• Even voor de duidelijkheid, dit is dus niet waar:

    yaelentom zei op 1 juni 2008 - 21:59:

    en... jah k heb se egt ontmoet k heb selfs hun telefoonnummer en k weet welke straat en nummer enzo ze wone dusz je moet nie gaan lulle

    Gaat over TH :')
    Ze is net nieuw, maargoed lekker begin dus enzo.
    Ik heb geen zin om die heule fakerlijst wéér hier neer te gooien maargoed ik waarschuw iedereen hier eventjes. ^^

    eigenlijk moet je haar msn hebben xD
    en kraken xD

    Ik kan haar pc ook kraken met alleen dit account. :')

    Maargoed ik denk dat ze wel snapt wat ons punt is en ze nooit meer online komt hier.

    nee denk het ook niet
    kan je miss achter haar msn komen ?
    x

    Zo via dit account niet.
    Je kunt het IP adres achterhalen en dat met virussenbommetjes gaan werken enzo. :')
    Maar dat is echt heul lullig, want dan is die hele pc naar de klote. En waarschijnlijk is ze maar 12 enzo, en dat is zielig voor haar ouders.
    Maargoed nee dus, tenzij haar wachtwoord echt iets van BillTom is ofzo :'D

    idd xD
    gewoon proberen xD

    ik bedoel met haar account geval ding met tombil DX

    Haha oke :'D

    Whahaha, ik ga haar Profiel is Bezoeken,maar ik ken mensen die zeggen dat ze Snachts hadden afgesproken met Bill en ermee hadden Gekust,en hem ontmaagt...ik bedoel, OMG Daz pcies da die da zelf Geloven...
    wars heeft ze gwn een Faker op msn,en Gelooft ze ZO HARD dat 1 vn hun het is...want zo zijn er wel meer kindjes,en dan gaan ze Stoefen,terwijl ze met een Faker te maken hebben,dan vind ik ze eilijk best wel Zielig :P
    whahahahaahah, srr da Kwam er ff uit xD
    xx


    everybody needs a song.

    hahahahahahahahhahahahahahahhahahahhaahhaha
    vet grappig !!!
    okay er zullen vast wel mensen zijn die ze persoonlijk kennen maar die gaan er niet te proppen mee rond lopen

    Die mensen zijn er bijna niet hoor. :')
    De jongens van TH kun je vrij vriendenloos noemen. Diegene die ze echte vertrouwen zijn hun vrienden, en dan ook hun enige. Dat zijn er (van B&T) minder dan 5. Door dat leventje wat ze leven zijn ze enorm wantrouwig tegenover vreemden. Het is vrijwel onmogelijk 'even vrienden' met ze te worden. :')

    Dit meisje wordt overduidelijk niet gefaket op msn. Ze praat zelf over hun huis, en hun telefoon nummer, wat erop wijst dat hier geen msn faker bij betrokken is. [/ervaring]
    Kortom ze kletst gewoon uit dr nek. ^^

    idd
    echt sneu maja waarschijnlijk heeft dat kind een slechte jeugdgehad of een wilde fantasie

    Ke dan, Maar nu heeft ze ondrtusse Bijna heel haar Profiel verwijdert...Zieligaard...
    xx


    everybody needs a song.

    dit heb ik net in haar gastenboek gezet

    Esemesje zei op 2 juni 2008 - 23:38:
    Dit is echt triest allemaal



    ik heb ook wel medelijden met yaelentom,ze is er nog maar net en word nu al gehaat door sommige mensen,alleen maar omdat ze overtuigt is van iets wat helemaal niet waar kan zijn



    Ik zou zeggen: Wees eerlijk,yaelentom...we vinden je heus niet minderwaardig als je Tom en Bill niet persoonlijk kent,ik bedoel maar..zoveel mensen kennen ze niet persoonlijk.

    Dat is echt niet iets om je voor te schamen.

    Dus maak gewoon een nieuw begin,neem desnoods een nieuw account onder een valse naam..en geef je ongelijk...misschien dat ze dan respect voor je krijgen,en het je vergeven.


    It's heavy but you are not the only one

    of he misschien is dat kind wel pathologisch leugenaar (*of hoe dat ook heet*)

    dan lieg je dus bijna altijd en overal


    It's heavy but you are not the only one

    Ik heb ze wel ontmoet ^^
    backstage..
    maar hun telefoonnummer geven ze niet direct als ze iemand zien dus ze lult echt