• Maar ik ga naar een festival! Begrijp me niet verkeerd, ik hou van muziek, maar naar een festival gaan is wel een grote stap. Ik ga naar het festival om te werken. Mij leek het wel een goed idee, werken terwijl ik waarschijnlijk ook kan genieten van goede muziek.

    Aangezien ik nog nooit eerder heb gedaan, heb ik ook wel een beetje zenuwen. Maar meer als in, wat gaat er precies gebeuren en hoe gaat het allemaal zijn. Voorlopig zie ik nog geen beertjes op de weg.

    Ik heb er zin in en probeer me dus niet te stressen.

    Dus ik vroeg mij af of jij wel eens naar een festival bent geweest?

    [ bericht aangepast op 6 juli 2017 - 20:33 ]


    Physics is awesome

    Ik ga aankomende zaterdag ook bij een festival werken (: niet de eerste keer, maar wel de eerste keer voor geld (en niet voor tickets) c:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben nog nooit naar een festival geweest en ik hoef het ook echt niet. Ik word gek van grote mensenmassa's, harde muziek en dronken lui die niet uitkijken en iedereen voor de voeten lopen. Nee, echt niks voor mij. (krul)


    oi, suzy

    Bathsheba schreef:
    Ik ga aankomende zaterdag ook bij een festival werken (: niet de eerste keer, maar wel de eerste keer voor geld (en niet voor tickets) c:



    Dat is leuk. Hoe werkt het dan met de tickets? Krijg je dan tickets voor een ander festival of ga je dan een dag werken en de andere dagen dan als festivalganger naar het festival?

    Naar welk festival ga jij? Ik ga naar North Sea Jazz!


    Physics is awesome

    MacGyver schreef:
    (...)


    Dat is leuk. Hoe werkt het dan met de tickets? Krijg je dan tickets voor een ander festival of ga je dan een dag werken en de andere dagen dan als festivalganger naar het festival?

    Naar welk festival ga jij? Ik ga naar North Sea Jazz!

    Dat tweede c: je krijgt een ticket voor het festival waar je werkt. Ik mag werken op Dreamfields of zo, maar het is echt werk, niet omdat ik daar heen wil en omfg North Sea Jazz! Dat is echt gaaf ;o


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Iversen schreef:
    Ik ben nog nooit naar een festival geweest en ik hoef het ook echt niet. Ik word gek van grote mensenmassa's, harde muziek en dronken lui die niet uitkijken en iedereen voor de voeten lopen. Nee, echt niks voor mij. (krul)


    Precies dit. En ik zie waarschijnlijk toch geen steek, aangezien ik best klein ben.

    Maar veel succes en plezier!


    16 - 09 - '17

    Iversen schreef:
    Ik ben nog nooit naar een festival geweest en ik hoef het ook echt niet. Ik word gek van grote mensenmassa's, harde muziek en dronken lui die niet uitkijken en iedereen voor de voeten lopen. Nee, echt niks voor mij. (krul)


    Het is inderdaad niet altijd iets voor iedereen.


    Physics is awesome

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Dat tweede c: je krijgt een ticket voor het festival waar je werkt. Ik mag werken op Dreamfields of zo, maar het is echt werk, niet omdat ik daar heen wil en omfg North Sea Jazz! Dat is echt gaaf ;o


    Dat kan leuk zijn, maar met geld kan je echt zelf bepalen wat je ermee gaat doen. Misschien is het alsnog leuk.

    Het is wel drie dagen(werken) dus ik ben benieuwd hoe ik mij maandag voel. Maar ik heb gezien dat er bij Ahoy een Primark zit dus ik hoop dat ik nog even de stad in kan.


    Physics is awesome

    Reigns schreef:
    (...)

    Precies dit. En ik zie waarschijnlijk toch geen steek, aangezien ik best klein ben.

    Maar veel succes en plezier!


    Dat is wel een voordeel van als je wat groter bent (hoewel ik dichtbij het gemiddelde lig), dat je wat meer ziet.

    Dankjewel!


    Physics is awesome

    Ik ben wel eens naar wat festivalletjes geweest, maar prefereer de kleine over de grote. Ivm mijn gezondheid kan ik niet zo lang meer staan en niet zo goed tegen drukte dus ik denk dat ik de komende tijd niet meer kan gaan. Ik vond het altijd opzich wel leuk.c:


    The truth is out there.

    Spannend! Ik ben nog nooit op een festival geweest, maar ik wil je wel veel succes wensen! (:

    Cosmonaut schreef:
    Ik ben wel eens naar wat festivalletjes geweest, maar prefereer de kleine over de grote. Ivm mijn gezondheid kan ik niet zo lang meer staan en niet zo goed tegen drukte dus ik denk dat ik de komende tijd niet meer kan gaan. Ik vond het altijd opzich wel leuk.c:


    Dat is jammer, dat je de komende tijd niet meer kan gaan. Het is altijd balen als je iets op moet geven wat je leuk vind.


    Physics is awesome

    Hannibal_Lecter schreef:
    Spannend! Ik ben nog nooit op een festival geweest, maar ik wil je wel veel succes wensen! (:


    Dat is het inderdaad, spannend. Dankjewel!


    Physics is awesome