• Hoi allemaal!

    Mijn vraag aan jullie:
    Momenteel ben ik al een tijdje bezig met een trilogie dat zich afspeelt in een magische Arabische wereld. Ik zoek alleen nog iemand die 3 covers voor mij wilt maken. Eentje voor elk deel dat ik aan het schrijven ben. Het is dan ook de bedoeling dat duidelijk aan de covers te zien is dat deze een serie vormt.

    Het verhaal:
    Ik wil niet te veel verklappen over het verhaal, maar zoals ik al eerder zei speelt het zich af in een vroegere magische Arabische wereld. We volgen Zaïra die tegen haar wil trouwt met de brute koning van het Arabische Rijk. Na een aantal liefdeloze en wrede jaren besluit ze het heft in eigen handen te nemen. Ze ontpopt zich tot een ware strijdster die opkomt voor de rechten van haar en haar volk. Dit doet ze niet alleen. Ze besluit de hulp in te roepen van verschillende figuren uit de Arabische mythologie, met alle gevolgen van dien...
    Het is een verhaal met voornamelijk actie en fantasy, maar ook drama en romantiek.

    Mijn wensen:
    - Graag 3 covers die samen een serie vormen.
    - Graag 2 versies van elke cover: eentje met tekst, en eentje zonder tekst!
    - In de versies met tekst ENKEL de titels op de cover (dus geen username!): Desert Queen (deel 1), Desert Winds (deel 2), Desert Rose (deel 3).
    - Dezelfde lettertype op elke cover, waardoor het duidelijker wordt dat de covers bij elkaar horen en een trilogie vormen.
    - Daarbij geen modern lettertype omdat het zich afspeelt vele honderden jaren terug. Voor inspiratie: http://www.dafont.com/theme.php?cat=601
    - Mocht je plaatjes/foto's van personen verwerken in de cover, bedenk je dan dat die persoon een historisch Arabisch uiterlijk moet hebben (dus niet de kleding van nu, geen hoogblond haar etc.)

    Voor de rest laat ik jullie helemaal vrij! Belangrijk is wel dat het verhaal echt een mysterieuze Arabische sfeer uitstraalt. Ooit maakte iemand deze cover voor mij voor de oudere versie van dit verhaal: http://i60.tinypic.com/2evx2ci.jpg. Dit is eigenlijk een beetje waar ik naar op zoek ben!
    Denk aan: woestijnen, woestijnpaarden, dolken, gewaden etc.

    Beloning:
    Wanneer ik jouw covers kies, krijg je maar liefst 15 credits als bedankje (:

    Ik ben heel benieuwd naar jullie covers, alvast super bedankt!

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 13:42 ]


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Apaixonar schreef:



    Is dit een beetje waar je naar op zoek bent?
    Zo ja, dan wil ik voor de andere twee ook iets proberen. (:


    Thanks! Een dingetje: Is het mogelijk dat het paleis iets minder over de huid van het meisje heen loopt en dat het iets meer in elkaar overloopt? Ik ben erg benieuwd naar de andere twee! :)

    Oh ja denk je er aan dat je ook versies zonder titels/tekst bewaart, want mocht ik jouw covers kiezen: ik verander nog wel eens van titel hahaa


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Thanks! Een dingetje: Is het mogelijk dat het paleis iets minder over de huid van het meisje heen loopt en dat het iets meer in elkaar overloopt? Ik ben erg benieuwd naar de andere twee! :)

    Oh ja denk je er aan dat je ook versies zonder titels/tekst bewaart, want mocht ik jouw covers kiezen: ik verander nog wel eens van titel hahaa


    Hij loopt eronder door, maar dat kan ik wel oplossen! Dit is dus wel waar je ongeveer naar op zoek bent? Dan kan ik de andere twee namelijk in dezelfde stijl maken. (:

    Jaa ik sla ze ook altijd op zonder titel, dus dat zit goed.


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Apaixonar schreef:
    (...)

    Hij loopt eronder door, maar dat kan ik wel oplossen! Dit is dus wel waar je ongeveer naar op zoek bent? Dan kan ik de andere twee namelijk in dezelfde stijl maken. (:

    Jaa ik sla ze ook altijd op zonder titel, dus dat zit goed.


    Ja, dat is wel een beetje waar ik naar op zoek ben! Ik ben benieuwd, dankjewel alvast! :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    (...)
    Oh wist niet dat dit de eerste keer is dat je een cover maakt! Wel heel gaaf dat je toch gewoon een poging waagt en je best doet, dat waardeer ik enorm :) Misschien dat je nog iets kan met de site canva.com ?
    Daar kan je een gratis account aanmaken en ook boekcovers maken!

    Jawel, maar ik dacht "waarom niet", ik kan het altijd proberen. Bovendien doen die 15 credits ook geen kwaad, gezien ik nog wel wat in de stop kan zetten.
    Bedankt dat je me advies geeft! Zal die site zo eens even uitproberen. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke. Dat van mij is echt helemaal mislukt, maar voor de moeite die ik eraan besteed heb ga ik 'm toch posten. Ik ga later op de avond een andere (en beter) proberen te maken.

    [ bericht aangepast op 3 aug 2017 - 21:56 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Is er al iets gekozen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nee nog niet, omdat een aantal mensen nog iets willen proberen.
    Anders stel ik de volgende dag als einddatum: Zondagavond maak ik een keuze. De mensen die nog wat willen proberen, hebben dus tot zondagavond.


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Ik zal nog wat proberen voor je


    obsessive rage

    Bij mij is het er de afgelopen dagen helemaal bij in geschoten, omdat ik telkens moest overwerken. Maar de andere twee heb je nog steeds tegoed; ik ben het niet vergeten. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    lovelyreads schreef:
    Nee nog niet, omdat een aantal mensen nog iets willen proberen.
    Anders stel ik de volgende dag als einddatum: Zondagavond maak ik een keuze. De mensen die nog wat willen proberen, hebben dus tot zondagavond.

    Je zult vast nog wel wat mooie covers ontvangen. (:


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oké, hier zijn ze dan alle drie!
    Als je nog iets veranderd wil hebben, kan dat gerust. Ik heb vanaf donderdag alleen geen laptop meer gedurende een week, dus dan zal het wat langer duren.

    Deel 1



    Deel 2


    Deel 3



    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    lovelyreads schreef:
    Nee nog niet, omdat een aantal mensen nog iets willen proberen.
    Anders stel ik de volgende dag als einddatum: Zondagavond maak ik een keuze. De mensen die nog wat willen proberen, hebben dus tot zondagavond.

    Ik denk helaas niet dat ik die deadline kan redden, waar ik wel om baal. Momenteel heb ik nl. niet mijn laptop tot mijn beschikking en ik ben pas eind van de week terug thuis.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    (...)
    Ik denk helaas niet dat ik die deadline kan redden, waar ik wel om baal. Momenteel heb ik nl. niet mijn laptop tot mijn beschikking en ik ben pas eind van de week terug thuis.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb net twee nieuwe geprobeerd te maken en ik zie nu pas hoe je het wilt hebben. Donker..

    Ziehier mijn covers (zonder titel):

    Deze is nog niet af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Apaixonar schreef:
    Oké, hier zijn ze dan alle drie!
    Als je nog iets veranderd wil hebben, kan dat gerust. Ik heb vanaf donderdag alleen geen laptop meer gedurende een week, dus dan zal het wat langer duren.

    Deel 1


    Deel 2


    Deel 3




    Dankjewel!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass