• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Heel leuk dat ik de grootste kamer in het huis heb aka de zolder maar het voelt toch na al die jaren als een slechte keuze wanneer het dak denkt grappig te zijn en mij te laten schrikken met houtgeluiden holy shit alsof iemand een pistool naast mijn oor afvuurt

    Serieus, fuck off! Ik ben echt klaar met jullie! Stop toch met dat schijnheilige gedoe rn al die leugens! To bad dat ze keer op keer uitkomen, maar nu ben ik er echt meer dan klaar mee! Noem je dit nog familie?! Ik vind het vooral jammer hoe je mijn broer telkens dingen zit te beloven en dan je fucking beloftes niet na te komen, maar voor een ander wel. Wauw, just wauw! Ik doe niks meer met jullie!


    16 - 09 - '17

    You're just a fucking baby. Go the fuck back in your fucking diaper, because you're not at all grown up as you claim to be. Bitchhhhhh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom heeft iedereen vier zondagen en ik twee? Wtf, mijn loon gaat minstens driehonderd euro lager liggen. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ikhouvancolinfarrell


    Caution first, always.

    Het zonnetje schijnt
    De lucht is blauw
    Heldere ingevingen
    Kom maar gauw ✨✨✨✨✨✨


    She's imperfect but she tries

    Always fun to get a panickattack almost as soon as you wake-up.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    And off we goooooo


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben te moe om mijn bed uit te komen en ik moet nog zoveel doen want dit weekend en volgende week worden super druk yay. :')


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dear body; omdat ik vakantie heb, hoeft dat niet te betekenen dat ik griep oid moet krijgen want ik wil van mijn vakantie genieten thanks. (cat)


    26 - 02 - '16

    손 뻗어봤자 금세
    깨버릴 꿈

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 12:48 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    And I know, and I know, and I know
    Gotta let my mind find another space
    Cause I heard these scars never go away
    And now I'm runnin' out of ways to numb the pain


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had gehoopt dat ik deze vakantie over niks meer zou moeten stressen. Boy, I've never been so wrong.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 13:51 ]


    kindness is never a burden.

    Fuck, wat een klote uitzendbureau zeg. "Ik denk wel dat je vandaag nog moet werken, anders stel je het bedrijf teleur." Uh nee. Ik niet. Jullie. Wat ben ik blij dat ik daar vanaf ben. Op naar een nieuw hoofdstuk.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik baal hier zo van.


    Caution first, always.