• LOS ANGELES' PERFORMING ARTS ACADEMY

    every act you have ever performed since the day you were born
    was performed because you wanted something
    ©Mouli

    USERNAME
    Mouli
    Ziegler
    GreenIight
    Anthemis
    Anatomy
    naestivate
    Micaela
    Sappho
    Obeah
    Verstappen
    Phorthos
    Kaur
    Bathsheba
    Gareth
    Reigns
    Kendol
    Soco
    karmahitsyou
    NAME
    Milou
    Sanne
    Maaike
    x
    Megan
    Arne
    x
    x
    x
    Vera
    Savannah
    Mirte
    Lisa
    Matty
    Sylvie
    Ads
    Robin
    Demi
    CHARACTER
    Courtney, Kian
    Fallon, Simon
    Cora
    Ashley "Ash"
    Anastasia
    Maddox, Nova
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    Iris
    Reyna
    Wolfgang
    Kyros "Ky"
    Dove
    Rebecca
    Nizar
    Daniël
    Celine


    CLASSES
    DANCE CLASS
    Fallon
    Cora
    Anastasia
    x
    Maddox
    Gabriel
    Julien
    Tybalt
    MUSIC CLASS
    Iris
    Reyna
    Ashley
    x
    Wolfgang
    Kyros
    Simon
    Kian
    ACTING CLASS
    Courtney
    Dove
    Rebecca
    Celine
    Nova
    Nizar
    Daniël
    x

    REGELS EN EXTRA
    • De huisregels van Quizlet
    • Alleen ik, Mouli, maar de nieuwe topics aan, tenzij anders staat aangegeven
    • Maximaal 2 rollen per persoon, in verschillende klassen
    • Geen perfecte rollen, niemand is perfect
    • De fictieve datum van het speeltopic begint bij 1 september 2017. Tijdskippen zullen plaatsvinden in de loop van het speeltopic
    • Als je een apart soort rol wilt maken ofzo, overleg dit dan even
    • Als je vragen hebt, stuur dan even een PB'tje, een GB'tje of laat een berichtje achter in het topic

    TOPICS
    rollentopic
    • praattopic 1 2
    speeltopic

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 19:40 ]


    take risks

    Nizar is nog niet klaar maar als je wat kunt met enkel innerlijk, go ahead. (:


    Heaven is a place that we all have

    Ik ben Ads btw voor in de beginpost


    Heaven is a place that we all have

    Kyros is af, ik ga nu eventjes zijn relaties en zo schrijven (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik heet Matty btw


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heet Arne ;)

    En Maddox maak ik normaal vanavond af.

    Ik heb nu de relaties voor Gabriel bijgewerkt tot dit:

    Relaties:



    Dove -

    Wolf - Over Gabriel: Gabriel Walker — Wolf zal enigszins neerkijken op Gabriel aangezien hij nog maar zestien is (en daarmee een junior). Daarnaast kan Wolf absoluut niet tegen stemmingswisselingen bij andere personen — waar hij zich dan ook ontzettend zal aan irriteren bij Gabriel. Wolf blijft dus voornamelijk bij Gabriël uit de buurt.. Wolf is dus niet zo gecharmeerd van Gabriel, om het mild uit te drukken. Gabriel heeft dit misschien wel door, maar trekt zich hier niets van aan. Hij is immers tegen iedereen vrolijk en vind Wolf best interessant. Zijn vrolijkheid zal Wolf echter waarschijnlijk alleen maar meer irriteren. Gabriel weet echter wel wanneer hij moet ophouden, dus laat hij Wolf ook wel met rust als het moet.

    Nova - Nova & Gabriel hebben een vriendschappelijke relatie. De twee zijn allebei avontuurlijk ingesteld, dus ze gaan vaker dan eens samen op pad om dingen uit te halen. Hieronder vallen ook dingen die eigenlijk niet mogen. Gabriel vind het ook wel leuk om een gay friend te hebben, ook al geeft hij niet toe dat hij gay is -complicated shit-

    Fallon - Vriendin van Gabriel. Zij is ook af en toe zijn danspartner. Sommige karaktereigenschappen botsen misschien een beetje, maar over het algemeen kunnen ze het goed met elkaar vinden. Hij herkend het perfectionistische sterk in zichzelf.

    Courtney - Goede vriendin van Gabriel. Ze vrolijken elkaar op en kennen elkaar al voor het begin van school. Ze moedigen elkaar dan ook aan en zijn een vrolijk stel samen. Gabriel vind Courtney awesome. Hij herkend veel van haar karaktereigenschappen in zichzelf.

    Iris -

    Reyna - Hij houdt van haar trouble. Hij is daar zelf ook wel voor in. Hij houdt ook van het vrolijke, zelf is hij ook erg vrolijk. Vrienden?

    Kyros -

    Daniel -

    Cora -

    Simon -

    Maddox -

    Tybalt - Gabriel heeft een secret crush op Tybalt. Dat mysterieuze trekt hem enorm aan. Hij kijkt veel naar hem tijdens de balletles (bij modern zit hij in zijn eigen wereld en is hij heel gefocused) waardoor hij hem ook nadoet en zelfs zijn fouten overneemt. Hij wil hem vaker benaderen, maar weet nog niet hoe. Hij flirt er in ieder geval wel op los met hem, hopend dat hij een reactie terug krijgt. Hij vind hem ook goed kunnen dansen en herkend het perfectionisme daarin zeer bij zichzelf.

    Alyx -

    Nizar - Met deze jongen kun je goed uitgaan, vind Gabriel. Ze hebben een keer te veel gedronken en seks met elkaar gehad. Dit maakt het tussen hen een beetje ongemakkelijk, zeker omdat de seks goed was.


    Iedereen akkoord? En voor diegenen waarmee Gabriel nog geen relatie heeft: stuur maar een GB voor een voorstel.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 18:02 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    @Micaela Euhm, ik vind het wel goed voor Nova hoor, maar een echte broerrelatie zou ik het niet noemen.

    oke mijn boy Nizar is klaar en mag benaderd worden


    Heaven is a place that we all have

    naestivate schreef:
    @Micaela Euhm, ik vind het wel goed voor Nova hoor, maar een echte broerrelatie zou ik het niet noemen.


    Ik heb er vriendschappelijk van gemaakt, past meer.


    Aan niets denken is ook denken.

    Kyros "Ky" Raith

    RELATIES
          • Dove Anne Hathaway: Kyros en Dove hebben een jaar geleden een relatie gehad. Deze was niet heel erg serieus, want Kyros vond haar enkel aardig, maar had geen gevoelens voor haar. De relatie is echter wat minder goed afgelopen gezien Dove uiteindelijk vreemd is gegaan is met een andere jongen. Hoewel Kyros haar niet leuk vond en de relatie niet heel lekker liep, kwam dit wel als een harde klap aan. Hij heeft sindsdien niet meer met haar gesproken.
          • Fallon Mikaela Young: Kyros en Fallon zijn goede vrienden en kunnen goed met elkaar opschieten.
          • Wolfgang Smith: Kyros en Wolf zijn als twee broers. Voor Kyros is Wolf de oudere broer die hij nooit echt gehad heeft en hij beschouwt Wolf veel meer als een broer dan Cedric. Wolf is behoorlijk beschermend over Kyros, wat Kyros goed kan waarderen en een fijn gevoel geeft, want het betekent dat iemand om hem geeft. Aan de andere kant is Kyros iemand die Wolf goed kan kalmeren als hij weer eens uit zijn slof schiet. Dit gebeurt altijd met muziek en dit is een grote passie die de twee delen.

    IK ZOEK NOG...
    — iemand die Kyros pest (met zijn dyslexie/tanden/homoseksualiteit)
    — eventueel iemand waarmee Ky ooit gezoend heeft in een dronken bui of voor een dare of zo? (jongen)
    — een meisje waar hij ooit mee gezoend heeft
    — nog iets anders?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eventueel kan Gabriel diegene zijn die Kyros ooit heeft gezoend in een dronken bui / voor dare. Hij gaat wel graag uit namelijk + likes boys.


    Aan niets denken is ook denken.

    Kendol schreef:
    oke mijn boy Nizar is klaar en mag benaderd worden


    Ich habe Dove? c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lisa, naja, Nizar is niet bepaald iemand die mensen pest tbh. Kan een gewone vriendenrelatie ook of wil je echt een iets minder rooskleurige?


    Heaven is a place that we all have

    Question: is het nu een middelbare school of een vervolg opleiding? Raak kinda confused als ik de rollen lees.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Bathsheba — eventueel iemand waarmee Ky ooit gezoend heeft in een dronken bui of voor een dare of zo? (jongen)
    Misschien Nova?