• Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet waar:

    yaelentom zei op 1 juni 2008 - 21:59:

    en... jah k heb se egt ontmoet k heb selfs hun telefoonnummer en k weet welke straat en nummer enzo ze wone dusz je moet nie gaan lulle

    Gaat over TH :')
    Ze is net nieuw, maargoed lekker begin dus enzo.
    Ik heb geen zin om die heule fakerlijst wéér hier neer te gooien maargoed ik waarschuw iedereen hier eventjes. ^^

    ik irriteer me ana dat soort mensen -_-'
    Xx Sjuulie (A)

    Ja, ik ook =]
    Maar er zijn hier vast girls, die zoiets wél geloven. Dus vandaar. ^^

    Ik had op vakantie twee van die meisjes ontmoet en ik geloof ze nog ook! (vind ik dom van mezelf nu weet ik niet of het echt of niet echt is)

    ik heb ook een haat aan zoon mense


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    Ik had op vakantie twee van die meisjes ontmoet en ik geloof ze nog ook! (vind ik dom van mezelf nu weet ik niet of het echt of niet echt is)

    Hoef je je niet voor te schamen hoor. Zoveel meiden tuimen erin.

    Maargoed pas dus op voor deze hier op quizlet. ^^

    ze zeiden alles zo precies het leek echt net of ze ze kenden en op een gegeven moment had ze iemand aan de telefoon en toen liepen we ergens (met nog wat andere th fans) en toen zei ze dat we moesten zingen omdat bill en tom aan het luisteren waren!

    Ik heb toen natuurlijk niet gezongen!

    Haha ahw <3 -plet jou-
    Dat overkomt veel fans hoor.
    Maargoed als je meer wilt lezen over deze faker, kijk maar even op mij pro. Daar staat ons heule gesprek enzeu.

    iemand van mijn klas zei: ik heb die gekust -_-'


    "Ronny moet nu naar links." - Funzie.

    iemand van mijn klas zei: ik heb die gekust -_-'


    omg zal ze willen


    It's heavy but you are not the only one

    omg ik heb het gesprek gelezen tussen bomba en yaelentom

    zo sensationeel :D, zat op t puntje van mn stoel!




    It's heavy but you are not the only one

    het slaat egt nergens op , sommige mensen die denken egt dat ze lauw zijn , ik heb zoon kind mij mij op school , dat loopt te roddelen over mij , dat ik helemaal geen fan ben en blabla, terwijl k haar alleen van de basisschool ken , niet eens in dezelfde klas, toen ik nog geen eens fan was , zegt ze, ja en dus , jij was er niet 4 oktober, ik zo ja en , nou ik wel! ik weet precies wt voor shirt bill aanhad [alsof dat zo moeilijk is] zegt ze; Die Rode! , halloo ,ik was er niet eens bij , en zelfs ik weet dat bill dat zwart wit geblokte Vans shirt aanhad :S, ik bedoel maar ik ben dom xD


    -ik denk dat ik Gustav zie , maar ik wil Bill zien!-

    Wooow xD

    aandachtrekkerij...


    BAM!

    Gheghe, dat is idd wat je noemt het ik-wil-aandacht-en-ik-wil-het-NU!-virus.
    Maar goed, dat soort mensen zul je blijven houden...

    Zieligaards. xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!