• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    DE GROEIPIJNEN ZIN BACK FUCK


    Heaven is a place that we all have

    Damn, slapen is weer een massive probleem aan het worden — inslapen kost vaak uren de tijd ondanks dat ik bijna omval van de slaap; ik heb te realistische dromen waarbij ik me bewust ben van alles en dingen ook daadwerkelijk uitvoer en dus ga praten en wandelen wat ik niet tegen kan houden; en ik word minstens drie keer per nacht bezweet en happend naar adem wakker alsof ik zojuist word aangevallen. Wellicht is het nodig om opnieuw voor een korte periode aan de melatonine pillen te gaan, dit put me zo hard uit.


    I will never be able to eat and not feel bad about it after again.


    kindness is never a burden.

    Ik heb een gave want ik laat me steeds door assholes misleiden lmaoooo dontevencare anymore.


    Heaven is a place that we all have

    En nu houd je een keer eens je grote bek. Ik ben het echt helemaal zat met je kutopmerkingen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Omygod Veerle pls stahp. Don't rush into things!


    The truth is out there.

    Sameer schreef:
    I will never be able to eat and not feel bad about it after again.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Eigenlijk moet ik nu gewoon mijn fiets gaan pakken en een uurtje gaan fietsen of zoiets. Maar waarheen en voor wat? D:


    Smile. You're beautiful. <3

    Ok, dus my best friend heeft seks gehad met de guy die ik leuk vind and I'm kinda upset. Bc hij was nog maagd en het was een soort fwb geval. No feelings etc. Hm.
    Het was hun beslissing en ik heb helemaal niet het recht om zo geschokt te zijn, maar ik had het zo niet zien aankomen en ondanks dat ik niet wil dat ik er een probleem mee heb, ben ik toch upset.
    Naja, hart is weer gelucht. Thank you Quizlet.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Wanneer je veel te ongeduldig bent tot een boek eindelijk komt, maar je toch eerst van jezelf het boek moet uitlezen dat ik nu lees. Mwuha, ik ben hopeloos, lol.


    Stenenlikker

    Oké — ik heb je nu al tien keer afgewezen omdat ik niet met je op date wil en nu stel je serieus voor dat we friends with benefits worden?
    HA. HAHA. HAHAHA. HAHAHAHA.
    DUDE. GET. LOST.


    oke ik plaats hier te veel over m'n ongevallen en die van m'n familie maar mijn neefje is van het terras gevallen (!!!!!) en ik kan hier niet zo goed mee omgaan want hallo gebroken ribben, gekneusde rug. echt waarom gebeuren er alleen maar slechte dingen


    Heaven is a place that we all have

    Ja hallo, dat had iemand mij wel even duidelijk kunnen zeggen dat Day 19 en 22 omgedraaid waren... Die foto voor niks getweet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    also ja hoera mijn oom staat op het punt om te sterven want blijkbaar is er intern iets gescheurd ah yay


    Heaven is a place that we all have

    I am trying the best I can and clearly it isn't enough. Je zou zelf ook een poging kunnen ondernemen, maar in plaats daarvan geef je me alleen een kut gevoel and it makes me so fucking insecure.


    She's imperfect but she tries