• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Gadot schreef:
    (...)

    Ik heb dit niet maar snap te frustratie wel. Ik had een vriendin op de middelbare die iets met haar stofwisseling had en daardoor gewoon ondergewicht kreeg en een speciaal dieet moest nemen.


    jaa ik heb ook een snel metabolisme waardoor ik met driemaal eten bijvoorbeeld zal afvallen ipv aankomen (dus ik moet zeven keer eten op een dag oid) en als ik geen warm eten heb gehad, dan val ik ook af and such things

    very annoying


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Tbh, die pro-life Amerikanen (foei, Fren, zo veralgemenen) maken me bang.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ben ik de enige die niet zo dol is op de nieuwe reclame van de Albert Heijn?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 16:25 ]


    26 - 02 - '16

    marge op culttour, im gonna try star trek


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Het grote probleem voor mij met het advies 'Bestel je boeken pas als je ze echt nodig blijkt te hebben' is dat ik 1) graag super voorbereid ben en 2) het liefste alles in de vakantie al doorlees.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Op zich heb ik denk ik niet echt een te snelle stofwisseling, maar ik kan zeker veel eten en ik zit ook echt op ondergewicht. Een vrouw zag me een paar maanden geleden in een strakke jurk en merkte op "dat ik echt niet dunner moet worden". Ik vind het leuk dat ik slank ben, maar opmerkingen die laten weten dat ik te dun ben, vind ik minder prettig. Het lijkt juist zo te zijn dat mensen die zeggen dat iemand te dik is, worden uitgejouwd, maar zeggen dat iemand te dun is, lijkt oké.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    nah ik heb nog nooit opmerkingen gehad over mijn bouw (buiten dan dat ik klein ben hahaha which is true so yeah) (ik zou zelf toch graag iets ronder willen zijn haha) maar ik ben niet té slank
    volgens mij ben ik vrij oké-ig (dus niet te dik en niet te slank)

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 17:14 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys


    Caution first, always.

    Pls houd je bek. :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Budgen schreef:
    (...)
    Awe sweetie. <3 Zij had daar dus ook echt last van, al dat gepest en zo. Ik vind het gewoon skinny shaming daardoor eigenlijk, want kom op zeg... natuurlijk wil ik geen discussie uitlokken, gezien ik eigenlijk bij die "ongelukkige" mensen hoor die niet kan eten wat ze wil, maar to be honest ben ik daar toch eerder tevreden mee dan moeten doorstaan wat mensen met een snelle stofwisseling moeten doorstaan. Het is gewoon iets vervelends (en dat zet ik het nog netjes neer) dat zo mooi gemaakt wordt in deze society — wat ronduit belachelijk is to be honest.

    Haha thanks. Killing people in my mind is always fun to do. <3

    Amen. Ik denk er hetzelfde over en dan weet ik niet hoe het is om bij te komen als je zoveel eet, want dat lijkt me ook echt vervelend, maar het punt (wat ik probeer te maken) is dat het heus niet zo leuk is als men denkt. Ja, ik ben dun. En dan? Whooptie-fucking-doo. De society houdt een beeld vast hoe men eruit hoort te zien, maar ze denken niet aan wat voor consequenties erbij komt, en dat denkbeeld is wat weg moet, want je bent gewoon goed zoals je bent (aside from the fact als het echt slecht/ongezond voor je is tot aan het onveilig voor jezelf toe, want dan snap ik wel als men even op je vingers gaat tikken), maar men houdt teveel hecht aan dat 'perfecte beeld'. Om gek van te worden. En jij bent perfect, toch <3

    True shit. Er staan vast een boel mensen op je lijstje die aan de beurt zijn, hehe.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 17:46 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Serieus...? Godverdomme, waar is het??


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben die mensen echt beu...


    16 - 09 - '17

    Ik kan ook echt níéts goed doen hier eh? Ja joh, ga maar op een kut-toon tegen me tekeer. Ik pik het allemaal wel. Want anders schoppen jullie me uit huis. Maar why the fuck sta je dan raar te kijken als ik ga vloeken op vanalles nadat JIJ tegen me uit bent gevlogen? Weet je wat? Gooi me maar het huis uit. Dan heb ik tenminste een reden om mezelf van kant te maken. (cat)


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Ik kan ook echt níéts goed doen hier eh? Ja joh, ga maar op een kut-toon tegen me tekeer. Ik pik het allemaal wel. Want anders schoppen jullie me uit huis. Maar why the fuck sta je dan raar te kijken als ik ga vloeken op vanalles nadat JIJ tegen me uit bent gevlogen? Weet je wat? Gooi me maar het huis uit. Dan heb ik tenminste een reden om mezelf van kant te maken. (cat)


    Wow, wow, girl. Stop. Breathe. Samen met mij. In en uit. In en uit. In en uit. Gewoon even ademen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Deze geur is echt onaangenaam en ik weet niet waar het vandaan komt.

    + ik wil echt mijn haar echt donkerblauw of donkergroen verven maar ik ben zo bang dat het me totaal niet gaat staan.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 19:20 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —