• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Oh dat is wel een eindje ;o misschien kunnen we dan inderdaad je later laten inspringen. Julien is een gedachtenlezer, dus de mensen van Solar kunnen hem dan eventueel in een apparte ruimte gelaten hebben om hem te onderzoeken? c; dan kan jij lekker genieten van je vakantie en wij zullen je dan wel inlichten over wat er allemaal gebeurd is ^^


    Ja, slim idee


    Aan niets denken is ook denken.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Joaquin is af als hij goed is


    Bowties were never Cooler

    Zou iedereen zijn rol woensdag af willen maken? :3 ten laatste tegen donderdag, ik probeer vanavond alles op orde te zetten en de rollen door te lezen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ja komt goed! (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik denk wel dat dat lukt. Ik heb het wel iets drukker deze dagen omdat ik vanaf donderdag vakantie heb en wat dingen afgerond moet hebben voor het werk.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb mijn rol afgemaakt! (:


    everything, in time

    Bathsheba schreef:
    Ja komt goed! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    ✧Theodor Lucian Ardelean • Copycat {Austin Victoria} || Vaiana – Af en goedgekeurd
    ✧ Talon Brown • Sense manipulation {Nathan Saignes} || Kaur – Af en goedgekeurd
    ✧ Jax Jensen • Healing {Bastian Bald} || Yellowstone – Af en goedgekeurd
    ✧ Joaquin Rafael Romero • Superhearing {Carlos Valdes } ||SebastianVerlac – Af en goedgekeurd
    ✧ Julien Thomas Mercier • Telepathie {Clément Chabernaud} || Micaela – Af (Maar zou je eventueel nog wat meer toelichting kunnen geven bij zijn kracht? C; pro’s en contra’s en hoe hij zich er bij voelt enzo
    ✧ Sergey Averyanov • Pyrokenisis {Vladimir Ivanov} || Obeah – Af ( maar eventueel nog een kliene toelichting bij zijn uiterklijk? Lengte, kleur ogen etc ^^





    ✧ naam • Bloodbending {FC} || Bathsheba – niet af
    ✧Ella Hazel King • transmutation {Amelia Zadro} || Meraki - Af en goedgekeurd
    ✧ naam • Kracht {FC} || Gabot – Niet af
    ✧ Mikhaila Averyanova • Cryokinesis {FC} || Canagan– Af ( maar eventueel nog een kliene toelichting bij zijn uiterklijk? Lengte, kleur ogen etc ^^
    ✧Devina Adithi Narayanan • Mind control { Nidhi Sunil } || Anatomy – Niet af
    ✧ naam • Telekinesis {Ebba Zingmark } || Carneliana – Niet af
    ✧ Skye Pearson • Aerokynisis {Lianne la havas} || Gareth – Niet af
    ✧ naam • Kracht {FC} || Ziegler- Niet af





    Het lijstje tot nu toe ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik kan hoogstwaarschijnlijk pas volgende week dinsdag posten.
    Zou het kunnen dat mijn rol later instroomt omdat hij door de wetenschappers eerst apart is gehouden zodat hij kon 'wennen' om met zijn nieuwe krachten te navigeren?


    •

    Dat is prima hoor! c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Skye is soort van ongeveer af, denk ik c:

    Ik pas morgen haar innerlijk en geschiedenis eventueel nog wat aan, maar de grote lijnen zijn bekend.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 23:33 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oké, nu is ze echt af, denk ik. c: Saar, can u take a look? ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ze is goedgekeurd!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Is Sergey's uiterlijk voldoende? :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.