• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik moet eerst nog klein deel van mn rol aanpassen


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik probeer morgen te reageren


    Bowties were never Cooler

    Micaela schreef:
    Ik moet eerst nog klein deel van mn rol aanpassen


    Hoeft voor mij niet meer hoor c;


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Dan kan ik morgen wel reageren met Julien :3


    Aan niets denken is ook denken.

    Iemand die met Neriah wilt meeten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb Skye! Weet niet zeker wanneer ik kan posten. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wie zou Tallon willen meeten?
    Ik ben vandaag terug gekomen van mijn festival en heb weer zin om te posten. :Y)


    •

    Ik heb Joaquin en Daley en kan hopelijk vandaag of morgen posten


    Bowties were never Cooler

    Ik heb Skye c; kan denk ik morgen posten


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb Mikhaila voor wie wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Daley ligt kock out op het strand en Rafi gilt de boel bij elkaar in de woonkamer voor wie interesse heeft

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 0:30 ]


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Daley ligt kock out op het strand en Rafi gilt de boel bij elkaar in de woonkamer voor wie interesse heeft


    Ik heb Neriah voor een van hen? Ze zal alleen zelf niet zo snel iemand aanspreken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Canagan schreef:
    Ik heb Mikhaila voor wie wil?

    Sergey? :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)
    Sergey? :Y)


    Always. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Cranston schreef:
    (...)

    Ik heb Neriah voor een van hen? Ze zal alleen zelf niet zo snel iemand aanspreken.


    Kies maar. Daley zal in elk geval op het moment weinig terug zeggen


    Bowties were never Cooler