• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Wow, wow, girl. Stop. Breathe. Samen met mij. In en uit. In en uit. In en uit. Gewoon even ademen.


    Ik kan gewoon helemaal mijn eigen mening niet meer uiten in dit huis, heb ik de indruk. En alles wat ik doe is gewoon verkeerd. Dus eigenlijk hoog tijd om op mezelf te gaan, maar financieel gaat dat niet, plus mijn aankomende job wordt hier thuis in samenwerking met mijn ouders. Ik neem de zaak ook over wanneer zij stoppen, en ik zie het ook zitten om het inderdaad over te nemen en er zelf mee verder te gaan. Maar ik heb gewoon weer eens grote ERRORS in mijn hoofd, en dit heb ik vaker wél dan niet. Ik zit al ontzettend met mezelf in de knoop, en dat mijn ouders/vader me dan gigantisch het gevoel geven dat ik niet goed genoeg ben en niks goed dóé, is gewoon hartstikke kut. Psycholoog heb ik al een paar keer gehad en dat kwam op niets anders dan onzin uit, dus dat wil ik ook niet meer én is hartstikke duur. Dus geen idee wat ik dan wel moet doen. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    I wouldn't choose myself either


    26 - 02 - '16

    ik cringe echt atm


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik mis Demon Dayz, verdomme... :c


    Caution first, always.

    Current mood

    I will die trying, lol. Zou wat zijn: studente overlijdt vanwege scriptiemarathon aka te weinig slaap, te weinig voedzaam eten, te veel tranen, te veel energy, te veel stress. Go hard or die trying. Shit just got real. Skdnjsjandkejwjside. Sjnskekwfneinwndkenwnekdnwnske. Skifnnwkskfnekeifjehwisnfeejsifnwndiifkejwkxirjwnskcd.

    Schema:
    > Naptime till 2 AM
    > Thesis till 4 PM
    > Oreo cheesecake till ???
    > Travel home
    > Thesis till the deadline omg no this scheme is alllll bad. Except for the cheesecake. The cheesecake will be made time for. Earned that.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 20:15 ]


    She's imperfect but she tries

    I should stop eating Jelly Beans.

    But i wont.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Boreeed


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    kan ik even twee maanden vooruitspoelen pls


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oh my. Deze jochies... kill kill kill. Wat ben ik toch netjes. Ik verkoop ze geen fysieke bitchslap maar een mentale. Stop looking at my fucking boobs, little kids. Ook al zijn jullie dertig I don't give a fuck, jullie zijn jochies, baby's. Grow. The. Fuck. Up. Werk of niet, ik ben geen object.


    I'm your little ray of pitch black.

    I just want to curl up in my bed and sleep for the rest of eternity. That'd be real nice.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yellowstone schreef:
    kan ik even twee maanden vooruitspoelen pls


    Caution first, always.

    Ugh. Blurry.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Morgen gaan we heeeeen morgen gaan we heeeeeen


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    i'm a lil depressed suddenly. wow


    kindness is never a burden.