• LOS ANGELES' PERFORMING ARTS ACADEMY

    every act you have ever performed since the day you were born
    was performed because you wanted something
    ©Mouli

    USERNAME
    Mouli
    Ziegler
    GreenIight
    Anthemis
    Anatomy
    naestivate
    Micaela
    Sappho
    Obeah
    Verstappen
    Phorthos
    Kaur
    Bathsheba
    Gareth
    Reigns
    Kendol
    Soco
    karmahitsyou
    NAME
    Milou
    Sanne
    Maaike
    x
    Megan
    Arne
    x
    x
    x
    Vera
    Savannah
    Mirte
    Lisa
    Matty
    Sylvie
    Ads
    Robin
    Demi
    CHARACTER
    Courtney, Kian
    Fallon, Simon
    Cora
    Ashley "Ash"
    Anastasia
    Maddox, Nova
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    Iris
    Reyna
    Wolfgang
    Kyros "Ky"
    Dove
    Rebecca
    Nizar
    Daniël
    Celine


    CLASSES
    DANCE CLASS
    Fallon
    Cora
    Anastasia
    x
    Maddox
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    MUSIC CLASS
    Iris
    Reyna
    Ashley
    x
    Wolfgang
    Kyros
    Simon
    Kian
    ACTING CLASS
    Courtney
    Dove
    Rebecca
    Celine
    Nova
    Nizar
    Daniël
    x

    REGELS EN EXTRA
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan, tenzij anders staat aangegeven
    • Maximaal 2 rollen per persoon, in verschillende klassen
    • Geen perfecte rollen, niemand is perfect
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 1 september 2017. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic
    • Als je een apart soort rol wilt maken ofzo, overleg dit dan even
    • Als je vragen hebt, stuur dan even een PB'tje, een GB'tje of laat een berichtje achter in het topic

    TOPICS
    rollentopic
    • praattopic 1 2
    speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 19:40 ]


    take risks

    Nizar zoekt trouwens ook nog een boyfriend (girl mag ook) maar gewoon voor de flair van het is niet echt maar gewoon omdat het kan yk


    Heaven is a place that we all have

    Hmm ik heb t idee dat ik nog best wat relaties mis...
    Dus iemand die nog geen relatie heeft met Gabriel kan gb'en / pm'en?


    Aan niets denken is ook denken.

    ANASTASIA ZOEKT DE VOLGENDE RELATIES


    Rol: 1.6. Als je een ander voorstel hebt, let me know.

    ——— Een beste vriend/vriendin
    ——— Een gay best friend
    ——— On & off friendsJulien Noah Beaufort
    ——— BalletpartnerTybalt Mortimer Chapman
    ——— Danspartners • Julien Noah Beaufort (ballroom)
    ——— King to her Queen BeeMaddox Auden Belmont
    ——— Enemies / Frenemies
    ——— Iemand die door haar perfecte masker heen zietWolfgang Smith
    ——— Iemand die erachter is gekomen wat er echt is gebeurt in het tweede jaar. (Zie haar geschiedenis)
    ——— Een casual flirtWolfgang Smith
    ——— Een persoon die haar in haar eerste jaar bijles gaf in Engels en haar wegwijs maakte in Amerika.Rebecca "Becca" Dana Scavo
    ——— Iemand die haar helpt met haar Youtube kanaal.Fallon Mikaela Young & Nova Ledger Graines.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2017 - 14:41 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Simon van der Pool (pagina 5, nog niet af) heeft in steekwoorden een innerlijk. Hij zoekt de volgende dingen:



    • Een partner in crime (m)
    • Een goede vriendin
    • Een vijand
    • Een meisje met wie hij graag flirt | Cora
    • Iemand die denkt dat hij homo is
    • Iemand met wie hij regelmatig ruzie heeft
    • Iemand met wie hij graag muziek maakt
    • Andere ideeën?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Anatomy schreef:
    ANASTASIA ZOEKT DE VOLGENDE RELATIES

    [left](...)

    ——— Iemand die haar helpt met haar Youtube kanaal. | Fallon?

    Fallon zit zelf ook in de dansklas en misschien is het dan ook wel leuk als ze samen video's maken over het dansen. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    juuuust because it's possible, ben ik nog een jongen aan het maken voor music class die ik zometeen zal posten :Y)


    take risks

    Wanneer komt het praattopic?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Simon van der Pool (pagina 5, nog niet af) heeft in steekwoorden een innerlijk. Hij zoekt de volgende dingen:



    • Een partner in crime (m)
    • Een goede vriendin
    • Een vijand
    • Een meisje met wie hij graag flirt | Cora
    • Iemand die denkt dat hij homo is
    • Iemand met wie hij regelmatig ruzie heeft
    • Iemand met wie hij graag muziek maakt
    • Andere ideeën?


    Ruzie? Daar is Tybalt heel erg goed in, toevallig.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Anatomy schreef:
    ANASTASIA ZOEKT DE VOLGENDE RELATIES

    [left](...)

    Rebecca misschien als degene die haar bijles in Engels gaf en haar wegwijs maakte in Amerika?


    16 - 09 - '17

    Ziegler schreef:
    Wanneer komt het praattopic?

    momenteel bevindt je je al in het fabuleuze praattopic, maar als je het speeltopic bedoeld, morgen rond een uur of drie want dan ben ik net thuis van school ahhaha :Y)


    take risks

    Mouli schreef:
    (...)
    momenteel bevindt je je al in het fabuleuze praattopic, maar als je het speeltopic bedoeld, morgen rond een uur of drie want dan ben ik net thuis van school ahhaha :Y)


    Hahahaha oh wauw, dat bedoelde ik inderdaad


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Kian is poooosted, iemand een relatie? :')

    MARCIANO "KIAN" TRUJILLO
    — best friend

    — iemand die hem uit zijn schulp probeert te halen

    — iemand die graag met hem de natuur in gaat

    — iemand die hem totaal niet uit kan staan, wat hij dan niet begrijpt ofzo

    — iemand waarmee hij graag muziek maakt

    — crush ofzo

    — o.i.d.


    COURTNEY ROSEMARY BAKER
    best male friend aka soulmate
                Nova Graines
    best female friend
                Cora Allegro
    partner in crime
                Rebecca Scavo
    — boooyfriend / crush / o.i.d.
    — youtubing friend aka iemand daar het helpt met youtube ofzo
    iemand die ze niet zo vriendelijk vindt
                Simon van der Pool
    — een stukgelopen vriendschap
    weet ik veel verre neef of nicht ofzo
                Fallon Young
    movieniiiiight buds
                Wolfgang Smith
    Courtneys relaties tot nu toe:
    Nova Ledger Graines • Soulmate
    De definitie van een echte, goede en vooral hechte vriendschap is te omschrijven in slechts drie woorden: Nova en Courtney. De blondine weet alles van de gekke, dramatische Nova en zou zonder grappen een granaat voor hem vangen, door het vuur voor hem gaan en voor de trein springen als dat zijn leven red. Wanneer je Courtney en Nova samen in een ruimte plaatst ben je van twee dingen zeker: een drukte van jewelste en een super gezellige sfeer. De twee vullen elkaar en voelen elkaar perfect aan zouden zich niet kunnen inbeelden wat een leven zonder elkaar is; in ieder geval behoorlijk saai. Daarnaast is Nova ook een van de enigen die weet dat Courtney om burn-out verschijnselen in sophomore year naar huis is gestuurd, in plaats van een kans op een grote rol in een film.
    Fallon Mikaela Young • Cousin
    Fallon is het twee maand jongere nichtje van Courtney, die hun bloedband te danken hebben aan hun moeders. Fallon en Courtney zijn beiden opgegroeid met de haat tegenover het andere gezin, die er met de paplepel ingegooid werd. De banden waren tegen hun 14e al lang verbroken en het was dan ook puur toeval dat de nichtjes naar dezelfde school toegingen. Ergens verschilden de gedachten tussen hun ouders misschien toch niet zoveel. Courtney, die eerst geen woord met Falon wisselde, werd door school met haar in één slaapkamer geplaatst, en sindsdien bleken de twee een best goede band met elkaar te hebben en keren ze zich allebei tegen de woorden van hun familie, die de goede band sterk afraden.
    Cora Ophelia Allegro • Best Friend
    Nadat Cora en Courtney elkaar na een paar maand voor het eerst gesproken hadden, bleek dat de twee heel goed op één lijn lagen en steeds meer samen met elkaar deden. Het duo bouwde in de loop der jaren een sterke band op, wat extra versterkt werd door de 1,5 week die ze met zijn tweeën afgelopen zomer in Florida hebben doorgebracht, bijkomend van weer een heel jaar school en even al het andere loslaten. Courtney kan altijd al haar gedachten, frustraties en gelukkige herinneringen bij Cora kwijt en zou deze vriendschap voor geen goud willen opgeven.
    Gabriel Walker • First Friend
    Wanneer Courtney, gehuld in onzekerheid een half uur te vroeg op de school was voor haar intakegesprek, zat op het bankje waar ze plaats nam een andere jongen te wachten, die voor haar aan de beurt was. Het contact tussen hen was snel gemaakt, en nog voordat Courtney werkelijk naar het PAA ging had ze haar eerst vriend al ontmoet, waarmee ze de hele vakantie lang aan het whatsappen was over de vraag wie er nog meer naar het PAA zouden gaan, en of ze beroemdheden tegen zouden komen. Gabriel en Courtney zijn nog steeds erg goede vrienden van mekaar.
    Wolfgang Smith • Movie Night Buddy
    Na elkaar te leren kennen op een feestje en besloten dat een film kijken en popcorn vreten interessanter zou zijn dan doen alsof de twee konden dansen op de feestmuziek, maar hier absoluut geen talent voor hadden, trokken Wolf en Courtney steeds meer naar elkaar toe. Langzaam kwam Courtney erachter dat de rebelse Wolfgang eigenlijk een hele lieve knuffelwolf kan zijn, in plaats van het soort waar je het liefst zo ver mogelijk bij uit de buurt blijft. Met z'n tweeën film in en film uit, om daarna nog uren over de film te blijven praten. Al begint Courtney de laatste tijd steeds meer over hun "vriendschap" na te denken, zich afvragend waar de ongemakkelijke situaties vandaan komen wanneer de een de ander knuffelt en wat haar werkelijke gevoelens voor de jongen zijn.
    Simon Benjamin van der Pool • definitely not a friend
    Als Courtney ergens niet tegen kan, is het dat mensen misbruik maken van elkaar, met name van de mensen die haar dierbaar zijn. In het bijzonder Nova, waarvan ze weet dat hij snel van vertrouwen is en zichzelf hiermee de put in kan gooien. Courtney heeft echter het idee dat Simon, Nova's crush, hem alleen gebruikt wanneer het hem uitkomt en hem onterecht het vermoeden geeft dat Nova kans maakt op de heteroseksuele jongen. Courtney veracht hem hierdoor en probeert door telkens als ze hem ziet een boze blik zijn kant op te werpen, hem duidelijk te maken dat als hij Nova een vlieg kwaad doet, zij hem wel meer kwaad doet, al zal ze eerlijk gezegd geen idee hebben hoe.
    Rebecca "Becca" Dana Scevo • Partner In Crime
    Toen Rebecca en Courtney er op de kennismakingsdag van de actingclass er allebei een beetje verloren bijzaten en maar besloten met z'n tweeën een tweetal te vormen, bleek een juiste keuze te zijn geweest. Courtney en Becca lagen elkaar perfect en opeens leek de actingclass voor Courtney een stuk minder spannend dan dat het van te voren was: ze stond er niet alleen. Courtney en Rebecca trokken steeds meer naar elkaar toe en werden een onafscheidelijk duo op de actingvloer, die als het even kon zoveel mogelijk samen deden. Had de één een goede reden gevonden om een les te skippen, dan was de ander ook "genoodzaakt" om niet naar de les toe te gaan. Rebecca en Courtney vormden samen een team en groeiden uit tot elkaars partners in crime.
    — •



    ik ga zo lekker aan het rad van fortuin spinnen waarmee ik de kamerindeling in de dormatories ga maken, dus bereid je voor oehoehoehoehoehoe

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 15:57 ]


    take risks

    ^ Ik merk dat je overal Scevo als achternaam van Rebecca zet, maar het is eigenlijk Scavo, haha.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    ^ Ik merk dat je overal Scevo als achternaam van Rebecca zet, maar het is eigenlijk Scavo, haha.

    AHAHAHAHHA OMG LOOOOOOL IK GA HET METEEN AANPASSEN!!!!


    take risks

    Als mensen nog ideeën hebben voor Dove hoor ik 't graag. c: Ik ben te lui om zelf dingen te verzinnen, hehe. Ik heb wel redelijk wat I guess, en anders komt het in de RPG zelf wel. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.