• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ok ik ben net uit school, het is nu vakantie, maar man wat ben ik moe.:W

    First of all: To all the haters, go fuck yourself.

    Also, Full house is een geweldige serie.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Yukimura schreef:
    (...)

    Dankjewel, Qing. <3

    Het is wel weer oké nu, tho. Moest het even kwijt, omdat het best wel een grote schok was. Vooral omdat ik het niet van haar hoorde etc. Naja.
    Nu ben ik het kwijt en is het oké. Het is niet alsof ik er iets aan kan veranderen.


    Nee, maar het is gewoon gemeen, weet je. Ik had het ook, want er was een jongen waarmee ik gezoend had en mijn 'vriendin' die hem 'haar type niet' vond, bleek hem opeens wel te volgen op Insta en Facebook en te chatten. Like, no, gewoon niet doen? Zeker als je 't weet. Ja, je kan jongens niet echt claimen, maar je moet ze ook niet bewust gaan stalken. Zij doet dat dus ELKE FUCKING KEER. Om te testen of 'hij meer geïnteresseerd is in haar dan in mij', en dan laat ze hen gewoon vallen zodra het gelukt is. Het doet inderdaad pijn, en het is kut en moeilijk. Ik vond hem echt leuk D: en toen 'pakte ze hem af' (i know ontzettend kinderachtig, maar je snapt wat ik bedoel, als je bezig bent met een jongen mag je als vriendin gewoon niet tussenkomen, just no, it's rude af)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik wil eigenlijk gewoon een goede serie kijken, maar ik weet gewoon dat ik niet het geduld heb om alles te gaan kijken. Laat staan of ik er tijd voor heb :'D


    26 - 02 - '16

    Cranston schreef:
    (...)

    En jij weet ook niet wat voor verhaal er bij anderen achter zit, dus ga dan ook niet zelf anderen judgen. Ik vind het behoorlijk naar dat er zoiets gezegd wordt, gezien Q een plek is waar veel mensen met zulke dingen strugglen. Dat de één het makkelijker zegt dan de ander, dat wilt niet zeggen dat het ineens niet gemeend is of dat iemand zich aanstelt.

    Het was allang klaar, maar dankjewel voor je late mening.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    UuUuUUUuugh ik moet echt mijn profiel weer eens gaan updaten en opnieuw indelen, ik heb deze echt al te lang. Inspiratie, where u at?

    (Disclaimer: ik wil geen olie op het vuur gooien)

    Ik ga wel akkoord met wat Yu zei, dit is het LJH en het is gewoon de bedoeling dat je lekker je hart kunt luchten en over van alles en nog wat te klagen. Dat is het punt. Er komt verder niets bij kijken.
          Als je de 'depressieve' (quotationmarks) posts niet wil lezen, dan negeer je ze gewoon. Ze zijn voor de persoon zelf bedoeld, niet voor jou. Als je er toch meezit, kan je er over praten met de desbetreffende persoon.


    Heaven is a place that we all have

    Lekker laat maar wou het eventjes kwijt.


    Heaven is a place that we all have

    Ziaco schreef:
    (...)
    Het was allang klaar, maar dankjewel voor je late mening.


    Sorry, ik wist niet dat het schijnbaar verboden is je mening te geven als je er niet binnen vijf minuten bij bent.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    oh nein, m'n pantserglas brokkelt af
    jeez wat stOrEnD


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn God zeg. Het is niet eens meer bedoeld om het uit te praten, maar om te zeiken. Wees even eerlijk en heb dan de ballen om te zeggen dat je haar aanvalt omdat Ziaco het is. Dat is pas triest.
    Wie zegt dat ze het over de users op Q heeft? Wie zegt dat het een read is? Damn people, chill. Als jullie zelf al vinden dat iedereen z'n eigen mening / shit hier moet kunnen posten, laat haar dan lekker. Er zijn ook vaak genoeg opmerkingen geweest waarbij ik dacht "wth" maar niets heb gezegd (of op een nettere manier) omdat het nu eenmaal iets is wat degene kwijt wilt. Lekkere manier om iemand nog kutter te laten voelen door er met z'n allen op te springen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sacramental schreef:
    Mijn God zeg. Het is niet eens meer bedoeld om het uit te praten, maar om te zeiken. Wees even eerlijk en heb dan de ballen om te zeggen dat je haar aanvalt omdat Ziaco het is. Dat is pas triest.
    Wie zegt dat ze het over de users op Q heeft? Wie zegt dat het een read is? Damn people, chill. Als jullie zelf al vinden dat iedereen z'n eigen mening / shit hier moet kunnen posten, laat haar dan lekker. Er zijn ook vaak genoeg opmerkingen geweest waarbij ik dacht "wth" maar niets heb gezegd (of op een nettere manier) omdat het nu eenmaal iets is wat degene kwijt wilt. Lekkere manier om iemand nog kutter te laten voelen door er met z'n allen op te springen.


    Ziaco schreef:
    (...)
    Het was allang klaar, maar dankjewel voor je late mening.


    lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb zoveel zin in Dunkirk. Wel jammer dat ik moet wachten tot volgende week donderdag. (no_chears)

    Haha haha haha. Ok. Never say something again here. *shrugs*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.