Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.
Damn, slapen is weer een massive probleem aan het worden — inslapen kost vaak uren de tijd ondanks dat ik bijna omval van de slaap; ik heb te realistische dromen waarbij ik me bewust ben van alles en dingen ook daadwerkelijk uitvoer en dus ga praten en wandelen wat ik niet tegen kan houden; en ik word minstens drie keer per nacht bezweet en happend naar adem wakker alsof ik zojuist word aangevallen. Wellicht is het nodig om opnieuw voor een korte periode aan de melatonine pillen te gaan, dit put me zo hard uit.
Ok, dus my best friend heeft seks gehad met de guy die ik leuk vind and I'm kinda upset. Bc hij was nog maagd en het was een soort fwb geval. No feelings etc. Hm.
Het was hun beslissing en ik heb helemaal niet het recht om zo geschokt te zijn, maar ik had het zo niet zien aankomen en ondanks dat ik niet wil dat ik er een probleem mee heb, ben ik toch upset.
Naja, hart is weer gelucht. Thank you Quizlet.
Wanneer je veel te ongeduldig bent tot een boek eindelijk komt, maar je toch eerst van jezelf het boek moet uitlezen dat ik nu lees. Mwuha, ik ben hopeloos, lol.
Oké — ik heb je nu al tien keer afgewezen omdat ik niet met je op date wil en nu stel je serieus voor dat we friends with benefits worden?
HA. HAHA. HAHAHA. HAHAHAHA.
DUDE. GET. LOST.
oke ik plaats hier te veel over m'n ongevallen en die van m'n familie maar mijn neefje is van het terras gevallen (!!!!!) en ik kan hier niet zo goed mee omgaan want hallo gebroken ribben, gekneusde rug. echt waarom gebeuren er alleen maar slechte dingen
I am trying the best I can and clearly it isn't enough. Je zou zelf ook een poging kunnen ondernemen, maar in plaats daarvan geef je me alleen een kut gevoel and it makes me so fucking insecure.