•             Royal blue secrets      ♕♕♕       Pure golden mistakes

    Welcome back, Australians. After a long, hot summer away I see it didn’t take much time for you to dirty up the clean slates I gave you. My inbox is overflowing, so let’s jump straight into the good and juicy gossips, shall we? You know you love me, xoxo Gossip Girl

    University of Sydney — Australië. De zomervakantie is weer voorbij en een nieuw jaar is aangebroken. Studenten van over de hele wereld staan te popelen om aan hun eerste jaar te beginnen. Alles lijkt te mooi om waar te zijn, totdat de studenten erachter komen dat de campus meer is dan enkel een paradijs. De eerste dag krijgt elke student een bericht van een anonieme blogger: Gossip Girl. Hoewel de directeur het geld beheert, is Gossip Girl degene die bepaald hoe de school in zijn werk gaat. Dagelijks verschijnen er nare geruchten — die niet altijd evenveel waarheid bevatten. Het is nou eenmaal zo dat iedereen wel een geheim heeft, waarvan niemand wilt dat die de wereld ingaat; hebben je ouders de universiteit omgekocht zodat je tóch kan studeren aan één van de prestige universiteiten van de wereld? Heb je je docent verleid voor dat ene punt hoger? Ben je niet wie je zegt dat je bent? Of heb je een geheel ander geheim? Niks blijft geheim als het aan Gossip Girl ligt, vooral niet omdat iedereen tips door kan sturen. Blijf jij staande in deze wereld van secrets en backstabbing? Of ben jij de eerste die het af laat weten?



    "One thing about being on the top of the world: It gives you a long, long way to fall."



    R O L L E N

    STUDENTS VOL
    Verona Kinsley Ambrose • status {Alycia Debnam-Carey} || Timberwolves [1.3]
    Aliya Omarov • The Prankster {Diana Kurkunova} || Gadot [1.5]
    Mia Bennett • The Thrill Seeker {Bree Lynn} || Sempre [1.5]
    Chrysanthe Hayes • The Theater Nerd {Jasmine Cephas-Jones} || Punzie [1.5]
    Naihi Oneroa • The Wannabe activist {Ming Xi} || Sappho [1.4]
    Robin Christina Martin • status {Arizona Muse} || Soco [1.4]
    Amalia Rachel Stenberg • The Cheeky Sweetheart {Barbara Ferreira} || Vaiana [1.3]
    Christine Groeneveld • The perfectionist {Nora 'o Neil} || Phorthos [1.6]
    Ji Min Choi • The Drama Queen {Steffie Harner} || Gareth [1.5]
    Alianora Daisey Pruitt • The Queen's Right Hand {Valentina Cytrynowicz} || Bathsheba [1.5]

    Nikkolaus Adrian Bath • The Narcissistic Playboy {Matthew Bell} || Bathsheba [1.3]
    Jesse Lachlan Cooper • The Lifeguard {Evan Geiselman} || SebastianVerlac [1.2]
    Yusíf Aslan Rajadov • The Nice Guy {FC} || Ziegler [1.3]
    Christian Michael DiAngelo • The Badboy {Jensen Ackles} || Campeon [1.4]
    naam • status {FC} || Conaway [page]
    Micheal Alan Hale • The Hot Mess {Justin Lacko} || Vaiana [1.3]
    Julio Bryan Martin • The Nerd {Jackson Hale} || Elvendork [1.3]
    Jason Raiden Clemence • The Player {Austin Butler} || karmahitsyou [1.5]
    Kai Arthur Simmonds • The Two-Face Guy {Janis Ancens} || Sappho [1.4]
    Axel Christian Richardson • The Pink King {Simon van Meervenne} || Marlow [1.5]


    S T A R T E R

    4th of february — ☀ 26℃

    Good morning newbies, have you unpacked yet? Be careful, because before you know it, I will be unpacking your secrets. Enjoy your first day at school... while you still can and don't worry, if you need me, I will be glad to offer you a shoulder to cry on... or a knife to fall in. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    Alle studenten zijn vandaag gearriveerd op de campus en hebben hun spullen gedropt op de kamers. Morgen beginnen de lessen, maar vandaag krijgt iedereen de kans om de campus te verkennen. Op het strand wordt een kampvuur avond georganiseerd voor de eerste jaars, waar iedereen naartoe mag. Hierbij zit een BBQ inbegrepen en iedereen krijgt de kans om te zwemmen en mee te doen aan surfen en beach volleybal. Net als iedereen op het strand staat, gaan alle telefoons af. Gossip Girl heeft een nieuwe post op haar blog gezet waarmee ze alle nieuwelingen welkom heet. Hoe lang zal het duren voordat de drama begint?

    Vanaf nu kan iedereen Gossips insturen via de blog. Dit kunnen teksten zijn, maar via deze link is het ook mogelijk om foto's en video's te uploaden. (Dit mag natuurlijk ook een zogenaamde video zijn.) Veel RPG plezier!



    "You know you love me, xoxo Gossip Girl."




    INFORMATIE

    De school is een universiteit gelegen in Sydney, Australië. Vanuit de hele wereld komen studenten om hier te studeren. De meeste wonen op de campus van de school. Onze groep studenten wonen allemaal in hetzelfde gebouw en zijn allemaal eerstejaars. Er is een gezamenlijke ruimte, een oostvleugel waar de jongens slapen en een westvleugel, waar de meiden slapen. De campus bevindt zich vlakbij de zee waar onder andere surflessen gegeven worden. University of Sydney.

    SPORTEN
    Om het makkelijk te houden hebben we het op vier sporten gehouden die te beoefenen zijn op de campus van de universiteit. Voor alle sporten is het mogelijk op elke doordeweekse avond te trainen van zes tot tien. Daarnaast mag iedereen ook gebruik maken van de fitness hallen.

    Surfen
    Aliya
    Jesse
    Mia
    Jason
    Christine
    Atletiek
    Verona



    Football




    Beachvolley
    Alianora (cap)
    Robin
    Chrysanthe
    Micheal
    Chrysanthe
    Axel

    GOSSIP GIRL
    Voor dit RPG is er een speciale tumblr geopend waar je roddels in kan sturen. Zo nu en dan zullen die roddels in het speeltopic gepost worden. Je mag ook dingen over je eigen personage insturen, maar probeer het wel een beetje te verdelen (dus niet 50 roddels over één personage op één dag). Wij zullen ook niet meteen alle roddels posten, maar zorgen ervoor dat iedereen een beetje aan de beurt komt. Natuurlijk kan je ook roddels insturen om andere personages zwart te maken en niet alleen roddels mogen, maar foto’s en videos kunnen ook gestuurd worden! Geheimen en fouten zijn waar dit RPG om draait. Stuur hier je roddels in en stuur hier foto’s, video’s en dergelijke in.



    RPG


    REGELS                                                                                                                 
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is een maximum aan twee personages.
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Alleen wij [Lisa en Marie] openen nieuwe topics.
    ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic.
    ♕ 16+ is toegestaan.
    ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ♕ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.

    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 22:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    18 | prankster | media&communications | with juul&michael | at the beach |outfit

    Was ze blij om ein-de-lijk de middelbare te verlaten en naar uni te gaan? Ja, behoorlijk. Ze keek er al haast een jaar naar uit. Nu had ze tenminste niet meer haar ouders die haar hele doen en laten in de gaten hielden. Niet dat ze daar erg goed in waren, maar goed, dat was weer een heel ander verhaal. Een kamer delen met zoveel andere meiden ging waarschijnlijk wel geheid drama worden, maar goed, ze liet zou toch over zich heen laten lopen door een of andere troela.
          Hoe dan ook, het begin van het jaar begon in elk geval goed met een heerlijk strandfeest. Naar haar mening het beste soort feesten, veel beter dan keiharde house muziek in een club, met een DJ die denkt dat hij helemaal ‘the bomb’ is. Nee, dat zand op elke denkbare plek terecht kwam nam ze maar voor lief. Het enige waar ze van baalde is surfen er niet van zou komen die dag. Veel te veel idioten in het water die er geen verstand van hadden en die met hun onoplettendheid een board tegen hun kop zouden krijgen. Wel had ze natuurlijk haar bikini aantrokken onder haar kleding. Ze had zich nooit echt geschaamd voor haar lichaam en was er prima trots op.
          Bij het sms’je dat ze kreeg, rolde ze slechts met haar ogen. Alsjeblieft zeg. Sneu gedoe. Veel tijd had ze ook niet om er over na te denken, gezien een lange, aantrekkelijk jongen vroeg of ze een aansteker had. Uit zijn mond stak een sigaret. Dat was nou jammer. Afknapper. Niet dat ze zelf nóóit rookte, but still. Als het een vaste behoefte was, no thanks.
          ”Misschien is je aansteker wel weggelopen omdat hij weet dat hij een slechte invloed op je heeft,” merkte ze op. “Als je echt zo graag die rookgeur wil, moet je misschien met je hoofd boven het kampvuur gaan hangen.”
          Haar donkere kijkers vielen op een licht getinte jongeman met geweldig haar die enkele meters van de waterlijn vandaan zat, een eind van de rest af. Op zijn schoot rustte een boek. Met haar nieuwsgierigheid gewekt, pakte ze rokersjongen bij zijn pols en ze trok hem mee naar de jongen met het leuke haar.
          ”Hey!” Ze wachtte nog geen seconde, boog voorover en liftte het boek een stukje van de jongen zijn schoot, zodat ze de titel kon zien. “Ben je al ver? Ik vond het best een leuk boek, maar de film was een beetje meh. Wel leuk voor één keertje kijken op zich.” Ze keerde zich naar rokersjongen toen er een plan in haar opkwam. “Durf je het aan om een weddenschap met mij aan te gaan? Ik ben Aliya, by the way.”


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nikkolaus "Klaus" Adrian Bath


    19 • The Narcissistic Playboy • Bachelor of Architecture • The Beach • Yusíf

    'Klinkt goed,' zegt de jongen. Ik grijns. Yusíf lijkt onder de indruk van me en dat is precies hoe het hoort. Ik neem nog een hap van de hamburger en kijk toe hoe hij lacht om mijn vraag of hij kok is. 'We eten iedere week samen met de hele familie en het is een soort traditie dat ik meehelp met koken,' vertelt hij. 'Iedereen heeft zo zijn eigen taak tijdens die etentjes. Zo zorgt mijn zusje, Rinat, er altijd voor dat de tafels netjes gedekt zijn.' Ik trek een wenkbrauw op en kijk naar hem. Deze jongen is behoorlijk simpel, valt me nu op. Hij is tevreden met zijn familie leventje en hangt graag de kok uit? Niet iets waar ik voor zou kiezen, maar ieder zijn ding, toch?
          'Mocht je ooit, om één of andere reden, in Azerbaijan zijn, dan ben je altijd welkom voor ons etentje.' Ik kijk hem wat verbaasd aan. Het is niet elke dag dat je uitgenodigd wordt voor een etentje in een derdewereldland. Ik begrijp nooit dat zulk soort mensen alles delen, ze kunnen het toch beter voor zichzelf houden? Ik bekijk de jongen. Hij ziet er niet perse arm uit. Misschien heeft hij een familie die zich wel wat kan veroorloven daar in... Azerba...watkanmijhetschelen. Hoewel, als ik hem was en geld had, zou ik eerder een kok inhuren. 'Maar als je dat niet wilt, is dat geheel begrijpelijk natuurlijk.'
          'Ik zal erover nadenken,' zeg ik, met een stijf glimlachje. Ik neem een hap van mijn burger en kijk kort om me heen. 'Het lijkt alsof iedereen er zo'n beetje is,' denk ik hardop. Ik ga wat verzitten. 'Weet jij of we vanavond nog iets moeten gaan doen? Ik heb vrij weinig zin om te gaan... volleyballen of zo.' Ik trek mijn neus op. 'Of kan ik het me al veroorloven om terug naar mijn suite te gaan nu ik een burger gehad heb.' Ik zet het lege bord op de grond naast me neer. 'Is hier ook drank dat je weet toevallig? Iets sterks?'


    “He was pretty cute for a monster.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alianora "Noora" Daisey Pruitt


    19 • The Queen's Right Hand • Bachelor of Nursing • The Beach • Jason • Outfit

    'Ah, vandaar. Mijn beste vriend heeft een tijdje een crush gehad op zijn stiefzus, erg ongemakkelijk was dat.' Ik verstijf wat en ontwijk de blik van de blonde jongen. Ja, erg ongemakkelijk inderdaad. Ik haal een hand door mijn lange haar heen en haal mijn schouders op. Dit is absoluut geen onderwerp waar ik op wil blijven hangen. Daarnaast, ik heb geen crush op Micheal. Dat zou alles nog tien keer meer ongemakkelijk maken. 'Nope, helemaal niemand, behalve jou natuurlijk, en ik moet zeggen dat ik mezelf een geluksvogel vind.' Ik kijk abrupt weg van de grond en kijk de jongen lachend aan. 'Ken jij al wel mensen dan? Behalve die Micheal dan?' Terwijl hij rechtop gaat zitten voel ik zijn arm tegen de mijne aanbotsen en wat ongemakkelijk trek ik mijn benen op.
          'Thanks,' zeg ik, 'ik ken niet echt iemand nee. Behalve jou dan en ik geloof dat ik een van de leukere jongens heb ontmoeten.' Ik lach en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik ben het niet verleerd, het flirten. Het is niet lang geleden dat mijn vriend het uit heeft gemaakt omdat hij meer vrijheid wilde tijdens zijn studie. Gezien we bijna twee jaar een relatie hadden, is het nogal een veranderingen om singel te zijn. Ik vind het echter niet erg. Ergens was ik er ook wel aan toe om mijn hele leven om te gooien. 'Dus, wat brengt jou hier in Sidney?' vraag ik vervolgens, 'op deze specifieke school? Mijn ouders hebben hier allebei gezeten, dus ik volg hen een soort van op en daarnaast is het de beste universiteit van Sidney.' Ik haal mijn schouders op. 'Kom jij ook uit Sidney?' Ik kijk Jason aan en glimlach naar hem.


    “I wonder how many calories bitches burn by jumping to conclusions.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    » JASON RAIDEN CLEMENCE «

    Jason - At the beach - Alianora



    Damn girl.


    Alianora ging met haar hand door haar haren, ze streken door haar vingers en het zag er op een of andere manier erg aantrekkelijk uit.
    "Thanks," - beantwoorde Alianora op mijn opmerking over dat ik mezelf een geluksvogel vond, omdat ik met haar sprak. - "Ik ken niet echt iemand nee. Behalve jou dan en ik geloof dat ik een van de leukere jongens heb ontmoet." lachte ze me toe. Ze flirt, dat was geen verkeerd teken. Ze wiebelde met haar wenkbrauwen, waarvan ik een beetje moest lachen.
    "Erg mooi, die wenkbrauw wiebel." lachte ik haar toe. Ik zat met mijn vingers weer aan mijn lip, aan dat velletje dat zo vervelend aan het doen was.
    "Dus, wat brengt jou hier in Sidney?" vroeg ze me nieuwsgierig. "Op deze specifieke school? Mijn ouders hebben hier allebei gezeten, dus ik volg hen een soort van op en daarnaast is het de beste universiteit van Sidney." ze haalde haar schouders op en keek me aan. "Kom jij ook uit Sidney?" Ik vond het leuk hoeveel vragen ze stelde. Het is fijn om een keer niet na te hoeven denken over gespreksonderwerpen.
    "Ik doe hier dus de bachelor of applied science. Dat is met sport en gezondheid, maar ik ben verder nog nooit in Sidney geweest. Ik ken het hier ook niet, ik weet alleen de weg naar het centrum, en het strand." ik glimlachte naar Elianora en zat nogsteeds aan het velletje, ik had het eindelijk te pakken en trok het er af, waardoor mijn lip een beetje begon te bloeden.
    "Ik ben geboren in Melbourne, Victoria. Daar heb ik mijn hele leven gewoond, tot een week terug." ging ik verder. Ik lachte terug naar haar glimlach en bleef haar even kort aankijken.



    - thank you for existing -

    YUSÍF ASLAN RAJADOV
    19 • The Nice Guy • Media & Communications • The beach • Klaus


    Yusíf zag dat Klaus hem bedenkelijk aankeek toen hij voorstelde dat hij eens langs zou komen, mocht hij in de buurt zijn. Waarschijnlijk kende de jongen zijn land niet eens, laat staan dat hij er ooit naar toe zou gaan. Dat nam hij Klaus niet kwalijk. Er heerste immers veel vooroordelen over landen als Azerbaijan. 'Ik zal erover nadenken,' zei Klaus. Yusíf geloofde niet dat hij er daadwerkelijk over na zou denken, maar dat was natuurlijk zijn eigen keuze. Te zien aan zijn kleding kon Yusíf concluderen dat Klaus geld genoeg had, zeker in combinatie met het feit dat hij een eigen suite had gehuurd voor zijn tijd op school. Dat kon je niet zomaar betalen met een doorsnee salaris. Yusíf's familie was qua welvaart normaal te noemen. Ze waren niet arm, maar ook niet erg rijk. Zijn ouders werkten beiden erg hard, dus hielpen Yusíf en zijn zusje altijd veel mee in het huishouden.
          'Weet jij of we vanavond nog iets moeten gaan doen? Ik heb vrij weinig zin om te gaan... volleyballen of zo.' zei de jongen klagend. Of kan ik het me al veroorloven om terug naar mijn suite te gaan nu ik een burger gehad heb.' Yusíf keek hem verbaasd aan. 'Wil je niet blijven om meer mensen te leren kennen?' vroeg hij. 'Misschien lopen er nog wat leuke meisjes rond voor je,' voegde Yusíf daar lachend aan toe. Hij keek wat rond en zag inderdaad mooie meisjes rondlopen. Hij zou nooit zomaar op hen afstappen, maar Klaus zag er zelfverzekerd genoeg uit om dat wel zomaar te doen.
          'Is hier ook drank dat je weet toevallig? Iets sterks?' vroeg Klaus vervolgens.
          'Geen idee,' antwoordde Yusíf. 'We kunnen wel rondkijken? Misschien vinden we iets.'


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Gossip Girl

    Seems like J and A are cozing up already, they go down faster then most students confronted with homework. Just watch out J, because it seems like you aren't the only one A is interested in. You might be the playboy, but that doesn't make you immune to sluts. You know you love me, xoxo Gossip Girl


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alianora "Noora" Daisey Pruitt


    19 • The Queen's Right Hand • Bachelor of Nursing • The Beach • Jason • Outfit

    'Erg mooi, die wenkbrauw wiebel.' Ik lach zachtjes en haal mijn schouders op. 'Ik doe hier dus de bachelor of applied science. Dat is met sport en gezondheid, maar ik ben verder nog nooit in Sidney geweest. Ik ken het hier ook niet, ik weet alleen de weg naar het centrum, en het strand,' vertelt hij. 'Ik ben geboren in Melbourne, Victoria. Daar heb ik mijn hele leven gewoond, tot een week terug.'
          'Je lip bloed,' zeg ik kort en ik kijk hem wat ongemakkelijk aan. 'Oh, Melbourne, die stad is wel erg mooi. Ik ben er eens geweest, maar zelf kom ik uit Sidney. Ik heb hier mijn hele leven gewoond dus voor mij is het eigenlijk niet zo'n grote verandering.' Op dat moment gaat mijn telefoon die op mijn schoot ligt. Het schermpje laat opnieuw een berichtje van Gossip Girl zien. Mijn mond zakt lichtjes open en zonder erover na te denken check ik de omgeving, alsof ik Gossip Girl zo kan spotten. Hoe durft ze? 'Wat een onzin,' mompel ik. 'Ik ben helemaal in voor de ontgroening, maar dit is gewoonweg zielig.' Ik rol mijn ogen. 'En het is niet alsof we hier liggen te rollenbollen.' Ik gebaar naar de rest van de groep en probeer te negeren dat mijn wangen langzaam rood kleuren van schaamte. 'Iedereen praat met elkaar, wat maakt ons anders.' Ik schud mijn hoofd en kijk opnieuw naar het schermpje. Ik probeer het zinnetje "because it seems like you aren't the only one A is interested in" wijselijk te negeren en doe mijn best om niet in de richting van Micheal te kijken. Niemand weet ervan en daarnaast, deze Gossip Girl heeft waarschijnlijk bedacht dat ik elke jongen hier aan het keuren ben. Ik ga wat rechter op zitten. 'Wil je wat te eten?' vraag ik, in de hoop het onderwerp weg te sturen van deze onzinnige roddel. 'Ik heb vreselijk veel honger.'


    “I wonder how many calories bitches burn by jumping to conclusions.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nikkolaus "Klaus" Adrian Bath


    19 • The Narcissistic Playboy • Bachelor of Architecture • The Beach • Yusíf & Ji

    'Wil je niet blijven om meer mensen te leren kennen?' vraagt hij. 'Misschien lopen er nog wat leuke meisjes rond voor je.' Ik trek mijn wenkbrauwen op en lach dan om zijn suggestie. Ik moet zeggen dat het geen verkeerd voorstel is, maar om eerlijk te zijn zoek ik toch liever mijn meiden uit in een andere omgeving. Een stripclub bijvoorbeeld. Ik kom wat overeind en volg Yusíf's blik terwijl hij om zich heen kijkt. Hier en daar spot ik wel een aantal meiden en nee, ze zien er inderdaad niet verkeerd uit. Mijn oog valt op een meisje wat er oosters uit ziet. Ik kantel mijn hoofd wat en grijns lichtjes. Ik heb altijd al een zwak gehad voor dat type vrouw. Ik vond Tokyo niet voor niks zo leuk.
          'Laten we dat doen,' zeg ik en ik stap op het meisje af met een bocht naar de drank tafel. 'Ah ha!' zeg ik, triomfantelijk. Ik hou een fles omhoog naar Yusíf. Het aantal procenten dat op de fles staat beloofd dat deze avond al een stuk beter verdraaglijk gaat worden. Ik grijns en ga dan op een van de boomstronken zitten naast het meisje. 'Goede dag,' zeg ik. Ik wenk Yusíf zodat hij bij ons komt zitten. 'We zagen je alleen zitten en dachten: die heeft twee leuke jongens nodig om haar avond leuker te maken en misschien een fles drank?' Ik hou de fles omhoog. 'Tenzij... je ons natuurlijk niet ziet zitten, maar dat kan ik me niet voorstellen, want ik zweer dat we erg leuk gezelschap zijn. Nou ja, vooral ik.' Ik draai de dop van de fles drank erop en zet de drie glazen die ik meegenomen heb voor haar in het zand neer. 'Dit is trouwens Yusíf, hij is onze chefkok en ik ben Nikkolaus. Nikkolaus Bath,' vertel ik haar terwijl ik de glazen volschenk. Mijn telefoon gaat niet veel later en met een hand haal ik mijn telefoon tevoorschijn. 'En Gossip Girl heeft ons klaarblijkelijk ook gejoined. Wat enig.'


    “He was pretty cute for a monster.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    » JASON RAIDEN CLEMENCE «

    Jason - At the beach - Alianora

    'Je lip bloed,' zegt Alianora kort en kijkt me lichtelijk ongemakkelijk aan. Ik schrok en ging met mijn vinger langs mijn lip, ik keek er naar en zag inderdaad bloed zitten.
    'Oh shit, waarom heb ik dat nou altijd.' lachte ik haar een beetje ongemakkelijk toe. Ik haalde een servet uit mijn broekzak, die ik eerder bij de starbucks had mee gekregen. Ik veegde mijn vinger af en depte met het servet tegen mijn mond. Ik luisterde terwijl ze verder vertelde.
    'Oh, Melbourne, die stad is wel erg mooi. Ik ben er eens geweest, maar zelf kom ik uit Sidney. Ik heb hier mijn hele leven gewoond dus voor mij is het eigenlijk niet zo'n grote verandering.' vertelde ze rustig tot onze telefoons afgingen. We kregen beide een SMS, van Gossip Girl.
    Seems like J and A are cozing up already, they go down faster then most students confronted with homework. Just watch out J, because it seems like you aren’t the only one A is interested in. You might be the playboy, but that doesn’t make you immune to sluts.
    You know you love me, xoxo Gossip Girl
    Ik zag hoe Elianora het last, haar gezicht vertrok een beetje en keek verward. Ik besloot het berichtje ook te lezen, waardoor ik begreep dat ze zo keek. Hoe kan dat nou weer, ik had even rond gekeken, tegelijk met Elianora, helaas zagen we beide niks. Ik slikte even en keek Elianora aan.
    'Wat een onzin,' mompelde ze. 'Ik ben helemaal in voor de ontgroening, maar dit is gewoonweg zielig.' Ze rolde met haar ogen. 'En het is niet alsof we hier liggen te rollenbollen.' ik snapte haar reactie, ik was het er ook mee eens. Het was erg raar dat er zoiets gepost werd. Ik las het berichtje nog een keer door en keek Elianora aan.
    'Trek je er niks van aan, het is gewoon zo'n zielig persoon die leuk probeert te doen. Het is echter geen succes.' Ik aaide even geruststellend met mijn hand over haar rug en keek haar met een kalme blik aan. Ik wist niet precies wat 'Gossip Girl' bedoelde met dit bericht, ik besloot het gewoon te negeren.
    'Wil je wat te eten?' vroeg ze vluchtig. 'Ik heb vreselijk veel honger.' Ik keek haar even kort aan, waarschijnlijk had ze geen zin om hier over te praten. Het kwam best goed uit want mijn maag begon te rommelen.
    'Ja is goed, heb best honger ondertussen!' Ik stond op en stak mijn hand uit om haar overeind te tillen.


    - thank you for existing -

    MICHAEL ALAN HALE

    The hot mess , 19 , Batchelor of arts , at the beach, with Aliya







    De jongedame die ik aangesproken had leek een grotere mond te hebben dan dat ik had vermoed waardoor ik toch even moest grinniken om haar woorden. ”Misschien is je aansteker wel weggelopen omdat hij weet dat hij een slechte invloed op je heeft,” merkte ze op.wat eerst me mijn wenkbrauwen liet optrekken. “Als je echt zo graag die rookgeur wil, moet je misschien met je hoofd boven het kampvuur gaan hangen.” Al zijn het deze woorden die me lachend mijn hoofd deden schudden waarna ik dan de nutteloze peuk die tussen mijn lippen stak terug wegborg in het daarvoor bestemde doosje.
    "Wie zegt dat ik dat nog niet geprobeerd heb? Al wilde ik niet gebarbecued zijn dus vandaar hoopte ik toch maar een aansteker te vinden." grijnsde ik waarna ik de brunette weer aankeek, toen de brunette dan ook plots naar me toe kwam en me bij mijn pols vastnam dacht ik eerst wat verkeerds gezegd te hebben, al was dit niet het geval. Integendeel zelf ik werd gewoon ontvoerd door haar. Ze trok me mee naar een jongen die iets verder van ons zat in het zand, terwijl hij een boek had zitten lezen. Ik vond het dan ook vreemd dat ze me naar deze vreemde had meegesleurd al zei ik maar niets en keek de twee even met een opgetrokken wenkbrauw aan.
          ”Hey! Ben je al ver? Ik vond het best een leuk boek, maar de film was een beetje meh. Wel leuk voor één keertje kijken op zich.” ratelde de nog onbekende dame , waardoor ik mijn blik ook even liet vallen op het boek. De titel kwam me wel bekend voor al was dit niet echt mijn stijl van boeken die ik las - al las ik überhaupt niet superveel- Ik voelde me haast bijna schuldig dat de brunette de jongen had gestoord tijdens het lezen van zijn boek, maar langs de andere kant was de brunette ook gewoon heel erg aanstekelijk sociaal waardoor haar impulsiviteit wel een goed iets was.
    “Durf je het aan om een weddenschap met mij aan te gaan? Ik ben Aliya, by the way.” Mijn blik viel weer op de jongedame, Aliya die me net had gevraagd om een weddenschap met haar aan te gaan ik keek even kort vragend naar de jongen of hij hier misschien meer over wist. "Ik ben Michael, maar Mike of Micah vind ik ook prima." stelde ik mezelf voor aan beiden waarna ik simpel mijn schouder ophaalde. "En waarom ook niet, vertel eens, wat voor weddenschap heb je in gedachten?"
    Toen mijn mobiel trilde keek ik dan ook even weer naar het berricht van die ene gossip girl al beet ik haast meteen op mijn lip. A? J? Mijn blik gleed even kort naar Alianora, was dit één van haar stomme wraakacties? Ik stak mijn mobiel weer weg en keek weer naar de twee voor me.
    (kutstukjesorry)





    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 21:15 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MIA BENNETT
    ««« THRILL SEEKER | 19 | BACHELOR OF VETERINARY BIOLOGY | WITH AMALIA »»»

    Mia's donkere ogen waren gericht op de zee terwijl ze een slok nam van het drankje dat ze in haar handen had. Het kampvuur zorgde voor wat warmte, maar koud had de blondine het sowieso niet. Ze verplaatste haar blik richting de feestende groep mensen en glimlachte lichtjes. Het nieuwe schooljaar zou bijna van start gaan en Mia kon niet wachten tot ze eindelijk kon beginnen met de studie waar ze al jaren van droomde.
          Ze wist dat ze eigenlijk moest gaan mengen en mensen moest proberen te leren kennen. En heus, dat was ze ook wel van plan. Alleen was dit het eerste moment op de dag dat Mia even wat tijd voor zichzelf had en het was wel fijn om even alleen te zijn met haar gedachten.
          Met een plof viel er iets voor haar in het zand en net toen ze wilde bukken om te kijken wat het was stond een brunette voor haar neus. Ah, een gevallen mobieltje. Een moeilijke blik kwam op Mia's gezicht te staan terwijl ze zich voorstelde hoe het zand nu waarschijnlijk de mobiel was binnen gedrongen. Ja, dat was zeker een van de mindere dingen aan strand feestjes.
          "Eh hai ! Het was niet mijn bedoeling om dit ding naar je te gooien hoor."
          Mia keek geamuseerd naar de brunette en lachte toen breed. "Ach, als het je bedoeling was geweest om me te raken dan moet ik toch zeggen dat je nog wat moet oefenen met richten."
          "Ik ben Amalia trouwens, ben je ook een studente hier?" Vroeg het meisje en Mia knikte enthousiast waarna ze haar hand uitstak. "Mijn naam is Mia, ik begin dit jaar. Wat ga jij studeren?"
          Tot zover had Mia wel het idee dat Amalia een leuk meisje was. Ze leek in ieder geval een vlotte babbel te hebben en daarnaast had ze een erg vriendelijke uitstraling. Mia wilde net aan Amalia vragen in welk jaar zij zat toen haar mobiel trilde. Met een frons haalde ze de mobiel uit haar broekzak en keek op toen ze twee berichtjes zag. Geen van beiden begreep ze goed
          "Volgens mij is iemand me aan het pranken," sprak ze terwijl ze de berichtjes aan Amalia liet zien. "Ik bedoel, wat betekend dit in hemelsnaam?"


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naihi Oneroa


    “I allowed myself to suffer
    how jarringly destructive the present feels
    and how fragile the past.”



    Overweldigend, dat was de enige manier hoe ik Sydney kon beschrijven. Het voelde echt alsof ik in een totaal andere wereld, misschien zelfs een ander universum, terecht was gekomen. Niets was echter minder waar, sterker nog, zo enorm ver lag Nieuw-Zeeland niet van de Australische Oostkust. Echter was ik opgegroeid in een stad die waarschijnlijk nog niet eens een vijftigste was van Sydney en ik kon daarom ook niet ontkennen dat ik me een beetje out of place voelde. Mijn ouders hadden me nog gewaarschuwd en nadrukkelijk gevraagd of het wel echt een goed idee was om in Sydney te gaan studeren; of ik niet beter voor een universiteit in de buurt van Wanaka had kunnen kiezen. Ik wist dat ze toen een punt hadden, een heel goed punt: ik was niet bepaald een stadsmeisje en het hoogste gebouw dat ik had gezien was een huis van drie verdiepingen, de skyline van Sydney kende wel wat meer hoogteverschillen. Aan de andere kant zou de University of Sydney deuren voor mij kunnen openen die een kleinschalige universiteit dichtbij Wanaka nooit zou kunnen openen en ik wist dat ik dat nodig had. Vroeg of laat was ik toch wel uit Nieuw-Zeeland vertrokken, om de wereld te ontdekken, zo'n type was ik nu ook weer wel, dus waarom nu niet. Het was ook niet alsof ik Sydney lelijk vond, alles behalve zelfs, maar het was... anders. Heel anders. Over anders gesproken.

    Good morning newbies, have you unpacked yet? Be careful, because before you know it, I will be unpacking your secrets. Enjoy your first day at school... while you still can and don't worry, if you need me, I will be glad to offer you a shoulder to cry on... or a knife to fall in. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    Gossip Girl? Fronsend keek ik naar het schermpje van mijn telefoon terwijl ik stond te pootje baden in de zee. Uiteraard kende ik de serie, ook al had ik het nog nooit gekeken; echter had ik nog nooit gehoord dat het een echt ding was, laat staan op een universiteit waaraan ik ging studeren. Ik keek om me heen en besloot er niet op te reageren, misschien was het een grapje van één van de studentenverenigingen – ook al had ik me nog voor geen een aangemeld. Mijn oog viel op een meisje dat bij het kampvuur zat en ik besloot maar eens te gaan 'minglen'.
          ‘Hey,’ zei ik met een glimlach, eenmaal ik naast haar stond en ging zitten, ‘ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik bij je ga zitten? Ik ben Naihi.’ Ik stak mijn hand naar het meisje uit.



    19 – Wannabe activist – Bachelor of Architecture and Environments
    Bonfire – Chryssa & Jesse

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 22:48 ]


    I just caught the wave in your eyes

    Chrysanthe “Chryssa” Hayes



    19 ✧ Theatre Nerd ✧ Bachelor of Arts ✧ @Beach ✧ Naihi/Chris/Jesse

    I am the one thing in life I can control. I am inimitable, I am an original.


          Chryssa keek toe hoe het strand langzaam vol stroomde. Ze wilde zich graag in de verschillende gesprekken mengen maar iedereen leel al zo druk bezig dat ze bang was iemand te storen, normaal had ze daar niet echt last van gehad maar dit ging om eerste indrukken, en dat vond ze erg belangrijk. Haar vingers haalde ze kort door haar krullen terwijl ze het strand rondkeek.
    Het lukte maar net aan een opgeluchte zucht in te houden toen een meisje naast haar kwam zitten. “Ik hoop dat je het niet erg vindt dat ik bij je ga zitten? Ik ben Naihi,” Chryssa glimlachte geruststellend naar het meisje en schudde kort haar hand. “Ik ben Chrysanthe, maar please zeg Chryssa,” Ze bekeek het meisje kort en kwam vooral tot de conclusie dat ze er aardig uitzag. “Welke study ga je volgen?” ze vond het eigenlijk een te standaard vraag maar wilde vooral het gesprek gaande houden, om niet weer alleen te zitten. Toen Naihi zich wende naar een andere jongen viel het oog van Chryssa op een jongen die vlakbij het vuur stond, alleen. Het eerste wat haar opviel waren zijn groene ogen, oh wow. Ze keek naar hem tot ze zijn blik ving en glimlachte toen breed.
    “Hey!” zei ze, hopelijk luid genoeg om de rest wat te overstemmen. Ze was blij zoveel verschillende accenten te horen, anders had ze zich rot geschaamd voor hoe brits te wel niet klonk. Het was eeuwen geleden dat Chryssa zomaar een jongen had aangesproken, vooral als de reden was dat hij behoorlijk knap was. Maar nieuwe school, nieuw begin toch?


    --

    Naam:Christine 'Chris' Groeneveld.


    "Do it well, or don't do it at all"
    | The perfectionist/ The young one | Bachelor of Project Management and Bachelor of Arts | Outfit |

    Ik beet zacht op mijn lip, terwijl ik even genoot van het zand dat ik tussen mijn tenen voelde. Ik voelde me zeer ongemakkelijk, niet alleen omdat ik waarschijnlijk één van de jongste mensen hier was, maar ook omdat ik echt een plat Nederlands accent had - helaas. Mijn moeder had dagen lang lopen stressen over het feit dat ik als zeventien jarige naar de andere kant van de wereld zou verhuizen om te studeren en de universiteit had in eerste instantie ook aangegeven dat ik aan de jonge kant was. Voor ik besloten had op wie ik af zou stappen kreeg ik een appje.
    Good morning newbies, have you unpacked yet? Be careful, because before you know it, I will be unpacking your secrets. Enjoy your first day at school... while you still can and don't worry, if you need me, I will be glad to offer you a shoulder to cry on... or a knife to fall in. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    Fronsend keek ik op van mijn mobiel. Wat moest dit nou weer voorstellen? Wie had mijn nummer en dacht grappig te zijn? DIt was waarschijnlijk de reden dat mijn moeder liever niet had dat ik mijn nummer gaf aan mensen die ik niet zo goed kende. Ik propte mijn mobiel weer in mijn zak en trok mijn crop top recht. Voorzichtig liep ik tussen de menigte door. Ik was niet zo zeer verlegen, of socially awkward, maar ik voelde me totaal niet op mijn plek en had eigenlijk geen idee wat ik aan het doen was. Zodra ik iets te drinken had besloot ik nog eén poging te doen om iemand uit te zoeken om mee te praten.
    "Heey," zei ik met glimlach tegen een blonde jongen. "Ik ben Chris."


    We've lived in the shadows for far too long.


    Jesse Lachlan Cooper
    • 19 • The Lifeguard • Bachelor of Nursing • Beach • Working Late • Juul, Michael & Aliya •
    Langzaam kwamen de andere studenten aanlopen. Sommigen ploften bij het kampvuur neer, anderen bleven staan, en weer anderen liepen naar de barbecue. Zelf hield ik vooral de autos in de gaten, die eigenlijk hier niet mochten stoppen, maar door de verwende nesten die eruit stapten had ik ook weinig zin in confrontatie met hen nog voor de eerste schooldag was begonnen. Ik meed dat soort kinderen sowieso zolang het kon, ik ging alleen naar ze toe als het moest voor mijn werk. Ze vonden zichzelf altijd zo veel beter dan alle anderen, zeker dan mensen die leefden zoals ik en mijn familie. Een aantal van de autos bleef wel wat lang staan, waardoor ik toch even naar binnen liep om te vragen aan het hoofd van vandaag of ik er wat aan moest doen, maar die was het met me eens dat de confrontatie het niet waard was, zolang ze niemand in gevaar brachten. Ik ging dus maar weer naar buiten en bleef wat bij de railing staan kijken of ik iets zag gebeuren, maar tot nu toe leek het allemaal erg kalm. Dat was, tot een jongen met een boek vrij nerveus langs het vuur liep en net wat te dicht bij de zee ging zitten voor mijn gemoedsrust. Het was opkomend tij, en als hij niet oppaste was hij straks aan het zwemmen, iets wat verre van alle mensen hier konden, wat elke dag weer duidelijk werd. Deze zorg werd alleen maar erger toen een meisje, en een jongen die zich gewilig mee liet sleuren, zich bij hem voegden. Ik had geen idee, of ze hadden ingedronken, of ze konden zwemmen, en of ze mogelijk rare streken konden uithalen, maar ik had weinig zin om achter ze het water in te gaan. Ik liep dus maar snel de trap af en jogde naar het stelletje toe die over de jongen met het boek heen gebogen stonden. "Dame, heren, mag ik jullie vragen alsjeblieft wat verder van de zee te gaan zitten. Het tij komt nogsteeds op en de stroming kan erg gevaarlijk zijn. Ik denk niet dat jullie zin hebben in een nat pak en ik eigenlijk ook niet. Er zijn genoeg rustige plekken weg van het vuur waar jullie niet de kans lopen te verzuipen." Ik keek even naar de drie en glimlachte toen toch even. "Ik ben Jesse, by the way. Student overdag, strandwacht in het weekend en bij dingen als dit. Aangenaam." Ik bleef rustig bij ze staan tot ze zouden doen wat ik had gevraagd, terwijl ik wel oplette of er nog andere dingen gebeurde waar ik aandacht aan moest besteden. Ik moest waakzaam blijven, altijd waakzaam. Mijn radio was op het moment rustig, maar als er echt een groot noodgeval was, zou ook ik mijn post hier verlaten om te komen helpen. Toch genoot ik voor nu van de redelijke rust, het relatief kleine stukje van het strand, en de weinige mensen waar ik maar op hoefde te letten

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 0:12 ]


    Bowties were never Cooler