• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Moggy schreef:
    (...)

    I know right D:
    Sommige mensen kunnen een heel buffet "laten verdwijnen" zonder ook maar iets aan te komen en ik mag bij wijze van al oppassen als ik een bakje chips wil T-T

    Ik heb een snelle spijsvertering en dat is ook niet altijd zo leuk hoor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Ik heb een snelle spijsvertering en dat is ook niet altijd zo leuk hoor.

    Een meisje dat ik vroeger kende had dat ook, zij liep er ook altijd over te vloeken. Ik snap ook niet zo goed hoe mensen er zo nuchter over kunnen spreken, want het heeft zeker veel nadelen. x:


    Zo maar weer op naar mijn avonddienst. Als ik vandaag weer moet overwerken tot 1 uur dan duw ik iemand de vriezer in.


    I'm your little ray of pitch black.

    Moggy schreef:
    (...)

    I know right D:
    Sommige mensen kunnen een heel buffet "laten verdwijnen" zonder ook maar iets aan te komen en ik mag bij wijze van al oppassen als ik een bakje chips wil T-T


    Ik ben zo'n persoon :') Soooo idk if I like this being said tbh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Budgen schreef:
    (...)
    Een meisje dat ik vroeger kende had dat ook, zij liep er ook altijd over te vloeken. Ik snap ook niet zo goed hoe mensen er zo nuchter over kunnen spreken, want het heeft zeker veel nadelen. x:


    Zo maar weer op naar mijn avonddienst. Als ik vandaag weer moet overwerken tot 1 uur dan duw ik iemand de vriezer in.

    Het is ook echt niet altijd zo leuk als men denkt. In mijn ervaring they're always calling you names, "skinny bitches/boulimia" e.d., wordt ermee gepest, ik loop 24/7 met een grommende maag rond omdat ik echt supersnel weer trek heb, en als je wat vollere rondingen wilt hebben lukt dat ook niet altijd. En dat was nog niet eens alles: mensen hebben gewoon de gewoonte om je neer te zetten als 'ongezond', als ze je zo dun zien. Het is echt supervervelend, want low selfesteem kon al niet lower. Dat hele gebeuren is een beetje overrated, wees gewoon blij met jezelf, punt.

    En veel plezier vandaag, poepie. ❤

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 14:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Het is ook echt niet altijd zo leuk als men denkt. In mijn ervaring they're always calling you names, "skinny bitches/boulimia" e.d., wordt ermee gepest, ik loop 24/7 met een grommende maag rond omdat ik echt supersnel weer trek heb, en als je wat vollere rondingen wilt hebben lukt dat ook niet altijd. En dat was nog niet eens alles: mensen hebben gewoon de gewoonte om je neer te zetten als 'ongezond', als ze je zo dun zien. Het is echt supervervelend, want low selfesteem kon al niet lower. Dat hele gebeuren is een beetje overrated, wees gewoon blij met jezelf, punt.

    En veel plezier vandaag, poepie. ❤

    Awe sweetie. <3 Zij had daar dus ook echt last van, al dat gepest en zo. Ik vind het gewoon skinny shaming daardoor eigenlijk, want kom op zeg... natuurlijk wil ik geen discussie uitlokken, gezien ik eigenlijk bij die "ongelukkige" mensen hoor die niet kan eten wat ze wil, maar to be honest ben ik daar toch eerder tevreden mee dan moeten doorstaan wat mensen met een snelle stofwisseling moeten doorstaan. Het is gewoon iets vervelends (en dat zet ik het nog netjes neer) dat zo mooi gemaakt wordt in deze society — wat ronduit belachelijk is to be honest.

    Haha thanks. Killing people in my mind is always fun to do. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    ik heb een nieuwe rugzak en hij is vierkantig hoera


    Heaven is a place that we all have

    oh ja een paspoort moet ik ook nog regelen :W

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 15:19 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Kendol schreef:
    ik heb een nieuwe rugzak en hij is vierkantig hoera


    yass pics pls

    ik heb zonet ook een nieuwe en die is ook vierkantig hehe (fjallraven kanken navy)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    yass pics pls

    ik heb zonet ook een nieuwe en die is ook vierkantig hehe (fjallraven kanken navy)


    ja de mijne is geen bepaald merk want ik heb er gewoon een nodig voor mn reisje naar spanje
    maar fjallraven kanken = 💗

    ikzalzienofikeenpickanplaatsen


    Heaven is a place that we all have

    kijk he ik respecteer alle meningen maar als je soms eens reacties op facebook leest ofzo wat mensen denken van moslims voel ik me echt dieptriest
    kan ik er wat aan doen dat ik daar steun in vind ik ga toch ook niet lopen zeggen dat alle belgen gelijkstaan aan Dutroux en Pandy uhgf


    Heaven is a place that we all have

    Sorry mensen die ik beledigd heb. Ik ben onhandig met het verwoorden van dingen en dat spijt me. Nu krijg ik het gevoel dat mensen mij massaal uitkotsen en dat voelt rot.


    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 15:39 ]


    26 - 02 - '16

    Kendol schreef:
    ik heb een nieuwe rugzak en hij is vierkantig hoera


    Vierkant? (wbw)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Vierkant? (wbw)


    ja hij lijkt best op jou maar hij is beige en jij bent geel en dat maakt me sip ):


    Heaven is a place that we all have

    cri


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Gareth schreef:
    (...)

    Ik ben zo'n persoon :') Soooo idk if I like this being said tbh


    Ik heb dit niet maar snap te frustratie wel. Ik had een vriendin op de middelbare die iets met haar stofwisseling had en daardoor gewoon ondergewicht kreeg en een speciaal dieet moest nemen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered