• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Kunnen Gorillaz en Jeremy Loops snel een collab doen pls


    Caution first, always.

    Ik heb echt de beste vriendinnen ever.


    Answer me ffs


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tad schreef:
    I just want to be liked.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    at least I can have my cosplay soon, i hope


    This ain't no place for no better man.

    Death is what I crave.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik kan echt niet heenkomen over het feit dat hij letterlijk een fucking duidelijke boner kreeg tijdens Charger. Dat lied is intens af, maar HAHAHAHAHAHHA. Damon Albarn, je bent bijna 50, hIDE YOUR SHAME, DENK AAN DE KINDEREN WAHTFTHEFUCK.


    Caution first, always.

    Ik deed NIKS voor mijn cambridge proficiency het hele jaar en tijdens de examens was ik afgeleid en ongeinteresseerd en ik heb GEEN A???? MAAR EEN B??? op twee puntjes gefaald voor een A????????

    onacceptabel hoe bedoel je je kan geen perfecte score meer halen zonder iets uit te halen dit is bullshit ik wil mijn niet zelf uitgegeven geld terug

    edit het stomste is dat ik dus oprecht van slag ben zo van jip wat de fuck had je dan verwacht

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 22:39 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ahavah schreef:
    i sometimes wished i'd never been born at aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaall
    carry oooooooooooooooon
    carry oooooooooooooooon
    it doesn't really matter


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    woah mijn oom heeft een autoongeval gehad, zijn auto is helemaal naar de vaantjes en HIJZELF GEEN KRASJE. HOE.


    Heaven is a place that we all have

    everyone is always complaining to me and asking for help and good advice, and i have to cheer people up or talk about things i know a shit about and tell people they're loved (which is true so i'm not lying at all) while they don't see it and i have to repeat all of this over and over again and i'm sick of doing it all the time because there's truly no one who tells me everything is going to be okay - not even someone who asks if i'm okay in the first place. they just start ranting.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 23:25 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    everyone is always complaining to me and asking for help and good advice, and i have to cheer people up or talk about things i know a shit about and tell people they're loved (which is true so i'm not lying at all) while they don't see it and i have to repeat all of this over and over again and i'm sick of doing it all the time because there's truly no one who tells me everything is going to be okay - not even someone who asks if i'm okay in the first place. they just start ranting.

    You voice my thoughts.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik ben echt een vreselijk persoon. Ik val iedereen lastig met mijn problemen en ik durf er niet eens open over te praten want ik ben doodsbang dat niemand me geloofd en dat ze gaan denken dat ik het doe voor aandacht. Ik heb mezelf verteld dat ik gewoon met een leuk persoon ga samen zijn, mijn rechtenstudie ga afmaken en gewoon blij zijn, maar dat gaat nooit gebeuren, hoe graag ik dat ook wil. Ik ga er altijd belachelijk uitzien... wat ik ook doe en verander aan mezelf. Ik zou momenteel liever doodvallen dan nog een seconde in dit lichaam leven, maar het is niet anders. Ik wens soms dat ik gewoon een keuze had om rusti een eind aan mijn leven te maken omdat ik gewoon niet meer wil leven, maar dat kan niet. Ik wil mijn ouders, familie en vrienden niet meer leed aandoen.. maar zo lang ik leef zal ik dat blijven doen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2017 - 23:36 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik wil gewoon weten of het echt gebeurd is en ik kan me gewoon niet meer inbeelden of het een droom was. het voelt te reëel maar ik durf er niet over te praten, want het is erg als het geen droom was. langs de andere kant, er is nooit over gesproken, dus wie weet is het gewoon niet gebeurd. anders is het doodgezwegen. ik weet het niet, maar ik wil het weten. het doet pijn en ik wil antwoorden. ik kan er gewoon niet over praten, maar ik wil er wel over praten. ach wie gaat het begrijpen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    ik wil gewoon weten of het echt gebeurd is en ik kan me gewoon niet meer inbeelden of het een droom was. het voelt te reëel maar ik durf er niet over te praten, want het is erg als het geen droom was. langs de andere kant, er is nooit over gesproken, dus wie weet is het gewoon niet gebeurd. anders is het doodgezwegen. ik weet het niet, maar ik wil het weten. het doet pijn en ik wil antwoorden. ik kan er gewoon niet over praten, maar ik wil er wel over praten. ach wie gaat het begrijpen


    you wanna talk with me?


    Heaven is a place that we all have