• Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet waar:

    yaelentom zei op 1 juni 2008 - 21:59:

    en... jah k heb se egt ontmoet k heb selfs hun telefoonnummer en k weet welke straat en nummer enzo ze wone dusz je moet nie gaan lulle

    Gaat over TH :')
    Ze is net nieuw, maargoed lekker begin dus enzo.
    Ik heb geen zin om die heule fakerlijst wéér hier neer te gooien maargoed ik waarschuw iedereen hier eventjes. ^^

    Ik had op vakantie twee van die meisjes ontmoet en ik geloof ze nog ook! (vind ik dom van mezelf nu weet ik niet of het echt of niet echt is)


    Ja,ik ook, ik kende zoon meisje en die zij zo: Mijn moeder is de beste vriendin van Simone.Ik gloofde het eerst maar later dacht ik echt zo van zij woont in Rotterdam in Nederland en Simone Kaulitz woont helemaal in Duitsland en daarbij ze kan geen duits dus ik gloof haar niet,

    yaelentom zei op 2 juni 2008 - 20:38:
    jha k heb last van je irritant mens k reageer tog niet meer:@(puh)


    _o-
    Omg, en zij zei dat ze, wat, ACHTTIEN was?? 8'DDD _o-
    -plat-
    Haha, omg, dat is echt zo'n geval van, like, whadyamean, kleuter??? 8'))

    Maarre, Bommz, Als ik jou een beetje ken, is ze nu dus echt pislink op je. =')))


    (WAY TO GO!!! :D (A))

    Dat moet ik als mod natuurlijk nooit goedvinden, hea, dat snap je wel toch? Dus, verder rustig met elkaar omgaan, iedereen blij. ^^

    (----Go Bomm, go Bomm----)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Oh yeah :')
    Dankje veur je steun _O-

    En ja ik weet dat je het niet mag goedkeuren maar dat wijf vroeg erom. En ze zal inderdaad m'n naam wel vervloeken nu. *bigsmile*
    Vind ik zó niet erg he^^

    Ik heb ze wel ontmoet ^^
    backstage..
    maar hun telefoonnummer geven ze niet direct als ze iemand zien dus ze lult echt

    Uhu 8D

    Tuurlijk doen ze dat niet. Over dat ontmoeten heb ik het verder niet. ^^
    Het feit dat iemand gewoon beweert close te zijn met TH is altijd onzin, want het is technisch en feitelijk gezien onmogelijk. ^^

    Whaha, maar, ik kan er problemen mee krijgen als ik meedoe... -_- Als mod mag je zoiets niet doen hea... Maar goed, ik zal jullie tegenhouden heur (:cheer: :cheer: ) (A)



    (bericht aangepast door een moderator)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Esemesje zei op 3 juni 2008 - 13:19:
    Oke dan...Damn zo overtuigd...het is gewoon eng...ik praat nu niet meer tegen je...nooit meer...niet dat dat jou boeit ofzo

    (doeg)

    staat in haar GB

    OMG ik wilde haar nog wel helpen met haar doorgeslagen fantasie,nu denk ik echt ....you! jij triest geval...ga lekker ergens anders je fantast verhalen verkopen naast dat ze ontzettend uit dr nek lult is ze ook nog eens heel erg gemeen echt mijn ogen zijn opengegaan

    Go Bomba! Ik sta volledig aan jouw kant nu!
    Oja en ik ben eigenlijk tegen pesten, maar yaelentom omg zij vraagt er bijna om...het moet haar maar eens duidelijk zijn dat we haar niet geloven. vind je het gek dat ze word gepest met zo'n attitude! zij lokt het uit, het is echt niet zo'n schatje blijkt maar...


    :@


    It's heavy but you are not the only one

    :''DDDDDDDDDD *vind heel komisch*
    Als mod zou je fakers ook tegen moeten gaan, maargoed moreel gezien zou je er inderdaad wel tegen moeten zijn, maarja care. Jij hebt gewoon geen moreel 8DDD

    Esemesje zei op 3 juni 2008 - 13:19:
    Oke dan...Damn zo overtuigd...het is gewoon eng...ik praat nu niet meer tegen je...nooit meer...niet dat dat jou boeit ofzo
    (doeg)
    staat in haar GB
    OMG ik wilde haar nog wel helpen met haar doorgeslagen fantasie,nu denk ik echt ....you! jij triest geval...ga lekker ergens anders je fantast verhalen verkopen naast dat ze ontzettend uit dr nek lult is ze ook nog eens heel erg gemeen echt mijn ogen zijn opengegaan
    Go Bomba! Ik sta volledig aan jouw kant nu!
    Oja en ik ben eigenlijk tegen pesten, maar yaelentom omg zij vraagt er bijna om...het moet haar maar eens duidelijk zijn dat we haar niet geloven. vind je het gek dat ze word gepest met zo'n attitude! zij lokt het uit, het is echt niet zo'n schatje blijkt maar...

    :@

    Oh yeah _O- Bedankt voor je steun.
    Ze lult inderdaad gewoon maar wat.
    Dat is soms wel grappig, maar niet als ze het zó hard blijven volhouden enzo. v.v

    En dit schreef yaelentom in mijn GB

    hallo denk je IK het leuk vin

    k vin het ook niet leuk dat k gepest word omdat k tom en bill heb onmoet

    en k kan er tog ook nix aan doen dat k een meet and greet heb gewonne?

    maar praat niet meer tege me want k reageer tog niet meer


    It's heavy but you are not the only one

    :'DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Hahaha ja hoor, en bij de eerste de beste M&G geven ze hun telefoonnummer etc.
    Maar *is blij* Ze is dus weer online? ^^
    Rellen 8DDD

    :''DDDDDDDDDD *vind heel komisch*
    Als mod zou je fakers ook tegen moeten gaan, maargoed moreel gezien zou je er inderdaad wel tegen moeten zijn, maarja care. Jij hebt gewoon geen moreel 8DDD


    -reageert niet op laatste- Ik ga ook fakers tegen, maar zoals jullie het doen lijkt het me niet moreel verantwoord. (:gnagna:)

    Maar ik vind dat jullie wel gelijk hebben. Als dat meisje er trouwens nog steeds problemen mee heeft, stuur haar maar naar mij, zal ik er op een mod manier mee afrekenen (:gnagna:)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Wat een fouten maakt zij OMG!

    en die is 18?

    WTF!

    Doe eerst een cursus Nederlands ofzo


    M'n nichtje van 10 schrijft nog beter!


    It's heavy but you are not the only one

    :'DDDDDDDDDDDDDDDDDD

    Hahaha ja hoor, en bij de eerste de beste M&G geven ze hun telefoonnummer etc.
    Maar *is blij* Ze is dus weer online? ^^
    Rellen 8DDD


    nee helaas offline *Esemesje krijgt brok in haar keel* :P


    It's heavy but you are not the only one

    Ahw =[
    *snik snik*

    Ik wilde net al m'n frustraties afreageren O.O
    En ja haar Nederlands is zó bagger. Ik heb al aan haar voorgestelt een intergratiecursus te gaan volgen maar dat wilde ze niet. Jammer hoor. ^^ Want als ze wel 18 is, en dat is haar niveau Nederlands,, dan is er echt iets mis.
    En @ iris
    Muhaaha ja dan reken jij er wel mee af he? :gnagna: [/evil kind]

    Wat ik tegen haar zou willen zeggen maar niet doe is:

    Yaelentom...Whaha...echt je bent zo'n lachertje :D
    alle opmerkingen die je maakt zitten vol met fouten, en je blijft maar bij jouw fantast fantasie
    Echt ik lach me dood om jouw triestheid...jij bent 18? Get a life! als jij 18 bent heb je wel een zware achterstand. Ik ben 17 en ik voel mij gewoon slimmer als jij! (dance) en ik denk dat heel veel mensen wel slimmer zijn als jij! echt meid wij met z'n allen lachen jou gewoon zwaar uit, want dat verdien je!

    *never been so evil in whole my life(6)*


    It's heavy but you are not the only one