• Gebruik dit topic om aan te geven wat jij vandaag geleerd hebt. Dit kan iets kleins zijn, iets bijzonders, of iets wat iedereen stiekem al wist maar jij nog niet.
    Ook handig voor andere Q-ers, misschien leren we elkaar wel interessante en leuke dingen. ^^

    Ik begin wel:
    Today I've learned... Wanneer je Word-document compleet uit proportie is en het geen normaal A4 formaat heeft, kun je het terugzetten door hem niet op Weblay-out te hebben staan, maar op afdrukweergave. (Heeft me ongeveer tien minuten van mijn leven gekost (cat).

    Ik heb vandaag geleerd dat je je mobiel honderd keer kunt laten vallen, zonder dat hij ook maar iets heeft, maar dat er toch altijd nog een kans is dat een val 'm fataal wordt. Learned it the hard way (cat) Gelukkig was ik al van plan dit jaar een nieuwe te kopen.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    TIL dat je geen jumpsuit met knoopjes moet aantrekken wanneer je een (semi) blaasontsteking hebt (niet dat het fout ging lol, maar het is wel vervelend).

    Today i've learned dat ze nog steeds valentijn spullen en halloween spullen in de Kick en Tedi verkopen. Yes wat een prestatie.:W

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 19:39 ]

    Today I've learned dat ik graag begraven wil worden in de stad waarin ik geboren ben. Want in Mokum ben ik rijk en gelukkig tegelijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    TIL dat de Hema super leuke katten dingen heeft; pennen, sokken, slaapmaskers, fleecedekens :9~


    26 - 02 - '16

    Today I've learned dat de meeste Creepypasta OC's zeer slecht in elkaar zitten


    obsessive rage

    TIL dat het helpt om met elke laag nagellak te wachten totdat ze helemaal droog zijn voordat je er een nieuwe overheen pleurt

    TIL dat ik echt een krultang moet gaan kopen, want een permanent zetten behaalt bij lange na niet zo'n mooi resultaat en dat kost ook nog veel meer (cat)


    26 - 02 - '16

    Today I've learned dat Utrecht een heleboel mooie plekken heeft die ik nog niet kende


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Ik heb vandaag geleerd dat mijn zus heel cuddly is.


    Heaven is a place that we all have

    Today I've learned dat Daniel Radcliffe 28 is geworden. Kan niet geloven dat deze man die mijn grootste held heeft gespeeld al bijna 30 is 😱


    Deep inside, I've never felt alive

    Yesterday I've learned that het OV gewoon weg belachelijk is voor de prijs die je er (normaal gezien) voor betaald, dat zitten in een trein niet standaard is en dat je van geluk mag spreken als je kunt reizen zonder enige opstoppingen.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Yesterday I've learned that het OV gewoon weg belachelijk is voor de prijs die je er (normaal gezien) voor betaald, dat zitten in een trein niet standaard is en dat je van geluk mag spreken als je kunt reizen zonder enige opstoppingen.


    Je betaalt voor het vervoer, niet voor een zitplaats. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:
    (...)

    Je betaalt voor het vervoer, niet voor een zitplaats. (:

    Ik vind voor het feit dat ik meer dan een uur vertraging en gecancelde reizen, best veel moet betalen. (Dat van een zitplaats was mijn tweede punt btw). Ik heb nu wel met korting kunnen reizen, maar dat je normaal gezien €45,- moet neer doken heb ik er echt niet voor over en dit was dus ook direct de eerste en de laatste keer dat ik ooit nog met de trein ga.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Yesterday I've learned that het OV gewoon weg belachelijk is voor de prijs die je er (normaal gezien) voor betaald, dat zitten in een trein niet standaard is en dat je van geluk mag spreken als je kunt reizen zonder enige opstoppingen.


    Nou inderdaad. Ik heb een keer een belangrijke afspraak gemist doordat ik een uur extra vertraging opliep bij een treinritje die normaal 25 minuten hoort te duren. Mijn reisgeld terugkrijgen is één ding, maar op die afspraak waren de mensen niet blij met misgelopen uur. Gezien er geen tijd meer was om de afspraak alsnog door te laten gaan kon ik gelijk rechtsomkeert naar huis. Kut ns.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2017 - 13:39 ]


    26 - 02 - '16