• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik word echt toch best wel verdrietig van als ik erachter kom dat het REA instituut misbruik heeft gemaakt van heel veel mensen waaronder mensen die ik echt tof vind.


    26 - 02 - '16

    Waarom is Pewdiepie zo fucking populair als Kilian Experience bestaat?!?!?!?!?!?!?!?!?!?! Ook Zweeds, maar 49028492402390 keer grappiger, wth.


    Caution first, always.

    Moggy schreef:
    (...)

    Dat klinkt echt ontzettend oneerlijk van die persoon :c

    Thanks for the ghost hug!


    Shoganai i ne~

    Kan deze dag pls over zijn want ugh ik kan niet meer.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb een titel en ik wil een verhaal schrijven bij die titel maar ik heb geen idee wat en ik geloof niet helemaal dat dit de juiste volgorde is, but what Lotte wants Lotte does.


    She's imperfect but she tries

    M'N HAAR IS ZO KORT DAMN
    notallcaps


    Ik ben kinda wel klaar met nog proberen aardig tegen je te doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elke keer wanneer ik een grotere stretcher in mijn oor doe vraag ik me af waarom ik het uberhaupt doe, maar dan zie ik op internet, bijvoorbeeld insta of tumblr, mensen met die dingen en i waaaaanf. I'm close tho. 1 oor op 6mm en 1 op 5, rn wil ik op naar de 8 voor beiden, wellicht later nog groter ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yeeey ik schrijf weer yeeey het is zo stroef dat ik tienduizend keer dezelfde zin wijzig en nog steeds niet tevreden ben
    Een half jaar niet schrijven was echt niet slim
    Nee

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 20:17 ]

    Waarom doet mijn ringvinger nu opeens zoveel pijn als ik 'm buig. Wat is going on.

    auw auw mijn oor doet legit pijn nu wtf


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Fucks given:


    She's imperfect but she tries

    At this point I usually start running for the hills but I wanna stay. Bask in the happiness and attention. I'll stay this time. I deserve this, even if it turns out shitty as fuck.


    The truth is out there.

    Tad schreef:
    Ik heb een titel en ik wil een verhaal schrijven bij die titel maar ik heb geen idee wat en ik geloof niet helemaal dat dit de juiste volgorde is, but what Lotte wants Lotte does.


    Dit herken ik zo erg D:


    26 - 02 - '16

    Gehandicapte mensen kunnen zulke simpele dingen zeggen en mij in tranen brengen. Had ik maar zo'n simpele ziel, dan maakte ik me ook nergens druk over.


    Deep inside, I've never felt alive