• S.O.L.A.R
    Scientific Observation Lab (of) Advanced Remedies.

    SOLAR is named after our solar system, something so big and small in another kind of way. It makes you think: does your existence affect anything on our earth? Aren’t we all unimportant because whatever we do in the world will be wiped out of the solar system someday. The answer to that is yes. You are worth so much more than you think. You are here at S.O.L.A.R industries, where your life could save that of so many more. Faith is what brought you here. Even if someone had to stir your past to give the world the future it deserves.

    Juli 4th, 2020 — de dag waarop het leven van twintig jongeren drastisch komt te veranderen. Ze wijden hun lichaam, hun leven aan de toekomst. Het is niet dat ze iets te verliezen hebben. Allen bevinden ze zich namelijk in de S.O.L.A.R industries een wetenschappelijk observatorium gelegen in een onbekend eiland nabij de Caraïben. Dit lab houdt zich bezig met het zoeken van medicaties die ziektes zouden kunnen helpen, maar hiervoor moeten testen uitgevoerd worden en dat is waar onze jongeren van pas komen.
          Wat de jongeren echter niet weten is waarvoor ze getest worden. Een wondermiddel waardoor mensen nooit meer ziek hoeven te worden, minder hoeven te slapen, die kanker zou kunnen stoppen? Nee SOLAR industries gaan groter dan dat. Zij hebben namelijk het middel gevonden om Metahumans te creëren. Mensen zo intelligent, zo perfect dat ziektes niet eens hoeven te bestaan.
          Echter zijn er meer nadelen dan voordelen aan dit middel waardoor de jongeren lijken te veranderen in mutanten. Ze ontwikkelen nieuwe krachten en zijn inderdaad beter gebouwd dan een normaal mens, maar zijn ze het hier wel mee eens. Is dit toeval of was dit al jaren geleden gepland geweest voor hen om een tragisch iets mee te maken waardoor ze gewillig hun leven zouden geven voor iets dat de toekomst zal veranderen? Welcome to Solar industries.


    When you move on, the universe moves with you





    ROLES

    [justify]




    Lets talk c: Vragen mogen hier gesteld worden, wie hulp nodig heeft ik help graag!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 14:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joaquin maak ik morgen af. Vandaag was vrij hectisch, sorry


    Bowties were never Cooler

    Is niet erg hoor 😊 doe maar rustig aan


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik maak mijn rol morgen! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik ben vanavond waarschijnlijk actiever (moet dringend mijn kamer opkuisen! :o)


    Dus de reservaties zullen ook iets langer blijven staan, dus geen angst haha ;3

    Ik heb trouwens vlug een klein 'kaartje' gemaakt van hoe het eiland er ongeveer uit komt te zien zodat jullie dit kunnen gebruiken tijdens het schrijven ^^

    Dit is het Eiland




    SOLAR is dus gelegen aan de linkerkant van het eiland en is enorm groot te noemen. De jongeren zijn per prive jet naar het eiland gebracht (Solar bezit dus 2 van deze Jets ) Er is een grote telescoop die uit het observatorium piekt, Door deze telescoop kun je bijna alle buurplaneten van de aarde zien en natuurlijk ook alle sterrenstelsels. De jongeren mogen in dit gedeelde van het labo komen ( de ruimte lijkt net een projectie van het sterrenstelsen te zijn met in het midden een hoge stoel zodat je door de telescoop kunt kijken en hier rond verscheidene computerschermen die enkel door het personeel gebruikt kunnen worden.

    Iets wat de jongeren niet weten is dan het 'eiland' feitelijk op een platform ligt. Het drijft continu over de oceaan en is dus nooit langer dan twee dagen op dezelfde plek. Dit zorgt er dan ook voor dat het labo een onderverdeling kon maken die volledig in het water licht. In de slaapkamer van de jongeren is er dan ook 1 wand compleet in glas zodat ze het onderwaterrijk kunnen bewonderen.

    De jongeren zijn vrij om het eiland te verkennen , deze is verdeeld in 3 grote gebieden. Het stand, een rustige plek en tevens ook de grootste. Een eindeloze hoop zand. De jongeren kunnen hier wel schelpen vinden en klabben verzamelen maar echt veel is er niet te bewonderen. Dit is wel een goede trainingsruimte voor jongeren die hun krachten willen oefenen ( dus het schieten van vuurballen, vliegen, watersturen etc etc) ,

    In het midden van het eiland heb je het regenwoud. , het is een vochtig gebied vol groen en kleurrijke bloemen. De jongeren krijgen een korte opleiding herbologie zodat ze niet van giftige bessen zouden eten of beschermde bloemen gaan vernielen. In dit gebied is ook het meeste leven te vinden. Er is een prachtige variatie aan insecten ( de giftige zijn ook te vinden in de mini curcus) en op het eiland zijn er ook een boel mooie zangvogels. Er zijn enkele ampfibiën te vinden al zul je grote vinden ( dus kleine schildpadden, salamanders etc) , hier ook weer opletten met wat je wilt aanraken.
    Qua zoogdieren is het eiland minder rijk. Hier en daar vind je wel een kleine occicat, knaagdieren of kleine aapjes maar deze zal je amper overdag vinden. Echter hoe oostelijker je gaat, hoe gevaarlijker de dieren worden. het lab heeft dan ook uitdrukkelijk gevraagd, niet over de Donkere lijn te gaan. Je zult het gebied kunnen onderscheiden aan de verschillende 'keep out' borden. Wie toch zo dom is om deze omheinde zone te betreden heeft de kans verscheurd te worden door panters, of vast te geraken in moeras. Dit gebied is dan ook erg bebost dus zullen de mensen van Solar je hier niet kunnen opsporen.

    Hoe noordelijker je gaat hoe droger het gebied word, het is er dor voornamelijk steen en de perfecte plaats om de trainen ( al zal het harder vallen zijn dan op het zand gebied) Solar gebruikt dit gebied dan voornamelijk ook om snelheid, kracht en andere grote veldoefeningen uit te testen. De jongeren mogen hier wel komen, behalve als er testen uitgevoerd worden. Echter mogen ze niet door de bergen gaan en word hier ook streng toezicht over gehouden. Je gaat niet over de bergen heen
    Door de bergen is er vers bronwater die door lijk te stromen naar het regenwoud. Dit water is drinkbaar en bevat geen giftige stoffen.

    Wat de jongeren niet weten is dat ober heel het eiland camera's hangen en ze dus 24/24 in het oog gehouden worden, dus denk goed na als je toch over dat hek gaat klimmen of die ene bes wilt uit proberen.




    Hopelijk zijn jullie hier wat mee c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Joaquin's innerlijk komt morgen


    Bowties were never Cooler

    dus denk goed na als je toch over dat hek gaat klimmen of die ene bes wilt uit proberen
    love it saar hahahah die humor

    mooi getekend! (: ik heb zin in deze RPG! ^^

    [ bericht aangepast op 9 juli 2017 - 0:28 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tbh joaquin gaat sowieso de bergen op


    Bowties were never Cooler

    Ik probeer vandaag mijn personage te maken, maar moet eerst werken


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yellowstone schreef:
    dus denk goed na als je toch over dat hek gaat klimmen of die ene bes wilt uit proberen
    love it saar hahahah die humor

    mooi getekend! (: ik heb zin in deze RPG! ^^



    Heheh thank you ! c: Ik doe mijn best hahaha

    SebastianVerlac schreef:
    Tbh joaquin gaat sowieso de bergen op


    Foei foei (N) en ze vragen het nog zo vriendelijk het niet te doen

    Ziegler schreef:
    Ik probeer vandaag mijn personage te maken, maar moet eerst werken


    Is goed! Als je hulp nodig hebt, laat me maar weten ^^



    Ik ga nu alle rollen eens goed doorlezen en alles aanpassen ^^ Ik heb Theodore nu ook zo goed als af ( went overboard met zijn geschiedenis, whoops ) dus dat word ook wat leeswerk voor jullie haha

    Ik hoop volgende week vrijdag het speeltopic te kunnen openen als dat voor iedereen goed is? c: Vroeger kan ook maar dat hangt af of iedereen zijn rol al heeft ingevuld ^^ Morgen zal ik ook iedereen die nog niet aan zijn rol begonnen is even pb'en zodat het vlot komt te verlopen ^^ Also als jullie nog mensen kennen die houden van rpg'en , we hebben nog steeds mannen nodig! (eventueel kan ik het 1 rol per persoon er wel van halen, maar dan ben ik bang dat één van de rollen verwaarloost gaat worden ;c wat vinden jullie? )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik wil je topic wel spotten? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben van 12 juli (aankomende woensdag) tm 28 juli op vakantie, dus zal dan niet kunnen reageren. Daarna zal ik wel inspringen.


    Aan niets denken is ook denken.

    Yellowstone schreef:
    ik wil je topic wel spotten? (:


    Wat bedoel je daarmee :'D ? Ooh wait spotlight c: ? (le me is smart)

    Je mag maar het hoeft niet hoor ^^



    Micaela schreef:
    Ik ben van 12 juli (aankomende woensdag) tm 28 juli op vakantie, dus zal dan niet kunnen reageren. Daarna zal ik wel inspringen.


    Oh dat is wel een eindje ;o misschien kunnen we dan inderdaad je later laten inspringen. Julien is een gedachtenlezer, dus de mensen van Solar kunnen hem dan eventueel in een apparte ruimte gelaten hebben om hem te onderzoeken? c; dan kan jij lekker genieten van je vakantie en wij zullen je dan wel inlichten over wat er allemaal gebeurd is ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik vind het prima! Vanaf vrijdag tot en met 2 september zit ik in het buitenland, maar dat moet vast goedkomen. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    Ik vind het prima! Vanaf vrijdag tot en met 2 september zit ik in het buitenland, maar dat moet vast goedkomen. :')


    Oh dat is nog langer ;o ik wil ook op reis muuuh


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)

    Oh dat is nog langer ;o ik wil ook op reis muuuh


    Eerst 5/6 weken werken tho ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.