• Wanneer jij een vriendenverzoek krijgt van een total stranger, hoe reageer jij er dan op? En hoe ben je in het zelf versturen van vriendenverzoeken naar mensen die je niet kent op Facebook?

    Waaaaannnnt, bij vriendensuggesties kwam ik zojuist een mega knappe gozer tegen. En hij is maar 2 jaar ouder. Maar meer info kan ik niet van hem vinden, want hij heeft zijn profiel afgeschermd, lol. :') En onze gemeenschappelijke vriend is iemand die ik eigenlijk niet eens ken. Volgens mij heb ik die één keer gezien of zoiets. En aan de ene kant wil ik deze knappe gast nu een vriendschapsverzoek sturen. Aan de andere kant weet ik niet hoe goed dat zal aankomen? En aangezien mijn zelfzekerheid ook niet bepaald mega hoog is en ik dus er vrij erg van overtuigd ben dat de gehele wereld mij lelijk vind en niet met me om wil gaan, weet ik niet of hij het wel zal waarderen als ik hem een vriendschapsverzoek verstuur. En stel hij accepteert me wél: Wát ga ik dan tegen hem zeggen? D:

    So... Could you please help me out? Wat vinden jullie van dit soort dingen? Ik heb zelf nog nooit eerder een vriendschapsverzoek verstuurd naar iemand die ik niet ken, dus vandaar dat ik op zoek ben naar meningen van anderen. x)

    Liefs!


    Smile. You're beautiful. <3

    Ah zou ik niet via Facebook doen. Da's geen datingapp naar mijn mening. Ik zou het in ieder geval weird vinden als een vreemde jongen, hoe knap ook, mij zou toevoegen en me dan berichtjes ging sturen. Maar dat is mijn mening.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zou het gewoon doen, nee heb je ja kun je krijgen. En je hebt niks te verliezen. c:


    The truth is out there.

    Als je het echt wil zou ik sturen in de richting van: "Hey ken jij [gemeenschappelijke vriend] ook van [waar je gemeenschappelijke vriend hebt leren kennen]?"


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Als je het echt wil zou ik sturen in de richting van: "Hey ken jij [gemeenschappelijke vriend] ook van [waar je gemeenschappelijke vriend hebt leren kennen]?"


    Dat gaat helaas niet. Ik heb die gemeenschappelijke vriend namelijk op een behoorlijk specifieke meeting leren kennen. En echt gesproken hebben we niet eens. Dus echt kennen doe ik hem niet. Het is eerder zo'n random kennisvriend op fb die ik pas verwijder wanneer ik weer een grote schoonmaak doe of zoiets. Ik heb in ieder geval geen contact met hem. x)


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik verwijder al de vriendschapsverzoeken die ik krikg van vreemden meteen, haha. Maar iedereen is anderd en dus zou ik het gewoon proberen - in het ergste geval weigert ie gewoon en dat is het, in het beste geval... Ja, wie weet *wbw*


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Er zijn wel mensen die daar helemaal niet moeilijk over doen, die hebben dan ook makkelijk al eek 1000 vrienden staan ofzo. Als ik naar Catfish kijk, wat ik vaak doe zie ik ook voornamelijk veel Facebook voorbij schuiven. Dus iedereen reageerd daar anders op, want zelf vertrouw ik het ook niet. Ik denk dat wij als Nederlanders ook een stuk schuwer zijn op dat gebied tho.

    Je kan hem ook proberen toe te voegen en als hij vraagt of hij je ergens van kent dat je opeens heel verbaasd bent en dat je per ongeluk er op geklikt had omdat je browser bleef haken ofzo :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 20:47 ]


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Cosmonaut schreef:
    Ik zou het gewoon doen, nee heb je ja kun je krijgen. En je hebt niks te verliezen. c:

    This (:

    Ik ken overigens de helft uit mijn lijst niet en krijg elke dag wel verzoeken van vreemden. Maar voor mij is het een manier om te netwerken, ik kan me voorstellen dat niet iedereen daarop zit te wachten. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd om een vriendschapverzoek te sturen naar iemand die je totaal niet kent ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zie het probleem er niet van in, gewoon doen zou ik zeggen.

    Over het algemeen accepteer ik vreemde mensen wel op Facebook als het er niet sketchy uitziet - bijvoorbeeld van die spam profielen. Vaak krijg ik dan ook een berichtje van 'Hey, heb ik jou niet een keer daar of daar gezien?' en meestal heb ik ook wel door dat ze gewoon een gesprek proberen te starten, maar zolang mensen niet raar doen denk ik dat het geen kwaad kan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik voeg enkel mensen toe die ik in het echt ken (of vanop Q). Ik stuur zelf geen verzoeken, want ik vind het vrij nutteloos die persoon in mijn lijst te hebben dan haha. Ik accepteer ook geen verzoeken van mensen die ik niet ken. Gewoonlijk laat ik die wel staan, want het kan zijn dat ik er later nog eens op terugkom of zo. Momenteel heb ik 60 verzoeken open staan of zo, haha, maar ik doe er niets mee. Ik heb wel al vreemde verzoeken gehad van mensen uit India en Japan :W

    Wat betreft die jongen, ik weet niet. Waarom zou je het doen? :/ Het is toch veel fijner hem eens 'toevallig' op straat tegen te komen (wbw)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gadot schreef:
    Persoonlijk vind ik het een beetje vreemd om een vriendschapverzoek te sturen naar iemand die je totaal niet kent ;x


    Dit. Ik heb geen mensen in mijn lijst die ik niet ken, maar dat ligt misschien aan mij. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik verwijder dat soort mensen altijd meteen. Vind het eerlijk gezegd ook meer irritant als iemand zoiets doet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Persoonlijk vind ik het altijd heel vervelend als mensen me toevoegen die ik totaal niet ken. Maar misschien dat hij het wel kan waarderen? Ik zou zeggen: als je het wil doen, gewoon doen. Het is het proberen waard. Maar wees er wel op voorbereid dat niet iedereen op een random verzoek zit te wachten. (:


    'I respect myself enough to say 'no' to anything that hurts me.'

    Vassey schreef:
    Ik verwijder dat soort mensen altijd meteen. Vind het eerlijk gezegd ook meer irritant als iemand zoiets doet.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Mij maakt het niet veel uit als ik een vriendschapsverzoek krijg van iemand die ik niet persoonlijk ken. Als we verschillende gemeenschappelijke vrienden hebben, heb ik vrij snel de neiging om die persoon ook te aanvaarden (zeker als ik de gemeenschappelijke vrienden goed ken). Mensen met maar weinig gemeenschappelijke vrienden aanvaard ik minder snel, tenzij ze naar dezelfde school zijn gegaan, dezelfde studie volgen, hetzelfde vrijwilligerswerk doen enzovoort, je snapt het wel :'). Ik zou het gewoon doen als ik jou was. In het slechtste geval verwijdert hij je vriendschapsverzoek en gebeurt er verder niks. Zoals al eerder gezegd: je hebt niets te verliezen.

    Als hij het vervelend vindt om vriendschapsverzoeken te krijgen van mensen die hij niet kent, is dat zijn probleem. Dan gaat hij daar maar over klagen bij iemand anders :').


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon