• Omijngod, HELP mij. Ik heb donderdag een presentatie over het trainen van dieren en ons bedrijf. Nu had ik een supergave powerpoint gemaakt enzo.. Alleen nu heeft iemand 'm zowat helemaal nagemaakt! Dus is die niet meer origineel. :( Diegene wil hem niet gaan veranderen en ik wil absoluut niet dezelfde hebben, dat vind ik echt stom. Wij presenteren NA hun, dus wij zijn zogenaamd de "copy-cats". Weet iemand waar je gave templates of iets kunt krijgen? Of kan iemand mij helpen aan een professionele, doch simpele lay-out?

    Ik baal echt, mensen zijn soms zó naar. :(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Kan je niet bewijs hebben dat jij hem eerder online had dan zij? Dit is zo'n rotstreeek
    Pff, ik gebruik zelf altijd een van de basis lay-outs die google docs heeft of op powerpoint zelf, dus kan daar niet veel meer qua info over geven.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Maak een Prezi. :Y)


    1832 schreef:
    Kan je niet bewijs hebben dat jij hem eerder online had dan zij? Dit is zo'n rotstreeek
    Pff, ik gebruik zelf altijd een van de basis lay-outs die google docs heeft of op powerpoint zelf, dus kan daar niet veel meer qua info over geven.


    Wilde ik doen, maarja.. Dan is het haar woord tegen de mijne. En wij staan een beetje voor schut omdat we als tweede de-bijna-zelfde presenteren..


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Yardael schreef:
    (...)

    Wilde ik doen, maarja.. Dan is het haar woord tegen de mijne. En wij staan een beetje voor schut omdat we als tweede de-bijna-zelfde presenteren..

    Als je het ergens online op moet inleveren, kan je misschien zien wie eerder inleverde? Maar ik kom ook goed in je voor schut staan punt.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    1832 schreef:
    (...)
    Als je het ergens online op moet inleveren, kan je misschien zien wie eerder inleverde? Maar ik kom ook goed in je voor schut staan punt.


    Dat hoeven we niet. Het is enkel presenteren donderdag.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Yardael schreef:
    (...)

    Dat hoeven we niet. Het is enkel presenteren donderdag.

    Hoe hebben jullie het dan van elkaar gezien though?
    Anders kan je er misschien ook iets van afbeeldingen of iets toevoegen wat bij de presentatie en het bedrijf past?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Als het voor school ofzo moet zou ik de betreffende leraar een email sturen met al je problemen + screenshots als je digitaal hebt gevraagd om de ander hem/haar pp aan te passen. Dit zou ik doen. Nooit de dupe worden van een ander.


    Shoganai i ne~

    Dat vind ik een goed idee van KimTaehyung. Stuur meteen een e-mail naar je leerkracht waar je dat erin uitlegt. Dan zal hij/zij dat zeker begrijpen. Misschien hoef je dan de powerpoint niet te veranderen. Het is dan wel niet meer zo origineel, maar ja. Nu loop je te stressen om iets dat niet je fout is. Blijft natuurlijk naar dat zij dat van jullie pikten, maar dat hoeven jullie zelf niet te pikken. :) :p


    Ik wil een tuin vol egels