•             Royal blue secrets      ♕♕♕       Pure golden mistakes

    Welcome back, Australians. After a long, hot summer away I see it didn’t take much time for you to dirty up the clean slates I gave you. My inbox is overflowing, so let’s jump straight into the good and juicy gossips, shall we? You know you love me, xoxo Gossip Girl

    University of Sydney — Australië. De zomervakantie is weer voorbij en een nieuw jaar is aangebroken. Studenten van over de hele wereld staan te popelen om aan hun eerste jaar te beginnen. Alles lijkt te mooi om waar te zijn, totdat de studenten erachter komen dat de campus meer is dan enkel een paradijs. De eerste dag krijgt elke student een bericht van een anonieme blogger: Gossip Girl. Hoewel de directeur het geld beheert, is Gossip Girl degene die bepaald hoe de school in zijn werk gaat. Dagelijks verschijnen er nare geruchten — die niet altijd evenveel waarheid bevatten. Het is nou eenmaal zo dat iedereen wel een geheim heeft, waarvan niemand wilt dat die de wereld ingaat; hebben je ouders de universiteit omgekocht zodat je tóch kan studeren aan één van de prestige universiteiten van de wereld? Heb je je docent verleid voor dat ene punt hoger? Ben je niet wie je zegt dat je bent? Of heb je een geheel ander geheim? Niks blijft geheim als het aan Gossip Girl ligt, vooral niet omdat iedereen tips door kan sturen. Blijf jij staande in deze wereld van secrets en backstabbing? Of ben jij de eerste die het af laat weten?



    "One thing about being on the top of the world: It gives you a long, long way to fall."



    R O L L E N

    STUDENTS VOL
    Verona Kinsley Ambrose • status {Alycia Debnam-Carey} || Timberwolves [1.3]
    Aliya Omarov • The Prankster {Diana Kurkunova} || Gadot [1.5]
    Mia Bennett • The Thrill Seeker {Bree Lynn} || Sempre [1.5]
    Chrysanthe Hayes • The Theater Nerd {Jasmine Cephas-Jones} || Punzie [1.5]
    Naihi Oneroa • The Wannabe activist {Ming Xi} || Sappho [1.4]
    Robin Christina Martin • status {Arizona Muse} || Soco [1.4]
    Amalia Rachel Stenberg • The Cheeky Sweetheart {Barbara Ferreira} || Vaiana [1.3]
    Christine Groeneveld • The perfectionist {Nora 'o Neil} || Phorthos [1.6]
    Ji Min Choi • The Drama Queen {Steffie Harner} || Gareth [1.5]
    Alianora Daisey Pruitt • The Queen's Right Hand {Valentina Cytrynowicz} || Bathsheba [1.5]

    Nikkolaus Adrian Bath • The Narcissistic Playboy {Matthew Bell} || Bathsheba [1.3]
    Jesse Lachlan Cooper • The Lifeguard {Evan Geiselman} || SebastianVerlac [1.2]
    Yusíf Aslan Rajadov • The Nice Guy {FC} || Ziegler [1.3]
    Christian Michael DiAngelo • The Badboy {Jensen Ackles} || Campeon [1.4]
    naam • status {FC} || Conaway [page]
    Micheal Alan Hale • The Hot Mess {Justin Lacko} || Vaiana [1.3]
    Julio Bryan Martin • The Nerd {Jackson Hale} || Elvendork [1.3]
    Jason Raiden Clemence • The Player {Austin Butler} || karmahitsyou [1.5]
    Kai Arthur Simmonds • The Two-Face Guy {Janis Ancens} || Sappho [1.4]
    Axel Christian Richardson • The Pink King {Simon van Meervenne} || Marlow [1.5]


    S T A R T E R

    4th of february — ☀ 26℃

    Good morning newbies, have you unpacked yet? Be careful, because before you know it, I will be unpacking your secrets. Enjoy your first day at school... while you still can and don't worry, if you need me, I will be glad to offer you a shoulder to cry on... or a knife to fall in. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    Alle studenten zijn vandaag gearriveerd op de campus en hebben hun spullen gedropt op de kamers. Morgen beginnen de lessen, maar vandaag krijgt iedereen de kans om de campus te verkennen. Op het strand wordt een kampvuur avond georganiseerd voor de eerste jaars, waar iedereen naartoe mag. Hierbij zit een BBQ inbegrepen en iedereen krijgt de kans om te zwemmen en mee te doen aan surfen en beach volleybal. Net als iedereen op het strand staat, gaan alle telefoons af. Gossip Girl heeft een nieuwe post op haar blog gezet waarmee ze alle nieuwelingen welkom heet. Hoe lang zal het duren voordat de drama begint?

    Vanaf nu kan iedereen Gossips insturen via de blog. Dit kunnen teksten zijn, maar via deze link is het ook mogelijk om foto's en video's te uploaden. (Dit mag natuurlijk ook een zogenaamde video zijn.) Veel RPG plezier!



    "You know you love me, xoxo Gossip Girl."




    INFORMATIE

    De school is een universiteit gelegen in Sydney, Australië. Vanuit de hele wereld komen studenten om hier te studeren. De meeste wonen op de campus van de school. Onze groep studenten wonen allemaal in hetzelfde gebouw en zijn allemaal eerstejaars. Er is een gezamenlijke ruimte, een oostvleugel waar de jongens slapen en een westvleugel, waar de meiden slapen. De campus bevindt zich vlakbij de zee waar onder andere surflessen gegeven worden. University of Sydney.

    SPORTEN
    Om het makkelijk te houden hebben we het op vier sporten gehouden die te beoefenen zijn op de campus van de universiteit. Voor alle sporten is het mogelijk op elke doordeweekse avond te trainen van zes tot tien. Daarnaast mag iedereen ook gebruik maken van de fitness hallen.

    Surfen
    Aliya
    Jesse
    Mia
    Jason
    Christine
    Atletiek
    Verona



    Football




    Beachvolley
    Alianora (cap)
    Robin
    Chrysanthe
    Micheal
    Chrysanthe
    Axel

    GOSSIP GIRL
    Voor dit RPG is er een speciale tumblr geopend waar je roddels in kan sturen. Zo nu en dan zullen die roddels in het speeltopic gepost worden. Je mag ook dingen over je eigen personage insturen, maar probeer het wel een beetje te verdelen (dus niet 50 roddels over één personage op één dag). Wij zullen ook niet meteen alle roddels posten, maar zorgen ervoor dat iedereen een beetje aan de beurt komt. Natuurlijk kan je ook roddels insturen om andere personages zwart te maken en niet alleen roddels mogen, maar foto’s en videos kunnen ook gestuurd worden! Geheimen en fouten zijn waar dit RPG om draait. Stuur hier je roddels in en stuur hier foto’s, video’s en dergelijke in.



    RPG


    REGELS                                                                                                                 
    ♕ Reserveringen blijven vier dagen staan.
    ♕ Er is een maximum aan twee personages.
    ♕ Probeer de genders gelijk te houden.
    ♕ Alleen wij [Lisa en Marie] openen nieuwe topics.
    ♕ Posts moeten minimaal 300 woorden bevatten.
    ♕ Geen ruzie behalve in de RPG zelf.
    ♕ Off-topic in het speeltopic graag tussen haakjes of anders in het praattopic.
    ♕ 16+ is toegestaan.
    ♕ Zonder toestemming mag je de personages van anderen niet besturen.
    ♕ Leraren worden bestuurd door iedereen.
    ♕ Als je twee weken niet meer reageert, stuur ik je een bericht, als je in de twee weken daarna nog niet reageert, vervalt je rol, tenzij je een geldige reden hebt.

    ©Lizor
    Mag niet gekopieerd worden tenzij specifiek gevraagd.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 22:45 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    JI MIN CHOI
    "I went through a lot you don't know about."


    19 • North-Korea • The dramaqueen • Political, Economical and Social Sciences • At the beach • Klaus & Yusíf

    Terwijl ik met een drankje in mijn hand sta en rondkijk naar de mensen die hier lopen, drinken, dansen en zingen, zie ik dat twee jongens op me af komen. Eentje trekt meteen zijn mond open en gaat naast me zitten, terwijl de ander niet zo enorm open lijkt, maar dat kan ook schijn zijn.
          ’We zagen je alleen zitten en dachten: die heeft twee leuke jongens en misschien een fles drank nodig om haar avond leuker te maken?’ Ik trek mijn wenkbrauwen even op en haal mijn schouders kort op. ‘Tenzij… je ons natuurlijk niet ziet zitten, maar dat kan ik me niet voorstellen, want ik zweer dat we erg leuk gezelschap zijn.’ Ze stellen zich voor als Nikkolaus en Yusíf en ik houd mijn hoofd even schuin waarna ik kort glimlach.
          ’Ji,’ stel ik mezelf voor, hopend dat mijn accent niet al te veel doorschemert. Al weet ik vrijwel zeker dat ik echt niet de enige buitenlander zou zijn. Het hele punt is alleen dat ik niet vrijwillig hier naar Australië ben gekomen en zij juist wel, denk ik. Om te studeren of om rond te reizen of wat dan ook, maar niet om geweld en doodsangst te ontvluchten. Hij heeft het ook over Gossip Girl en ik kan me herinneren dat daar ook een of ander programma over is op televisie. Ik heb Engels geleerd aan de hand van school, maar ook door heel veel series te kijken, met ondertiteling als dat mogelijk was. Ik neem een slokje van het drankje in mijn hand en kijk naar de twee naast me. ‘Wat brengt jullie hier?’ merk ik dan vervolgens op en ik glimlach kort naar ze. Ze zien er beide niet zo slecht uit, dat zeker niet, maar ik ben er niet zo happig op. Dit hele ‘ik loop gewoon naar je toe, begin een gesprek en bied je een drankje aan’ past totaal niet in het plaatje waar ik mijn hele leven mee opgegroeid en opgevoed ben. Daar moest ik gewoon in het perfecte plaatje passen, verder niks.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Christian Michael DiAngelo
    20|The badboy|With Chryssa




    Ondertussen had ik de drankjes gevonden en stond even later weer bij het vuur, deze keer met een flesje bier in mijn hand. Ik was niet de grootste fan van bier, als ik eerlijk ben. Het is weg te krijgen maar daar houd het ook bij op. Kan ook zijn omdat ik meer wijn gewend was, in Italië kreeg ik dat al jaren bij het avondeten. Oh well. Ik moet niet teveel verwachten van een strandfeest. Ik kijk naar mijn telefoon als het scherm weer oplicht. Nog een berichtje van Miss Gossip Girl. Gezellig.
    Seems like J and A are cozing up already, they go down faster then most students confronted with homework. Just watch out J, because it seems like you aren't the only one A is interested in. You might be the playboy, but that doesn't make you immune to sluts. You know you love me, xoxo Gossip Girl

    Opeens krijg ik echt door wat dit hele gossip girl ding is, als het echt is tenminste. If so, dan vind ik het wel grappig. Ik grijns kort en stop mijn telefoon weg, waarna ik nog een slok neem. Ik kijk even om me heen tot ik de blik van een meisje vang. Ik laat mijn blik over haar gaan en grijns lichtjes, not bad.. “Hey!” zei ze en haar Britse accent viel me gelijk op. Maar ik had al veel accenten hier gehoord, mijn Italiaanse accent zal zelfs niet meer opvallen denk ik zo. Ik glimlach even naar haar en loop dan naar haar toe. 'Well hello gorgeous..' zeg ik wanneer ik haar uiteindelijk bereik. 'Ik ben Chris, en jij? Of mag ik je gewoon gorgeous blijven noemen..' zeg ik en gun haar een speelse knipoog. Tja, een mooie dame liet ik nooit zomaar aan me voorbij gaan.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 20:16 ]


    El Diablo.

    Chrysanthe “Chryssa” Hayes



    19 ✧ Theatre Nerd ✧ Bachelor of Arts ✧ Beach ✧ Naihi/Chris

    I am the one thing in life I can control. I am inimitable, I am an original.


          Chryssa hield haar ogen op de jongen terwijl hij naar haar toe liep. Haar blik week niet af van zijn prachtige ogen. “Well, Hello gorgeous,” Italiaans, ze had het kunnen weten. Normaal was dit begin meteen een afknapper geweest maar met dat accent klonk gewoon alles goed, te goed.
    “Ik ben Chris, en jij? Of mag ik je gewoon gorgeous blijven noemen...” Fuck, Chryssa’s blik week nog steeds niet af van zijn groene ogen en ze wist even geen woorden bij elkaar te vinden om een zin te maken. Ze schudde licht haar hoofd om zichzelf haast wakker te maken. Hij zag er belachelijk goed uit, maar het was echt niks voor Chryssa om over de eerste de beste jongen te gaan kwijlen. Ze herpakte zich en glimlachte toen naar hem.
    “Well, Gorgeous doet het altijd goed,” Ze keek hem speels aan. “Chryssa,” stelde ze zich toen voor. “Dit is Naihi,” zei ze en stootte zachtjes met der schouder tegen het meisje naast haar aan. Ze haalde haar vingers kort door haar korte krullen, een tic die ze echt kwijt moest raken en klopte toen zachtjes op de plek naast haar. “Je mag zitten als je wilt hoor, het hout bijt niet,” Ze glimlachte vriendelijk terwijl ze hem wat probeerde in te schatten. Ze had nooit echt een type gehad, maar Chris zou er sowieso onder vallen.
    Haar oog viel op een krat bier wat vlakbij stond en ze boog zich er naar toe om een flesje te pakken. De dopjes waren, thank god, al eraf en de eerste slok voelde heerlijk koud in de warmte van het zand en het vuur. “Dus, Chris, Welke studie volg je?” weer een te standaard vraag, maar toch het logistisch om te vragen op de eerste dag van het schooljaar.


    --

    MT.


    That is a perfect copy of reality.

    Naihi Oneroa


    “I allowed myself to suffer
    how jarringly destructive the present feels
    and how fragile the past.”



    Ik ben Chrysanthe, maar please zeg Chryssa,’ stelde het meisje met de bruine krullen zich vriendelijk voor. Chryssa... die naam hoorde je volgens mij zelden, sterker nog, ik hoorde 'm nu voor het eerst. Nu was Naihi ook niet bepaald een veel voorkomende naam, maar Māori was sowieso niet echt een wereldtaal. ‘Welke studie ga je volgen?’ Ik kon wel zeggen dat ik opgelucht was dat Chryssa de moeite nam om een gesprek te starten – het was altijd zo awkward wanneer je gesprekspartner nogal passief was. Haar vraag was vrij cliché maar hey, je hoorde mij verder niet klagen.
          ‘Bachelor of Architecture and Environments,’ antwoordde ik vriendelijk, ‘jij?’
          ‘Hey!’ riep Chryssa toen opeens en ik volgde haar blik. Ze had het geroepen naar een jongen die verderop ook bij het vuur zat en aan haar blik te zien leek ze vrij... starstruck te zijn. Ik moest toegeven, hij was niet lelijk.
          ‘Well hello gorgeous...’ begroette hij Chryssa, nadat hij bij ons was komen staan en ik wist nog net mijn lach in te houden. Hoezo cheesy. ‘Ik ben Chris, en jij? Of mag ik je gewoon gorgeous blijven noemen..’ Het was me eerst nog niet opgevallen, maar ik meende een accent te horen – iets mediteraans vermoedde ik? Nu had Chryssa ook een accent, een Britse en waarschijnlijk lag mijn Kiwi-accent er ook dik op – deze uni was gewoon een smeltkroes van culturen.
          ‘Well, Gorgeous doet het altijd goed,”’ antwoordde Chryssa speels en ergens was ik bang dat dit een avond 'Naihi het derde wiel' zou worden. ‘Chryssa, dit is Naihi.’ Ik stak even mijn hand in de lucht.
          ‘That's me, kom er inderdaad bij zitten, hoewel we misschien moeten verkassen. Althans – hebben jullie het niet nogal warm zo naast het vuur?’ Ik keek even heen en weer tussen Chris en Chryssa. ‘Of zorgt het voor een romantische vibe?’



    19 – The wannabe activist – Bachelor of Architecture and Environments
    Bonfire – Chryssa & Chris


    I just caught the wave in your eyes

    Kai Arthur Simmonds


    “Asking me for space here in my house,
    you know how to fuck with me.”



    Een beetje verveeld schopte ik wat zand weg terwijl ik langs de kustlijn wandelde. Persoonlijk was ik niet zo een enorme fan van het strand: al dat zand dat echt overal zat was gewoon hinderlijk. Echter hield ik wel van de zee, enorm veel zelfs en ik kon niet anders zeggen dan dat de Grote Oceaan prachtig was. Mijn aandacht werd getrokken door mijn telefoon die tegen mijn been aan trilde en ik viste 'm uit mijn broekzak. Ik had een smsje ontvangen van een onbekend nummer:

    Good morning newbies, have you unpacked yet? Be careful, because before you know it, I will be unpacking your secrets. Enjoy your first day at school... while you still can and don't worry, if you need me, I will be glad to offer you a shoulder to cry on... or a knife to fall in. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    Fronsend keek ik naar mijn telefoon en gelijk vormde er zich twee vragen in mijn hoofd: 1. wie was Gossip Girl en 2. hoe kwam zij aan mijn nummer? Erg lang woonde ik nog niet in Sydney en ik had dus ook nog niet de kans gekregen om mijn nummer aan mensen hier te geven. Het zou iemand uit Zuid-Afrika kunnen zijn die hier ook was komen wonen, maar dat zou wel heel toevallig zijn en onwaarschijnlijk.
          ‘Heey,’ klonk er een stem achter mij en ik draaide me om. Een meisje met witblonde haren en een vriendelijke glimlach. ‘Ik ben Chris.’ Kort verscheen er een frons op mijn gezicht – Chris voor een meisje? – voordat ik een warme glimlach op mijn gezicht toverde.
          ‘Kai,‘ ik drukte een kus op de rug van haar hand, ‘Kai Simmonds, aangenaam.’ Ik wilde nog wat zeggen, maar toen ging mijn telefoon weer af. Ik bood mijn excuses aan en keek naar het berichtje, dat wederom van een onbekend nummer kwam; hetzelfde onbekende nummer.

    Seems like J and A are cozing up already, they go down faster then most students confronted with homework. Just watch out J, because it seems like you aren't the only one A is interested in. You might be the playboy, but that doesn't make you immune to sluts. You know you love me, xoxo Gossip Girl.

    J en A... In ieder geval geen Kai en Chris. Ik keek haar aan en liet haar toen het schermpje van mijn telefoon zien. ‘Krijg jij ook berichtjes van ene Gossip Girl?’ Ik keek haar vragend aan.



    20 – The two-faced guy – Bachelor of Economics and Bachelor of Laws
    Beach – Christine


    I just caught the wave in your eyes

    Christian Michael DiAngelo
    20|The badboy|With Chryssa & Naihi



    De dame voor me leek even sprakeloos, waardoor de grijns op mijn lippen nog wat breder werd. Toch hield ik mijn blik strak op haar gericht. Toch herpakte ze zich vrij snel. Ze schudde licht haar hoofd en een glimlach ontstond op haar volle lippen. “Well, Gorgeous doet het altijd goed,” zei ze, een speelse blik in haar ogen. Een korte lach rolt over mijn lippen. ‘Chryssa, dit is Naihi.’ zei ze en ik keek even naar de andere dame die erbij stond. Not bad either. Tot nu toe ga ik me wel vermaken hier denk ik zo als ik het zie. Gorgeous aka Chryssa klopte naast haar. “Je mag zitten als je wilt hoor, het hout bijt niet,” zei ze. 'Ik denk dat mijn jeans en ik ook wel dat erg waarderen.' zeg ik met een klein lachje ‘That's me, kom er inderdaad bij zitten, hoewel we misschien moeten verkassen. Althans – hebben jullie het niet nogal warm zo naast het vuur? Of zorgt het voor een romantische vibe?’zegt Naihi ondertussen.
    Ik neem plaats naast Chryssa en haal dan licht mijn schouders op. 'Mwah, er is niet veel nodig voor een romantische vibe.. Meestal is een mooie dame genoeg en dan gaat het vanzelf.' zeg ik met een speelse grijns. Beide dames voor me waren erg mooi, maar om nou mooie dames te zeggen zou misschien iets te erg zijn. Voor een kennismaking basically tenminste.
    Ik vis nog een flesje uit de krat en geef hem aan Naihi, die nog met lege handen stond. “Dus, Chris, Welke studie volg je?” vroeg Chryssa me ondertussen. 'Nou gorgeous... Je gaat het niet geloven.. Het is echt zo speciaal en nieuw, je hebt er waarschijnlijk nog nooit van gehoord,' zei ik en bleef even stil, terwijl ik nog een slok van het koude bier nam. 'International business.' zeg ik dan met een grijns. Het was helemaal niks speciaals, maar ik wist voor de rest niks beters en mijn familie stond erop dat ik ging studeren. Zelfs al had ik eigenlijk geen motivatie en bleef ik liever in Sicilië om mezelf hogerop te werken binnen de maffia. Oh well. Dan moet dat maar later. 'En jullie twee?'


    El Diablo.

    Alianora "Noora" Daisey Pruitt


    19 • The Queen's Right Hand • Bachelor of Nursing • The Beach • Jason • Outfit

    'Trek je er niks van aan, het is gewoon zo'n zielig persoon die leuk probeert te doen. Het is echter geen succes.' Ik voel zijn hand kort over mijn rug wrijven en een rilling gaat over mijn rug heen, waarvan ik niet helemaal weet of deze aangenaam is of niet. Gelukkig werkt mijn poging om het onderwerp te veranderen. 'Ja is goed, heb best honger ondertussen!' Ik pak zijn hand vast en laat me overeind tillen. De barbecue staat een eindje verderop te branden en ik stap erop af. Ik gooi er twee stukken vlees op en pak een bord. 'Hamburgers zijn wel goed, toch?' vraag ik hem, waarna ik mijn bord begin te vullen met twee broodjes en wat salade om op de broodjes te leggen.
          'Doe jij eigenlijk mee aan de sporten hier?' vraag ik de jongen. 'Ik ben benoemd tot de captain van het eerstejaars volleyball team,' zeg ik trots en ik haal mijn schouders op alsof het iets is wat ik elke dag doe. Zodra de hamburgers gebakken zijn leg ik ze op de broodjes en ik overhandig hem het bord. 'Sauzen moet je zelf maar pakken. Ik heb geen idee wat je lekker vindt op je burger.' Ik doe een paar sauzen op mijn eigen burger en kijk langs hem heen naar de groep die rond het kampvuur zit. Een voor een zie ik de mobieltjes verschijnen en weer verdwijnen. Ondertussen zal iedereen de roddel wel gelezen hebben. Normaal hou ik er niet zo van om niemand te kennen, maar nu ben ik er best blij mee. Niemand weet mijn naam en als ik me gewoon voorstel als Noora, zal niemand de link leggen. Ik haal onbewust een hand door mijn haar en neem een hap van mijn hamburger. 'Ben je ooit wel eens naar een beach party geweest?'


    “I wonder how many calories bitches burn by jumping to conclusions.”


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Chrysanthe “Chryssa” Hayes



    19 ✧ Theatre Nerd ✧ Bachelor of Arts ✧ Beach ✧ Naihi/Chris

    I am the one thing in life I can control. I am inimitable, I am an original.


          ”That's me, kom er inderdaad bij zitten, hoewel we misschien moeten verkassen. Althans – hebben jullie het niet nogal warm zo naast het vuur? Of zorgt het voor een romantische vibe?” Chryssa was altijd een koukleum geweest en vond het eigenlijk wel fijn. ”Mwah, er is niet veel nodig voor een romantische vibe.. Meestal is een mooie dame genoeg en dan gaat het vanzelf.”. Chryssa keek om naar Chris terwijl hij sprak en ik nam een slok van het flesje bier.
    Op de vraag welke studie hij volgde deed hij alsof het een super verrassing was dat het international bussiness was. Toen hij opnieuw de bijnaam Gorgeous liet vallen beet ze kort zacht op haar lip terwijl ze nadacht. Ze begon hem door te krijgen, en als hij het zo wilde spelen zou Chryssa zeker kijken hoe ver hij zou gaan.
    “En jullie twee?” Ze keek kort naar Naihi voor ze als eerst het woord nam. “Media en Communications, met als Major Theatre en Performance studies,” Ze schoof haar blik kort naar het flesje in haar handen voor ze Chris weer aankeek. Ze had haar zomer doorgebracht als ensemble bij The great comet, en eerlijk gezegd was het erg verleidelijk om dat te blijven doen in plaats van te gaan studeren, maar ze keek al jaren uit naar de universiteit en wist dat als ze het een jaar uitstelde het er nooit van ging komen. Ze nam een nieuwe slok van haar bier voor ze naar Naihi keek, best benieuwd welke studie ze volgde. Je studie zei toch veel over je als persoon, en Chryssa was iemand die graag mensen uitvogelde.


    --

    Julio "Juul" Bryan Martin
    Come to the nerd side, we have π



    Julio "Juul" Bryan Martin - the Nerd - Bachelor of Oral Health - Aliya, Micheal & Jesse - Beach

    Ik ben net een beetje in mijn boek verzonken, als ik word verstoord door een meisjesstem die mij begroet. Ik wil eerst even de zin afmaken voordat ik terug groet, maar ze tilt mijn boek al op. Een beetje verbaasd kijk ik naar haar op en frons even. Uh, oke? Dat heb ik volgens mij nog nooit mee gemaakt.
    'Ben je al ver? Ik vond het best een leuk boek, maar de film was een beetje meh. Wel leuk voor één keertje kijken op zich,' zegt ze, maar ik weet haar alleen maar aan te staren en weet niet zo goed wat ik moet zeggen.
    'Hoi,' zeg ik dus een beetje sukkelig. Hopelijk heeft niemand dat door. Het gesprek gaat echter al weer verder, want er is ook nog een andere jongen bij komen staan.
    'Durf je het aan om een weddenschap met mij aan te gaan? Ik ben Aliya, by the way,' zegt het meisje dat blijkbaar Aliya heet tegen de jongen. De jongen kijkt mij even aan en ik haal mijn schouders op. Ik snap er ook niet zo veel van.
    'Ik ben Michael, maar Mike of Micah vind ik ook prima,' zegt hij vervolgens. Moet ik me ook voorstellen? Oké, dat is misschien wel zo sociaal. Ik voel me altijd zo ongemakkelijk in nieuw gezelschap. Vooral als ik er niet op reken.
    'Ik ben-' begin ik, maar ik zie dat er een jongen naar ons toe gerend komt. Nogal verbaasd kijk ik hem aan en ik besluit even te wachten met het afmaken van mijn zin.
    'Dame, heren, mag ik jullie vragen alsjeblieft wat verder van de zee te gaan zitten. Het tij komt nogsteeds op en de stroming kan erg gevaarlijk zijn. Ik denk niet dat jullie zin hebben in een nat pak en ik eigenlijk ook niet. Er zijn genoeg rustige plekken weg van het vuur waar jullie niet de kans lopen te verzuipen,' zegt de jongen en ik frons een beetje. Is hij de strandwacht hier? 'Ik ben Jesse, by the way. Student overdag, strandwacht in het weekend en bij dingen als dit. Aangenaam.' Ik glimlach naar hem en sta dan maar op.
    'Ik ben Julio, maar iedereen noemt me Juul,' zeg ik en ik glimlach naar de groep die mijn lezen heeft verstoord. Ik had al gemerkt dat mijn mobiel zonet trilde, dus ik haal hem uit mijn zak. Gossip Girl weer... J en A? Zijn dat Jesse en Aliya? Nee wacht, dat kan niet. Mijn telefoon ging af voor Jesse hier was. Gaat het dan over mij en Aliya? Of zijn er hier nog meer mensen die met een J en A beginnen? Ik ben nou niet echt een player te noemen... Ik kijk het strand even over en frons. Ik moet echt snel eens research gaan doen naar deze Gossip Girl. Als zij echt roddels gaat verspreiden, dan moet dat stoppen. Dit is geen high school meer.
    'Zullen we dan maar...' zeg ik en ik gebaar met mijn boek een stuk verder van de zee af om voor te stellen dat we daar kunnen gaan zitten.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    » JASON RAIDEN CLEMENCE «

    Jason - At the beach - Alianora

    Samen met Alianora liep ik richting de barbecue, ik zag hoe sierlijk ze liep, stap voor stap. Ze liep voor me uit en van de achterkant zag ze er ook niet erg vervelend uit. Ik zag haar een tang pakken en 2 stukken vlees op de barbecue gooien.
    'Hamburgers zijn wel goed toch?' vroeg ze ineens waardoor ik uit mijn gedachten schrok. ik knikte en gaf haar een glimlach.
    'Doe jij eigenlijk mee aan de sporten hier?' vroeg ze me terwijl ze bezig was met broodjes op haar bord leggen.
    'Ik ben benoemd tot de captain van het eerstejaars volleyball team.' verteld ze er trots achteraan. Ik vind het altijd leuk als mensen mijn passie voor sport delen, dan had ik tenminste altijd wel iets om over te praten.
    'Ja, ik doe aan surfen hier. Ook sport ik bijna iedere dag wel, vanwege mijn opleiding. Ohja en ik ga 3 keer per week naar de sportschool.' ratelde ik een beetje om haar vraag goed te beantwoorden, was ik niks vergeten? Volgens mij was dat het wel. Ik glimlachte trots, ik was erg blij met mijn lichaam en het proces daar van.
    'Sauzen moet je zelf maar pakken. Ik heb geen idee wat je lekker vindt op je burger.' vertelde ze kort terwijl ze luisterde naar mijn gebrabbel. Ik liep haar kant op en pakte de mayonaise en curry, ik mixte ze samen op mijn broodje en gooide er flink wat salade bij.
    'Wil je ook een plakje kaas op je burger?' vroeg ik terwijl ik op de nog bakkende burgers plakjes kaas gooi. Ik glimlachte tevreden naar haar, ik had best honger en die hamburgers roken goddelijk.
    'Ben je ooit wel eens naar een beach party geweest?' vroeg ze me een beetje uit het niets. Ik keek haar aan terwijl ik aan mijn broodje zat te prutsen.
    'Ja, eigenlijk best vaak. Ik hield zelf ook wel eens beach party's. Het huis waar ik in woonde was aan het strand.' vertelde ik haar terwijl ik me bij draaide en haar schuin aankeek.
    'Jij dan?' vroeg ik er nog achteraan.


    - thank you for existing -

    Naihi Oneroa


    “I allowed myself to suffer
    how jarringly destructive the present feels
    and how fragile the past.”



    Mwah, er is niet veel nodig voor een romantische vibe.. Meestal is een mooie dame genoeg en dan gaat het vanzelf,’ antwoordde Chris met een speelse grijns. Ik trok een wenkbrauw naar hem op en schudde lachend mijn hoofd.
          ‘Dus, Chris, Welke studie volg je?’ vroeg Chryssa-Chris, terwijl hij mij een biertje aangaf. Ik mompelde een bedankje en nam een slok.
          ‘Nou gorgeous... Je gaat het niet geloven.. Het is echt zo speciaal en nieuw, je hebt er waarschijnlijk nog nooit van gehoord... International business.’
          ‘Wat een anti-climax,’ zei ik droogjes.
          ‘En jullie twee?’
          ‘Media en Communications, met als Major Theatre en Performance studies,’ zei Chryssa, het woord nemend. Ergens verbaasde me dat niet zo – ze had een alternatieve vibe rond haar heen hangen, die volledig bij haar studiekeuze paste. Kort bleef ik stil, gezien ik eigenlijk verwachtte dat ze nog wat meer zou vertellen, maar dat bleef uit en ik keek naar haar op. De krullenbol keek me iet wat nieuwsgierig aan, het teken voor mij om wat over mezelf bloot te geven.
          ‘Architecture en Environments,’ zei ik en gebaarde naar de natuur om ons heen, ‘sommige mensen geloven niet in de opwarming van de aarde en klimaatverandering, maar ik wel en ja,’ ik haalde mijn schouders op, ‘architectuur die het minst schadelijk is voor de natuur sprak me daarom aan.’ Ik keek de twee allebei even aan. ‘Misschien een domme vraag, maar jullie komen allebei niet van hier, hè? Wacht... laat me raden,’ ik keek Chryssa peilend aan, ‘Engeland, of in ieder geval Groot-Brittanië.’ Ik verplaatste mijn aandacht naar Chris, zijn accent viel lastiger te plaatsen. Onderzoekend gleden mijn ogen over hem heen, waarna ik vervolgens mijn hoofd schudde. ‘Geen idee, ik twijfel tussen Spanje, Portugal of Italië.’



    19 – The wannabe activist – Bachelor of Architecture and Environments
    Bonfire – Chryssa & Chris


    I just caught the wave in your eyes

    Christian Michael DiAngelo
    20|The badboy|With Chryssa & Naihi



    ‘Wat een anti-climax,’ merkte Naihi op en ik lach zachtjes. 'Ik had geen kies-een-studie inspiratie. Of motivatie.' geef ik toe en neem dan de laatste slokken uit het flesje. “Media en Communications, met als Major Theatre en Performance studies,” gaf Chryssa vervolgens als antwoord en ik knik even. Nou, dat was weer even wat anders. Het klinkt als een studie wat mijn vader als nutteloos zou beschrijven, maar dat gebeurde eigenlijk erg vaak. Alles wat geen rechten of business of iets in die richting is, is niet goed genoeg voor hem zover ik weet. Oh well. Het klonk ergens wel vrij interessant.
    Ik volg haar blik en kijk dan ook naar Naihi, wachtend op haar antwoord.
    ‘Architecture en Environments,’ zei ze en ook nu knik ik stilletjes. ‘sommige mensen geloven niet in de opwarming van de aarde en klimaatverandering, maar ik wel en ja, architectuur die het minst schadelijk is voor de natuur sprak me daarom aan.’ vervolgde ze. Aha. Ik wist dat de opwarming van de aarde en klimaatverandering een ding waren, maar ik hou me er nooit zo echt mee bezig. Maar ik heb dan ook heel erg weinig met de natuur en het milieu en wat er nog meer bij hoort. Als ik mijn leventje kan blijven leven vind ik alles wel best.
    'Well, dat is in elk geval een stuk interessanter dan mijn ik-moest-wat-kiezen studie.' zeg ik met een kleine grijns op mijn lippen. ‘Misschien een domme vraag, maar jullie komen allebei niet van hier, hè? Wacht... laat me raden,' zei Naihi toen en ze richtte zich eerst op Chryssa. ‘Engeland, of in ieder geval Groot-Brittanië.’ zei ze en ik hou mijn hoofd wat schuin. Zoiets verwachtte ik al bij haar. Toen vestigde ze haar aandacht op mij. Onderzoekend gleed haar blik over me heen, ik kan het niet laten om breder te grijnzen. 'A picture lasts longer, sweetheart.' grijns ik. Ze schudde haar hoofd. ‘Geen idee, ik twijfel tussen Spanje, Portugal of Italië.’ Ik kijk haar even stilletjes aan en buig dan naar voren om nog een flesje bier te pakken.
    'Italië, het geweldige land van onder andere pizza, waarvoor ze hier trouwens geen goede zaken hebben.. Helaas.' (*Just pretend this is Italian bc too lazy for google translate) zeg ik kalmpjes en neem wat slokken, voor ik de twee dames weer aankijk. 'Italiaans ja.. Van Sicilië om heel precies te zijn, want dat is ook nog een accent op zich.' zeg ik met een klein lachje. Ik kijk naar Naihi en hou mijn hoofd wat schuin. 'Maar goed, ik kan al geen leeftijden inschatten dus met nationaliteit zit ik waarschijnlijk helemaal fout.. Jij Australisch?'



    El Diablo.

    Ik ben tot dinsdag naar Friesland! Ik reageer wel op pb's, maar kan niet posten in speeltopics! xoxo


    - thank you for existing -

    YUSÍF ASLAN RAJADOV
    19 • The Nice Guy • Media & Communications • The beach • Klaus & Ji


    Yusíf schrok een beetje toen Klaus opstond en ineens actie ondernam. Zijn voorstel was oprecht geweest, maar hij had niet verwacht dat Klaus er daadwerkelijk iets mee zou doen. Hij leek eerder namelijk niet bepaald onder de indruk van Yusíf en alles wat hij deed. Klaus wandelde zelfverzekerd op een meisje af dat verderop zat. Ietwat onhandig volgde Yusíf hem geluidloos. Hij kende Klaus misschien nog maar net, maar hij kon aan alles zien dat hij een stuk zekerder was over zichzelf dan Yusíf ooit zou zijn. Hij volgde zijn voorbeeld omdat hij, wat dat betreft, respect had voor Klaus en wellicht kon hij nog wat leren van de jongen.
          Alsof het dagelijkse kost was, ging Klaus gemakkelijk naast het meisje zitten. Hij leek geen moment erover te twijfelen, hij deed het gewoon. Yusíf schrok dan ook een beetje op toen Klaus hem wenkte om bij hen te gaan zitten. Yusíf liep voorzichtig op hen af en plaatste zich naast Klaus op een boomstronk. Klaus begon een heel verhaal te vertellen tegen het meisje. 'Dit is trouwens Yusíf, hij is onze chefkok en ik ben Nikkolaus. Nikkolaus Bath,' stelde Klaus de twee voor.
    Yusíf kon het niet laten om te lachen. 'Omdat ik kan koken, wil dat nog niet zeggen dat ik een chefkok ben,' lachte hij zacht.
          'Wat brengt jullie hier?' vraagt het meisje, dat zich eerder had voorgesteld als Ji. Yusíf bestudeerde haar, niet om haar uit te kleden met zijn ogen, maar om te ontdekken waar ze precies vandaan zou komen. Yusíf wilde in eerste instantie Klaus als eerste laten antwoorden, maar dat duurde langer dan verwacht, us hij sprak zelf als eerste. 'Wat is een betere manier om ergens met een schone lei te beginnen dan aan de andere kant van de wereld?' vroeg hij en hij kon het niet laten om zacht te lachen. Nadat hij die woorden uitgesproken had, bedacht hij zich dat dat wellicht vreemd over kon komen of dat iemand erachter zou komen waarom hij zo graag uit zijn land van herkomst weg wilde. 'Niet dat ik dat nodig had,' voegde hij daar ongemakkelijk aan toe. 'Het is maar een voorbeeld natuurlijk. Ik zocht gewoon wat nieuws.' Hij hoopte dat hij niet te leugenachtig over zou komen, aangezien hij voor geen meter kon liegen. 'En jij?'


    Big girls cry when their hearts are breaking