• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Haha cool


    Aan niets denken is ook denken.

    Me 10 tears ago I want to be a superhero


    me now



    So close....


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Obeah schreef:
    Mogen er op voorhand al relaties afgesproken worden of is het een nieuw samengestelde groep?


    Het is een totaal nieuwe groep c: Ik heb er bewust voor gekozen om een relaties af te spreken (mits er een familielid bijzit ;) )

    Dit is omdat ik voornamelijk de rollen en de verhaallijn in de kijker wil zetten en de relaties laten opbouwen in het verhaal ^^

    Wel zit iedereen al een goede week in het observatorium maar hebben de afgelopen week veel testen moeten uitvoeren waardoor pas bij de start van de rpg de personages vrij hebben om met elkaar te praten. ( en te beseffen dat er iets niet helemaal klopt met hen )

    *tamtamtaam *


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dus de krachten komen wel al op gang?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    Dus de krachten komen wel al op gang?



    Ja ;) Ik weet niet of jullie het fijner vinden om op moment waarop de gaves tevoorschijn komen willen beginnen of als het fijner zou zijn als ze al een dag en twee weet hebben van wat ze kunnen doen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hoeft niet voor iedereen op hetzelfde moment toch? Ik denk dat je fysieke gaven misschien minder snel opmerkt dan dat je bv opeens iemand's gedachten kunt horen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ja dat is waar :) ik zal het desnoods open laten dan kan iedereen zelf kiezen hoe en wat ze doen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    oef, ik ben best blij dat er nog geen relaties zijn, want ik ben altijd vreselijk laat op dat vlak en ik kan het echt niet organiseren pfieuw :'D overigens, mag je wel al in je rol verwerken hoe je personage om zal gaan met je kracht of hoeft dat nog niet?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    oef, ik ben best blij dat er nog geen relaties zijn, want ik ben altijd vreselijk laat op dat vlak en ik kan het echt niet organiseren pfieuw :'D overigens, mag je wel al in je rol verwerken hoe je personage om zal gaan met je kracht of hoeft dat nog niet?


    Als je dat fijn vind mag je dat gerust doen hoor maar het hoeft voor mij niet c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Idd chill dat we relaties nog niet invullen, dat scheelt werk en maakt het ook wat spannender als t ware.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Idd chill dat we relaties nog niet invullen, dat scheelt werk en maakt het ook wat spannender als t ware.



    Oef c: Ik ben blij hahah het inderdaad wat spannender zo en zo kan je ook eens denken aan een grappig of coole eerste begroeting met andere


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja, meer spontaan en minder bedacht is ergens ook wel beter :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Jax is af! (pagina 2 eerste post)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mijn rol, Julien, is ook af btw


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik zal morgen alles op orde zetten ! c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH