibal_Lecter, Yup! We hebben wel enorm veel geluk gehad dat we een half uur eerder naar binnen konden, want de wachtrij heeft volgens mij niet onder één uur gestaan voor Symbolica. Vond ik persoonlijk wel de moeite waard. (al zijn de drie verschillende banen echt niet zo verschillend).
    @IrishNialler, Ooh, proficiat met je diploma!


    Fijn dat het leuk was! (:

    Ja, de wachtrij is echt een ramp.
    Ik ben er afgelopen maandag ook geweest. We wilden eigenlijk eerst in Symbolica gaan, maar de wachtrij was onvoorstelbaar lang. Daarom zijn we later op de dag nog twee keer in Symbolica geweest (twee keer dezelfde route, helaas, want we waren single riders).
    Ik vond Symbolica ook wel de moeite waard. Echt weer een typische Efteling attractie, heel mooi!
    Maar ja, ik ben dan ook wel echt een beetje 'die hard' fan van de Efteling. :b

    Top dat het geweldig was!


    16 - 09 - '17

    Fijn dat het leuk was!


    When I'm with you I feel save, like I'm home.