• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Rockstar energy is leven.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    This house absolutely does not feel like home anymore.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh dankje voor het eindeloze gezeik weer pa.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Spoderman schreef:
    Ugh dankje voor het eindeloze gezeik weer pa.


    I can relate


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    het feit dat ik ongesteld ben verklaart veel over mijn huidige emotionele toestand


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Spoderman schreef:
    Rockstar energy is leven.


    Ik heb liever Monster, maar Rockstar is ook best wel goed :3


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    (...)

    Ik heb liever Monster, maar Rockstar is ook best wel goed :3

    Mmmmm ja true Monster is het beste 👌🏼


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kibbeeeeliiing.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ziaco schreef:
    Kibbeeeeliiing.

    Omfg now I crave that.
    Selfmade? Of gekocht? Want ik wil het eens zelf maken maar zit met de kruiden en zo in de knoop. Eigenlijk met alles omdat ik nooit een recept heb opgezocht, lol.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn moeder heeft Feel Good Inc in haar hoofd aaaaaaaaaaaaw


    Caution first, always.

    Patat met kip en chilisaus om nom nom 🍟🍗❤️


    26 - 02 - '16

    Hoe kan ik van geen honger gaan naar ongelofelijk veel honger door dit topic? Gelukkig ook nog eens op tijd want het is weer tijd om te koken. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    (...)
    Omfg now I crave that.
    Selfmade? Of gekocht? Want ik wil het eens zelf maken maar zit met de kruiden en zo in de knoop. Eigenlijk met alles omdat ik nooit een recept heb opgezocht, lol.

    Mijn vader kwam ermee thuis, dus gekocht. Ik ga zo ook maar noodles eten, want lekker. Dat lijkt me ook echt gaaf om het eens zelf te maken! En ik stuur wel wat naar je op (a').


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb net een mooie stage misgelopen, omdat een iemand anders in mijn opleiding iets extra ernaast wilde doen. Uiteraard heeft die veel meer ervaring en kreeg de stage en ik was net eronder in de rang. Er is al een grote stage tekort en deze persoon heeft er nu gewoon 2. Ik heb even goed gehuild :c.


    Shoganai i ne~

    KimTaehyung schreef:
    Ik heb net een mooie stage misgelopen, omdat een iemand anders in mijn opleiding iets extra ernaast wilde doen. Uiteraard heeft die veel meer ervaring en kreeg de stage en ik was net eronder in de rang. Er is al een grote stage tekort en deze persoon heeft er nu gewoon 2. Ik heb even goed gehuild :c.


    Dat klinkt echt ontzettend oneerlijk van die persoon :c


    26 - 02 - '16