•             Royal blue secrets      ♕♕♕       Pure golden mistakes

    Welcome back, Australians. After a long, hot summer away I see it didn’t take much time for you to dirty up the clean slates I gave you. My inbox is overflowing, so let’s jump straight into the good and juicy gossips, shall we? You know you love me, xoxo Gossip Girl

    University of Sydney — Australië. De zomervakantie is weer voorbij en een nieuw jaar is aangebroken. Studenten van over de hele wereld staan te popelen om aan hun eerste jaar te beginnen. Alles lijkt te mooi om waar te zijn, totdat de studenten erachter komen dat de campus meer is dan enkel een paradijs. De eerste dag krijgt elke student een bericht van een anonieme blogger: Gossip Girl. Hoewel de directeur het geld beheert, is Gossip Girl degene die bepaald hoe de school in zijn werk gaat. Dagelijks verschijnen er nare geruchten — die niet altijd evenveel waarheid bevatten. Het is nou eenmaal zo dat iedereen wel een geheim heeft, waarvan niemand wilt dat die de wereld ingaat; hebben je ouders de universiteit omgekocht zodat je tóch kan studeren aan één van de prestige universiteiten van de wereld? Heb je je docent verleid voor dat ene punt hoger? Ben je niet wie je zegt dat je bent? Of heb je een geheel ander geheim? Niks blijft geheim als het aan Gossip Girl ligt, vooral niet omdat iedereen tips door kan sturen. Blijf jij staande in deze wereld van secrets en backstabbing? Of ben jij de eerste die het af laat weten?



    "One thing about being on the top of the world: It gives you a long, long way to fall."



    R O L L E N

    STUDENTS VOL
    Verona Kinsley Ambrose • status {Alycia Debnam-Carey} || Timberwolves [1.3]
    Aliya Omarov • The Prankster {Diana Kurkunova} || Gadot [1.5]
    Mia Bennett • The Thrill Seeker {Bree Lynn} || Sempre [1.5]
    Chrysanthe Hayes • The Theater Nerd {Jasmine Cephas-Jones} || Punzie [1.5]
    Naihi Oneroa • The Wannabe activist {Ming Xi} || Sappho [1.4]
    Robin Christina Martin • status {Arizona Muse} || Soco [1.4]
    Amalia Rachel Stenberg • The Cheeky Sweetheart {Barbara Ferreira} || Vaiana [1.3]
    Christine Groeneveld • The perfectionist {Nora 'o Neil} || Phorthos [1.6]
    Ji Min Choi • The Drama Queen {Steffie Harner} || Gareth [1.5]
    Alianora Daisey Pruitt • The Queen's Right Hand {Valentina Cytrynowicz} || Bathsheba [1.5]

    Nikkolaus Adrian Bath • The Narcissistic Playboy {Matthew Bell} || Bathsheba [1.3]
    Jesse Lachlan Cooper • The Lifeguard {Evan Geiselman} || SebastianVerlac [1.2]
    Yusíf Aslan Rajadov • The Nice Guy {FC} || Ziegler [1.3]
    Christian Michael DiAngelo • The Badboy {Jensen Ackles} || Campeon [1.4]
    naam • status {FC} || Conaway [page]
    Micheal Alan Hale • The Hot Mess {Justin Lacko} || Vaiana [1.3]
    Julio Bryan Martin • The Nerd {Jackson Hale} || Elvendork [1.3]
    Jason Raiden Clemence • The Player {Austin Butler} || karmahitsyou [1.5]
    Kai Arthur Simmonds • The Two-Face Guy {Janis Ancens} || Sappho [1.4]
    Axel Christian Richardson • The Pink King {Simon van Meervenne} || Marlow [1.5]


    S T A R T E R

    4th of february — ☀ 26℃

    Good morning newbies, have you unpacked yet? Be careful, because before you know it, I will be unpacking your secrets. Enjoy your first day at school... while you still can and don't worry, if you need me, I will be glad to offer you a shoulder to cry on... or a knife to fall in. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    Alle studenten zijn vandaag gearriveerd op de campus en hebben hun spullen gedropt op de kamers. Morgen beginnen de lessen, maar vandaag krijgt iedereen de kans om de campus te verkennen. Op het strand wordt een kampvuur avond georganiseerd voor de eerste jaars, waar iedereen naartoe mag. Hierbij zit een BBQ inbegrepen en iedereen krijgt de kans om te zwemmen en mee te doen aan surfen en beach volleybal. Net als iedereen op het strand staat, gaan alle telefoons af. Gossip Girl heeft een nieuwe post op haar blog gezet waarmee ze alle nieuwelingen welkom heet. Hoe lang zal het duren voordat de drama begint?

    Vanaf nu kan iedereen Gossips insturen via de blog. Dit kunnen teksten zijn, maar via deze link is het ook mogelijk om foto's en video's te uploaden. (Dit mag natuurlijk ook een zogenaamde video zijn.) Veel RPG plezier!



    "You know you love me, xoxo Gossip Girl."




    INFORMATIE

    De school is een universiteit gelegen in Sydney, Australië. Vanuit de hele wereld komen studenten om hier te studeren. De meeste wonen op de campus van de school. Onze groep studenten wonen allemaal in hetzelfde gebouw en zijn allemaal eerstejaars. Er is een gezamenlijke ruimte, een oostvleugel waar de jongens slapen en een westvleugel, waar de meiden slapen. De campus bevindt zich vlakbij de zee waar onder andere surflessen gegeven worden. University of Sydney.

    SPORTEN
    Om het makkelijk te houden hebben we het op vier sporten gehouden die te beoefenen zijn op de campus van de universiteit. Voor alle sporten is het mogelijk op elke doordeweekse avond te trainen van zes tot tien. Daarnaast mag iedereen ook gebruik maken van de fitness hallen.

    Surfen
    Aliya
    Jesse
    Mia
    Jason
    Christine
    Atletiek
    Verona



    Football




    Beachvolley
    Alianora (cap)
    Robin
    Chrysanthe
    Micheal
    Chrysanthe
    Axel

    GOSSIP GIRL
    Voor dit RPG is er een speciale tumblr geopend waar je roddels in kan sturen. Zo nu en dan zullen die roddels in het speeltopic gepost worden. Je mag ook dingen over je eigen personage insturen, maar probeer het wel een beetje te verdelen (dus niet 50 roddels over één personage op één dag). Wij zullen ook niet meteen alle roddels posten, maar zorgen ervoor dat iedereen een beetje aan de beurt komt. Natuurlijk kan je ook roddels insturen om andere personages zwart te maken en niet alleen roddels mogen, maar foto’s en videos kunnen ook gestuurd worden! Geheimen en fouten zijn waar dit RPG om draait. Stuur hier je roddels in en stuur hier foto’s, video’s en dergelijke in.



    RPG


    REGELS                                                                                                                 
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is een maximum aan twee personages.
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Alleen wij [Lisa en Marie] openen nieuwe topics.
    ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic.
    ♕ 16+ is toegestaan.
    ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ♕ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.

    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 22:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    AMALIA RACHEL STENBERG

    Cheecky sweetheart , 17 ,Bachelor of Science and Laws,




    .
    De blondine voor me leek geamuseerd door mijn lompe actie van net en lachte even. "Ach, als het je bedoeling was geweest om me te raken dan moet ik toch zeggen dat je nog wat moet oefenen met richten." haar woorden deden me grinniken. "Eigenlijk doelde ik op één van die knappe jongens daar maar ah," grapte ik waarna ik mezelf aan haar voorstelde. Het meisje knikte waardoor ik nu ook wist dat ze ook een studente was. "Mijn naam is Mia, ik begin dit jaar. Wat ga jij studeren?" ik glimlachte naar haar " Ik doe een Bachelor of Science and law , en jij?" vroeg ik haar geïnteresseerd, Mia was nu ook de eerste persoon dat ik hier in het voor mij nog vreemde Australië ontmoette en was dan ook erg enthouasiast en nieuwsgierig naar de blondine. Ik zag Mia even fronsend naar haar mobiel kijken waardoor ik haar vragend aankeek. "Volgens mij is iemand me aan het pranken," zei Mia iets vervreemd waarna ze haar mobieltje naar me toonde , Gossip Girl, net zoals het berrichtje die ik gekregen had. "Ik bedoel, wat betekend dit in hemelsnaam?" Ik beet even op mijn lip en haalde mijn mobielje ook boven. "Ik heb die ook gekregen, dat is eigenlijk de reden dat mijn mobiel tot bij jou vloog, ik keek niet uit en ik heb nogal boterige vingers zeg maar uds dat ding floepte er zo uit terwijl ik nog wat verward was van het berrichtje. Niet dat ik echt geheimen heb, gezien ik nogal een open boek ben zie je, maar het is zo vaag want ikj ken dit soort van , van een serie die ik enkele jaren geleden geweldig vond met al die drama enzo, maar nu vind ik het enorm vaag, want ik ken hier niemand geizen ik vanuit Duitsland hierheen ben gevlogen en ik heb dan ook geen idee hoe ze aan mijn nummer komen." ratelde ik maar door en betrapte mezelf hier veel te laat op waardoor ik Mia verontschuldigend aankeek. "Oh my god, sorry ik praat weer te viel, niet?"


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Chrysanthe “Chryssa” Hayes



    19 ✧ Theatre Nerd ✧ Bachelor of Arts ✧ Beach ✧ Naihi/Chris

    I am the one thing in life I can control. I am inimitable, I am an original.


          Chryssa was oprecht onder de indruk van de uitleg van Naihi, ze had altijd veel respect voor mensen die de wereld wilde helpen verbeteren, of in ieder geval de betere keuzes wilde maken. Daarnaast wist ze zeker dat als ze niet de theater kant op was gegaan dat ze ook een soortgelijke studie was gaan doen.
    “Misschien een domme vraag, maar jullie komen allebei niet van hier, hè? Wacht laat me raden,” Naihi keek op naar Chryssa, die glimlachte. “Engeland, of in idergeval Groot-Brittanië,”
    Chryssa knikte. “Ik heb tot mijn zesde in Londen gewoond, maar het accent is zeker blijven hangen,”
    'Italiaans ja.. Van Sicilië om heel precies te zijn, want dat is ook nog een accent op zich.”
    Dat verbaasde Chryssa niks. Misschien omdat ze vaak om ging met mensen van veel verschillende afkomsten. Daarnaast had ze best een zwakte voor accenten, een paar dan. Chryssa nam een laatste slok van haar flesje bier voor ze hem in het zand zetten, ze zou hem later wel in de vuilnisbak gooien. Sicilië stond hoog op de plaatsen waar ze ooit nog heen wilde.
    “Maar goed, ik kan al geen leeftijden inschatten dus met nationaliteit zit ik waarschijnlijk helemaal fout.. Jij Australisch?” Chryssa keek terug naar Naihi en knikte instemmend, Ze klonk inderdaad iets australisch of nieuw-zeelands, in iedergeval Oceanië.
    Dit was meteen een van de redenen waarom ze naar deze univeristeit had gewild, bijna iedereen kwam wel van een ander land, iets wat ze altijd erg interessant vond.


    --

    Naihi Oneroa


    “I allowed myself to suffer
    how jarringly destructive the present feels
    and how fragile the past.”



    ‘Well, dat is in elk geval een stuk interessanter dan mijn ik-moest-wat-kiezen studie,’ antwoordde Chris en ik lachte zachtjes. Chryssa leek onder de indruk van mijn uitleg te zijn, hoewel het nooit mijn doel was geweest om een soort respect van hun af te dwingen. Ik was praktisch opgegroeid in de natuur en het was dan ook haast vanzelfsprekend geweest dat ik er later iets mee zou gaan doen.
          ‘Ik heb tot mijn zesde in Londen gewoond, maar het accent is zeker blijven hangen,’ bevestigde Chryssa mijn gokje. Chris bleef daar in tegen even stil, waarna hij een heel verhaal ophing in een voor mij vreemde taal, dus het klonk eigenlijk meer als gebrabbel – heel melodieus klinkend gebrabbel. Ik had welgeteld één ding verstaan: 'pizza' en daaruit maakte ik op dat ik voor een derde goed zat. ‘Italiaans ja.. Van Sicilië om heel precies te zijn, want dat is ook nog een accent op zich.’ Op zijn beurt keek Chris mij even onderzoekend aan en ik leunde wat naar voren, nieuwsgierig naar wat hij zou raden. ‘Maar goed, ik kan al geen leeftijden inschatten dus met nationaliteit zit ik waarschijnlijk helemaal fout.. Jij Australisch?’ Chryssa leek het eens te zijn met dit gokje, en ze zaten er ook niet ver naast eigenlijk.
          ‘No Aotearoa ahau*,’ sprak ik en nam een slokje van mijn bier. ‘Ik ben geboren en getogen in Wanaka, Nieuw-Zeeland,’ vertelde ik en glimlachte.


    *Ik kom uit Nieuw-Zeeland


    19 – The wannabe activist – Bachelor of Architecture and Environments
    Bonfire – Chryssa & Chris


    I just caught the wave in your eyes

    Alianora "Noora" Daisey Pruitt



    19 • The Queen's Right Hand • Bachelor of Nursing • The Beach • Jason • Outfit

    'Ja, ik doe aan surfen hier. Ook sport ik bijna iedere dag wel, vanwege mijn opleiding. Ohja en ik ga 3 keer per week naar de sportschool.' Ik kijk toe hoe hij zijn bord vol gooit met salade en doe hetzelfde, maar sla de sauzen maar over. Een hamburger is al ongezond genoeg. 'Wil je ook een plakje kaas op je burger?' vraagt hij. Ik schud mijn hoofd.
          'Nee, dankjewel.' Ik neem een hap van mijn broodje en loop weer terug naar onze plek, waar ik op het zand plof.
          'Ja, eigenlijk best vaak. Ik hield zelf ook wel eens beach party's. Het huis waar ik in woonde was aan het strand.' vertelt de jongen me. Zijn haar waait elke keer omhoog als er een windvlaag langs kom en om eerlijk te zijn is het nogal hypnotiserend, vooral om naar te kijken en mijn gedachten bij af te laten dwalen. 'Jij dan?'
          'Ja, ik heb ook redelijk wat feestjes gehad,' vertel ik hem. 'Het was op mijn middelbare school eigenlijk feestje na feestje.' Ik lach en haal mijn schouders op. 'Geen weekend zonder eigenlijk. Ik hou wel van feestjes, het is vaak wel gezellig.' Ik speel wat met mijn telefoon, 'al ben ik bang dat het een drama gaat worden als deze "gossip girl" van zulke updates blijf posten.' Ik trek een gezicht en neem nog een hap van mijn hamburger. 'Gelukkig hebben we allebei al iemand ontmoet voordat onze reputatie naar beneden gehaald kan worden door haar.' Ik lach. 'Dan zijn we niet alleen,' voeg ik er dramatisch aan toe. Ik kom wat overeind en leun naar het tafeltje dat naast het vuur staat met de drank. Ik schenk voor mezelf een beker in met iets doorzichtigs en sterks. 'Jij ook?'


    “I wonder how many calories bitches burn by jumping to conclusions.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    » JASON RAIDEN CLEMENCE «

    Jason - At the beach - Alianora

    Terwijl we terug lopen naar de plaats waar we eerder zaten neem ik een hap van mijn burger, ik kon altijd zo genieten van vlees, ik at dan ook bijna de hele dag door. De salade smaakte ook heerlijk. Eenmaal terug op de plaats antwoordde Elianora op mijn vraag of zij ook vaak feestjes had.
    'Ja, ik heb ook redelijk wat feestjes gehad,' vertelde ze bescheiden. 'Het was op mijn middelbare school eigenlijk feestje na feestje.' lachte ze terwijl ze haar schouders ophaalde. Ze had een lieve glimlach wat me wel aansprak en ik ging even met mijn hand door mijn haar, het werd de hele tijd heen en weer geblazen. Ik glimlachte naar haar en nam nog een hap van mijn burger terwijl ze verder vertelde. 'Geen weekend zonder eigenlijk. ik hou wel van feestjes, het is vaak gezellig.' zei ze terwijl ze haar telefoon uit haar zak nam, ze zat er een beetje op te klooien maar deed niet echt iets met een doel.
    'Daar ben ik het compleet mee eens! Feestjes zijn geweldig, daarom gaf ik ze ook zo vaak mogelijk.' vertelde ik de dame.
    'Al ben ik bang dat het een drama gaat worden als deze "gossip girl" van zulke updates blijft posten.' zei ze terwijl ze een hap nam van haar burger. Het viel me op dat er een klein stukje burger naast haar lip zat, ik ging met mijn hand naar haar gezicht en haalde hem weg.
    'Lastig hé, eten.' zei ik plagend met een knipoog.
    'Gelukkig hebben we allebei al iemand ontmoet voor onze reputatie naar beneden gehaald kan worden door haar.' lacht ze. 'Dan zijn we niet alleen.' voegt ze er dramatisch aan toe. Ze ging overeind zitten en leunde naar het tafeltje dat naast het vuur stond met drank, ik zag hoe ze wat in een beker schonk.
    'Jij ook?' vroeg ze terwijl ze wees naar de drank. Ik kon wel een drankje gebruiken, dus ik besloot ook wat te nemen.
    'Ja! doe maar een liqeur 43 met dat gele spul daar,' zei ik terwijl ik naar een fles frisdrank wees waarvan ik niet op de naam kon komen. 'Fanta! Ja, Fanta, dat is het.' zei ik er nog snel achteraan met een wat hardere stem. Ik schonk haar een glimlach en nam de laatste hap van mijn burger.
    'Oké, laten we een spelletje spelen,' stelde ik voor. 'Truth or Dare?' voegde ik er achteraan, hopend dat ze in zou stemmen. Het is altijd leuk om zo'n soort spelletje te spelen.
    'Tenzij je het niet aan durft natuurlijk.' Knipoogde ik naar haar.


    - thank you for existing -

    Nikkolaus "Klaus" Adrian Bath


    19 • The Narcissistic Playboy • Bachelor of Architecture • The Beach • Yusíf & Ji

    ’Ji,’ zegt het meisje. Eerst denk ik dat ze niest, maar dan realiseer ik me, dat dat haar naam is. Aha.
          'Omdat ik kan koken, wil dat nog niet zeggen dat ik een chefkok ben,' zegt Yusíf lachend. Ik kijk hem aan met een grijns en haal mijn schouders op.
          ‘Wat brengt jullie hier?’ vraagt ze. Ik sla mijn armen over elkaar en hou mijn open op Yusíf gericht, wachtend tot hij zelf de eerste stap zet. Deze jongen moet wat uit zijn schulp komen. Zo eng zijn meisjes niet.
          'Wat is een betere manier om ergens met een schone lei te beginnen dan aan de andere kant van de wereld?' Ik frons en kijk hem wat verbaasd aan. Dus deze jongen heeft een shady verleden? Dat is interessant. Ik schop wat zand van mijn schoen af en kijk op naar Ji. 'Niet dat ik dat nodig had.' Ja, uhu. 'Het is maar een voorbeeld natuurlijk. Ik zocht gewoon wat nieuws. En jij?' Ik frons en schud mijn hoofd. Goede manier om een meisje om je vinger te winden. Ik kijk Yusíf wat schaapachtig aan en schraap mijn keel.
          'Ik ben hier, omdat ik hier een paar jaar gewoond heb en ik vond het wel leuk hier en ik studeer architectuur,' verklaar ik simpel. 'En natuurlijk ben ik hier omdat ik hiervoor iemand vermoord heb en ik nu een schone lei nodig heb, hè, Yusíf.' Ik stomp hem tegen zijn schouder en lach. 'Nee, grapje. Kom je uit Australië of ben je uit china of zo? Sorry, ik ben geen pro in nationaliteiten raden. Ik ben zelf Brits, maar ik heb ook in Japan, Amerika, Frankrijk en Australië gewoond.' Ik haal mijn schouders op.

    sorry crappy post


    “He was pretty cute for a monster.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Alianora "Noora" Daisey Pruitt



    19 • The Queen's Right Hand • Bachelor of Nursing • The Beach • Jason • Outfit

    'Daar ben ik het compleet mee eens! Feestjes zijn geweldig, daarom gaf ik ze ook zo vaak mogelijk.' Ik wil op hem reageer met een enthousiaste kreet, maar hij heeft plotseling zijn hand uitgestoken en veegt zachtjes iets van mijn gezicht af. 'Lastig hé, eten.' zegt hij met een knipoog. Ik lach wat ongemakkelijk en veeg mijn mond snel af. 'Ja! doe maar een liquor 43 met dat gele spul daar,' zegt hij, hij wijst naar de Fanta en ik frons. Wie weet nou niet wat "dat gele spul" is? 'Fanta! Ja, Fanta, dat is het.' Ik kom overeind en schenk voor hem ook een glas in. Vervolgens plof ik weer op de grond naast hem neer en druk ik het bekertje in zijn hand. Ik neem een slok van mijn eigen drankje. 'Oké, laten we een spelletje spelen,' stelt hij dan voor. 'Truth or Dare? Tenzij je het niet aan durft natuurlijk.' Opnieuw knipoogt hij en ik schud lachend mijn hoofd.
          'Natuurlijk durf ik wel. Ik ben wel benieuwd naar wat jij allemaal durft en wat jij allemaal voor een geheimen hebt om te verberg.' Ik draai me naar hem toe zodat we recht tegenover elkaar zitten. 'Doe mij maar een truth,' zeg ik. Ik neem een slok van mijn drinken, nu al wetende dat dit fout af ga lopen. Ik ga hier zoveel spijt van krijgen morgen, maar ach. Je leeft maar één keer, right? Ik werp een korte blik op iedereen rond het kampvuur heen. Misschien moet ik ook maar eens gaan praten met mijn andere klasgenoten, maar tot nu toe is het gezellig met Jason en ik zie niet gelijk iemand waarvan ik zoiets heb: met jou wil ik praten. Opnieuw check ik mijn mobiel, in de hoop dat er niet nog een bericht door Gossip Girl gepost is.


    “I wonder how many calories bitches burn by jumping to conclusions.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    18 | prankster | media&communications | with juul, jesse & michael | at the beach |outfit

    "Ik ben Michael, maar Mike of Micah vind ik ook prima," stelde sigarettenjongen zichzelf voor, waarna hij zijn schouders ophaalde. "En waarom ook niet, vertel eens, wat voor weddenschap heb je in gedachten?"
          Mijn mondhoeken krulden omhoog. "Een weddenschap waarbij jij voor de gehele avond geen toneelstukje op zal voeren als schoorsteen." Ik knipoogde plagerig naar hem, terwijl de jongen met het leuke haar ondertussen nog niks gezegd had. Tenminste, hij leek net iets te willen zeggen, tot hij ineens stopte met praten. Okaaaay. Apart.
          "Dame, heren, mag ik jullie vragen alsjeblieft wat verder van de zee te gaan zitten."
          Oh dear. Ik rolde met mijn ogen, waarna ik op kijk naar de lange, blonde jongen die zich bij ons gezelschap gevoegd heeft.
          "Het tij komt nogsteeds op en de stroming kan erg gevaarlijk zijn. Ik denk niet dat jullie zin hebben in een nat pak en ik eigenlijk ook niet. Er zijn genoeg rustige plekken weg van het vuur waar jullie niet de kans lopen te verzuipen. Ik ben Jesse, by the way. Student overdag, strandwacht in het weekend en bij dingen als dit. Aangenaam." En fulltime partypooper.
          Ik haalde mijn schouders op waarna ik een blik op de zee wierp. "Ik heb wel op gevaarlijke plekken gezwommen als deze. Ooit gehoord van Puerto Escondido?" Met schitterende ogen keek ik hem aan. Ik kreeg altijd een grote kick van zwemmen en surfen op zulke plekken.
          De andere jongen had eindelijk ook zijn spraakvermogen weer terug en stelde zich voor als Julio. Hij bleek echter nogal een braverik te zijn, waardoor ik gelijk al een deel van mijn interesse verloor. Het was maar saai als mensen altijd maar deden wat ze verteld werden. Ondertussen had mijn mobieltje getrild, maar ik nam de moeite niet om het te lezen. Het was vast die gossip chick weer. Iemand had een beetje te veel tv gekeken.
          "Hmm, vooruit dan maar, maar enkel omdat het ruikt alsof het eten bijna klaar is. Als je wilt voorkomen dat ik er later op de avond heen ga, dan zul je mij toch echt moeten vastketenen."

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 13:33 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Christian Michael DiAngelo
    20|The badboy|With Chryssa & Naihi



    “Ik heb tot mijn zesde in Londen gewoond, maar het accent is zeker blijven hangen,” sprak Chryssa en mijn gedachtes werden bevestigd. Al waren ze dat eigenlijk al door haar accent, wat je uit duizenden herkent. Ik was een, misschien twee, keer in Engeland geweest. Beide keren had ik elke dag slecht weer gehad -al zeggen ze dat dat er gewoon bij hoort-, slecht eten was blijkbaar de norm en zo kan ik nog wel verder gaan. Maaaar, ze hebben wel mooie dames rondlopen zo hier en daar. Als je langs de mormels kijkt met een plamuurlaag zelfbruiner en nepwimpers tenminste. Ach.. In Italië kunnen ze zichzelf niet verzorgen, of ze weigeren het who knows. In Engeland zijn ze nep. Elk land heeft wel een type waar je niet mee gezien wilt worden.
    'No Aotearoa ahau*,’ sprak Naihi en ik frons even. Dat was ook iets anders, maar dat hadden zij waarschijnlijk ook toen ik net met Italiaans begon. ‘Ik ben geboren en getogen in Wanaka, Nieuw-Zeeland,’ Ik haal mijn hoofd wat schuin en haal dan mijn schouders op. 'Meh, ik zat dichtbij.' zeg ik met een kleine grijns.
    Ik drink nog wat van mijn bier en kijk om me heen. 'Dus... Wanneer begint dat feest waar ze het over hadden? Ik zit toch wel goed hoop ik?' Ik grijns even.


    El Diablo.

    JI MIN CHOI
    "I went through a lot you don't know about."


    19 • North-Korea • The dramaqueen • Political, Economical and Social Sciences • At the beach • Klaus & Yusíf

    'Wat is een betere manier om ergens met een schone lei te beginnen dan aan de andere kant van de wereld? Niet dat ik dat nodig had. Het is maar een voorbeeld natuurlijk. Ik zocht gewoon wat nieuws. En jij?'
          Lichtelijk verbaasd en overdonderd door het wat vreemde antwoord van de zogenaamde chefkok kijk ik hem met opgetrokken wenkbrauwen aan en richt me dan even tot Klaus, die zijn keel schraapt en dan antwoord geeft op mijn vraag. En natuurlijk vraagt hij naar mijn nationaliteit. Ik trek mijn neus een klein beetje op en ik haal mijn schouders kort op.
          'Niet alle Aziaten komen uit China,' merk ik op licht bijtende toon op en ik snuif kort. 'Ik kom uit Korea,' antwoord ik vervolgens en ik neem Klaus en Yusíf kort in me op, 'en ik zou toch verwachten dat je iets beter op de hoogte bent van verschillende nationaliteiten als je in al die verschillende landen hebt gewoond,' vervolg ik en ik neem nog een slokje van het drankje in mijn hand. Tot zover de goede indrukken die we van elkaar krijgen, denk ik. Ze moesten eens weten... 'Ik woon nu al wel vier jaar hier, daar niet van.' Weer haal ik mijn schouders op en ik glimlach geveinsd naar de twee jongens die bij me zitten. Ik hoop gewoon maar dat ze verder geen moeilijke vragen stellen en dat ze geen opmerkingen maken over mijn accent, want, daar heb ik echt geen zin in, zeg maar.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    AXEL CHRISTIAN RICHARDSON
    20 • Bachelor of Psychology • Veronica

    Goed, het was zover. Dé Axel ging studeren. Bij een echte universiteit. Met echte colleges. Oh, en echte, menselijke studenten. Alleen niet met de studie die zijn vader wilde dat hij ging doen én daarnaast ook dacht dat hij ging doen. Nu maar hopen dat zijn vader er nooit achter ging komen, wat hoogstwaarschijnlijk toch wel ging gebeuren. Axel hoopte maar dat dat moment lang genoeg uitgesteld ging worden.
          Hij had net zijn spullen in zijn kamer gedumpt, een kamer die hij deelde met anderen. Hoeveel anderen? Wist hij veel, alsof hij tijd had om al die duizenden brieven die hij had ontvangen van deze school te lezen. Het was ook niet iets wat hij heel belangrijk vond. Hij zou er vanavond wel achterkomen en als het vreselijke mensen waren, ging hij wel zoveel mogelijk ergens anders proberen te slapen. Of hen zoveel mogelijk negeren. Die kamer was er immers alleen maar om te slapen.
          Nu liep hij buiten rond. Op een van de grote pleinen die bij deze campus hoorde. Het was de bedoeling om naar het strand te gaan. Alleen, Axel zou Axel niet zijn als hij alleen op het strand aankwam. Het enige nadeel was: hij kende nog niemand.
          Axel was bezig op zijn telefoon, waardoor hij niet aan het opletten was en tegen een onbekend iemand - Veronica - opliep. In eerst instantie wilde hij schuld op haar afschuiven, maar hij kwam al snel tot de conclusie dat hij degene was die niet oplette.
          ”Mijn excuses,” zei Axel tegen het meisje dat nu tegenover hem stond. “Ik was niet aan het opletten.” Hij zwaaide met zijn telefoon. Axel bekeek het meisje even. “Ben je ook een eerste jaars? If yes, mooi, dan ben je vanaf nu mijn date naar het strand,” zei Axel toen alsnog.
          ”En if not, dan ben je alsnog mijn date,” zei de jongen en hij gaf haar een knipoog, waarna hij voorzichtig haar pols vastpakte en haar meetrok.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 18:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    » JASON RAIDEN CLEMENCE «

    "The Player"

    19 Y/O - BACHELOR OF APPLIED SCIENCE (EXERCISE AND SPORT SCIENCE)


    Jason - At the beach - Alianora

    'Oké, laten we een spelletje spelen,' stelde ik voor aan Noora
    'Truth or Dare? Tenzij je het niet aan durft natuurlijk.' Knipoogde ik haar kant op.
    'Natuurlijk durf ik wel. Ik ben wel benieuwd naar wat jij allemaal durft en wat jij allemaal voor een geheimen hebt om te verberg.' Zei ze terwijl ze zich omdraaide en tegenover me ging zitten, ze gaf mij mijn beker aan.
    'Doe mij maar een truth,' zelfverzekerd nam ze een slok van haar drankje. Ze gaat voor truth, dat word vast leuk. Ik dacht even goed na over wat ik zou vragen, seksuele vragen is nuchter geen goed idee, ik kan ook niet meteen te zware vragen gaan stellen, dan schrik ik haar vast af. Ze kan natuurlijk ook dezelfde vragen terug gaan stellen, en ik was niet van plan om te vertellen met hoeveel meiden ik wat had gedaan of wat mijn guilty pleasures zijn. Over de eerste vraag moest ik echt even goed na denken. Ik zag hoe Noora haar mobiel bekeek, ze was waarschijnlijk nieuwsgierig over die Gossip Girl, of ze weer wat te roddelen had over ons. Na een halve minuut stilte en een bedenkend gezicht opende ik mijn mond.
    'Wat is het meest gewaagde dat je ooit hebt gedaan?' vroeg ik haar, ik was hier oprecht nieuwsgierig naar. Ze leek me een rustig en onschuldig persoon, ondanks dat ze haar drankje redelijk makkelijk weg drinkt. Ik nam een flinke slok van mijn liqeur 43 met Fanta en keek even kort om me heen. Er zijn niet veel interessante mensen op dit strand tot nu toe, hier en daar een paar die duidelijk van dezelfde universiteit waren, zij waren echter niet interessant genoeg om een gesprek mee te beginnen. Geduldig wachtte ik op het antwoord van Noora. Ik keek haar aan met een uitdagende en licht nieuwsgierige blik.
    'Ben oprecht nieuwsgierig naar wat jij allemaal te vertellen hebt.' zei ik nog voor ze antwoord kon geven op de vraag. Het werd al een beetje schemerig en het vuur had een mooi contrast gecreëerd.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 20:22 ]


    - thank you for existing -

    Chrysanthe “Chryssa” Hayes



    19 ✧ Theatre Nerd ✧ Bachelor of Arts ✧ Beach ✧ Naihi/Chris

    I am the one thing in life I can control. I am inimitable, I am an original.


          ’No Aotearoa ahau*,’ well dat klonk indrukwekkend. “Ik ben geboren en getogen in Wanaka, Nieuw Zeeland,’ ja die plek zou ze even moeten opzoeken op google maps later, aangezien het haar helemaal niks zei, nieuwe plekken maakte Chryssa altijd nieuwsgierig, en ze wilde echt nog eens een mega wereldreis maken. Chris naast haar haalde zijn schouders op. “Meh, ik zat dichtbij,” de grijns die ze eerder had gezien zat weer op zijn lippen. Ze zou het zeker bij dit ene biertje moeten laten om geen gekke dingen te gaan doen vandaag, waar ze later sowieso spijt van zou hebben.
          “Dus…. Wanneer begint dat feest waar ze het over hadden? Ik zit toch wel goed hoop ik?” Chryssa duwde een korte krul achter haar oor en hield zichzelf erg in om niet haar ogen te laten rollen. “Zijn we niet interessant genoeg voor je?” Ze leunde lichtjes naar hem toe, zonder Naihi buiten te sluiten. “We kunnen zelf feestje bouwen toch?" Ze glimlachte naar hem voor ze haar waterflesje uit haar tas haalde om een paar snelle slokken te nemen.


    --

    YUSÍF ASLAN RAJADOV
    19 • The Nice Guy • Media & Communications • The beach • Klaus & Ji


    Yusíf merkte acuut dat Klaus hem met een groot vraagteken aankeek toen hij vertelde over de schone lei die hij wilde hebben. Gelukkig voor Yusíf ging Klaus er verder niet op in en sprak hij zelf al verder. Yusíf haalde ongezien opgelucht adem. 'Ik ben hier, omdat ik hier een paar jaar gewoond heb en ik vond het wel leuk hier en ik studeer architectuur,' vertelde Klaus. Vervolgens vroeg hij naar de nationaliteit van Ji. Yusíf bleef aandachtig luisteren en durfde eigenlijk niet veel meer te zeggen, bang dat hij nog meer stomme dingen uit zou brengen.
          'Niet alle Aziaten komen uit China,' zei Ji streng. Yusíf kon het niet laten om kort te grinniken. Hij kon haar felheid wel waarderen, waarschijnlijk omdat hij zelf zo helemaal niet was. 'Waarom ben je daar weggegaan?' vroeg Yusíf uit het niets aan Ji. Hij kon moeilijk aanvoelen of die vraag wellicht gevoelig lag bij haar, maar hij was te nieuwsgierig om het niet te vragen. Hij was altijd geïnteresseerd geweest in de levensverhalen van anderen, zolang hij die van zichzelf maar niet hoefde te vertellen. Hij wist dat Klaus zonder twijfelen over zichzelf zou vertellen, maar hij wilde graag meer weten over Ji. 'Als je dat wilt vertellen natuurlijk,' voegde hij daar kalm aan toe. Hij glimlachte zwak, maar oprecht. 'En jij,' hij keek lachend naar Klaus. 'Jij zou toch beter moeten weten, meneer wereldreis.'
          Yusíf kreeg het plots behoorlijk warm. Hij droeg een vest, maar weigerde om die uit te doen. Het was lang geleden dat hij zomaar in een t-shirt met korte mouwen zou lopen, aangezien dat iets te veel zou verhullen. Hij schaamde zich voor zijn littekens en hij wilde voorkomen dat iedereen ze zou zien. Hij trok ongemakkelijker zijn mouwen juist wat verder naar beneden.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MICHAEL ALAN HALE

    The hot mess , 19 , Batchelor of arts , at the beach, with Aliya







    Toen ik de brunette naast me vroeg wat voor weddenschap ze had bedacht voor me krulden haar mondhoekjes omhoog waardoor ik al kon verwachten dat ze iets heel saddistisch in gedachten had. "Een weddenschap waarbij jij voor de gehele avond geen toneelstukje op zal voeren als schoorsteen." knipoogde ze plagend waardoor een ongeamuseerd lachje mijn lippen verliet, Jeez ze wist niet waarover ze het had. " Oh hell no, ik heb deze hele dag nog geen sigaret gehad, dat ga je me niet zomaar afnemen." ik rolde even met mijn ogen, echter haf ik mezelf niet graag gewonnen. "Twee uur zonder sigaret langer doe ik het niet." vervolgde ik schouderophalend, ik had toch geen aansteker voor het moment dus ik kan deze komende twee uur ongezellig liggen mokken tot ik eindelijk mijn vreugdestokje weer tussen mijn lippen kan steken. Yeah ze doet het eerder haarzelf aan want zonder een peuk ben ik namelijk niet het interessantste gezeldschap.
    "Dame, heren, mag ik jullie vragen alsjeblieft wat verder van de zee te gaan zitten." Mijn blik gleed naar een blonde knaap die naar ons toegelopen kwam, ik keek hem dan ook met een opgetrokken wenkbrauw aan.   "Het tij komt nogsteeds op en de stroming kan erg gevaarlijk zijn. Ik denk niet dat jullie zin hebben in een nat pak en ik eigenlijk ook niet. Er zijn genoeg rustige plekken weg van het vuur waar jullie niet de kans lopen te verzuipen. Ik ben Jesse, by the way. Student overdag, strandwacht in het weekend en bij dingen als dit. Aangenaam." ik haf hem een knikje waarna ik mezelf kort voorstelde. "Mike, en dit zijn Curls en Miss antiroken" zei ik sarcastisch gezien ik hun namen eigenlijk alweer vergeten was en dit de beste beschrijving leek voor hen twee. "Ik heb wel op gevaarlijke plekken gezwommen als deze. Ooit gehoord van Puerto Escondido?" Begon Aliya al gleed mijn interesse best wel snel weg gezien ik enorme honger had en snakte naar die verdomde sigaret. Uuuhg, daarbij was ik absoluut geen fan van water of nat zand, bah. Nee haf mij maar iets anders cools, zoals skydiven of bunjeespringen, hoog en droog meer mijn kinda stuff.
        "Hmm, vooruit dan maar, maar enkel omdat het ruikt alsof het eten bijna klaar is. Als je wilt voorkomen dat ik er later op de avond heen ga, dan zul je mij toch echt moeten vastketenen." Zei Aliya en ik lachtte even. "Oh please do so, in een soort van kinky basement ofso ." grijnsde ik plagend waarna ik mijn handen in mijn broekzakken stak en mijn blik weer richting het vuur richtte in de verte waar Nora nog steeds zat. "Maar excuse me, ik ga mijn hoofd even boven de rook van het kampvuur houden." ik knipoogde naar Aliya waarna ik de drie verliet en mijn weg baande naar het kampvuur en nog belangrijker het eten.


     



    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH