• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Waaaaaaaaarom snapt mijn moeder nooit eens iets? Ik raak er zo ontzettend gefrustreerd van.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aaaah, ik mag 29 augustus al komen voor de hormonen *O* Dat is veel sneller dan ik verwacht had. ;-;


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    Aaaah, ik mag 29 augustus al komen voor de hormonen *O* Dat is veel sneller dan ik verwacht had. ;-;


    Wat tof! Go you! *O*


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    (...)

    Wat tof! Go you! *O*

    Dankjewel! Bijna precies één jaar sinds ik het hele gedoe in gang heb gezet :'D


    Caution first, always.

    Gorillaz schreef:
    (...)
    Dankjewel! Bijna precies één jaar sinds ik het hele gedoe in gang heb gezet :'D


    Dat is wel lang D:
    Het duurde dan een tijd, maar dan heb je ook wat *O*


    26 - 02 - '16

    Gorillaz schreef:
    Aaaah, ik mag 29 augustus al komen voor de hormonen *O* Dat is veel sneller dan ik verwacht had. ;-;

    Ik ben echt blij voor je ^^ (bloos)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Valies ✔
    Schooltas ✔

    enkel nog maar souvenirs, oliejas, truien, broeken, boeken, notitieboek, fotoboek, foto's, MacBook, Belgische vlag en een nieuwe bankrekening openen lol


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Moggy schreef:
    (...)

    Dat is wel lang D:
    Het duurde dan een tijd, maar dan heb je ook wat *O*

    I know, veel te lang. :') Mijn psycholoog in het ziekenhuis had aangegeven dat de wachttijd na goedkeuring alsnog 2-3 maanden zou zijn, maar nu is het plotseling gewoon anderhalf. C: Dat is echt niets meer vergeleken met hoe lang ik al heb moeten wachten, haha. ^^


    Caution first, always.

    Spoderman schreef:
    (...)
    Ik ben echt blij voor je ^^ (bloos)

    Aw, dank je! C:


    Caution first, always.

    I don't know what to do or say. Ugh I hate this.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    'Ik ga dit jaar niet te veel inpakken en meenemen.'
    * Kijkt naar uitpuilende tassen.'
    'Damn.'


    Ik weet dat het nergens opslaat, maar toch.

    Het is echt gemeen dat sommige mensen ontzettend veel lijken te kunnen eten zonder aan te komen ><


    I am an idiot, I move.

    Waddles schreef:
    Ik weet dat het nergens opslaat, maar toch.

    Het is echt gemeen dat sommige mensen ontzettend veel lijken te kunnen eten zonder aan te komen ><


    I know right D:
    Sommige mensen kunnen een heel buffet "laten verdwijnen" zonder ook maar iets aan te komen en ik mag bij wijze van al oppassen als ik een bakje chips wil T-T


    26 - 02 - '16

    Misschien moet ik maar weer eens gaan costesten voor ik zo helemaal de motivatie verlies om nog te cosplayen.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Idk why I am so worked up about this but this planning couldn't be better and argh, I'm gonna need it. Yes, pls text me about food, it always makes me a happy pretzel. En hell, ik ben op het punt aangekomen waar ik een extra jaar bachelor zelfs meer zie zitten dan meteen een master, want idk, Islamitisch familierecht sounds like something I would love to attend and I would have more time to go sporting, which I have been willing to do for ages and now it is finally worth it because I don't have to go home for the weekends anymore bc no job anyway and maybe everything will work out just fine for me.


    She's imperfect but she tries