• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik moet wel bekennen na dat ik een tijdje weg was bij Q en ik nu dus weer terug ben (goh) is dit topic wel erg... suicidal geworden. Natuurlijk heeft iedereen zijn / haar recht hun hart te luchten (goh), maar ik lees erg vaak dezelfde berichten. Zelf vind ik het vreselijk om te lezen, omdat ik zelf op dit moment niet in een geweldige state of mind rondhang en ik denk dat dat voor meerderen geldt. De termen "depressief" en zelfmoord (maar dan in andere woorden) worden erg vaak rond gegooid alsof het lucht is, maar dat is dus niet zo (wauw really). Het kan erg overkomen alsof het voor aandacht is (dat wil niet zeggen dat dat natuurlijk is, maar het oogt vooral zo). Het lijkt een erg nuchter onderwerp geworden hier in dit topic en to be honest vind ik dat persoonlijk ook wel een tikkeltje belachelijk. Je hart luchten —— prima. Maar haast om de twee posts schrijft er wel iemand iets over zelfmoord en dat vind ik echt niet meer kunnen? Er zitten hier ook jongere kinderen, en ja, die drukken ook op de Spoiler knop.

    Ik bedoel, als je je echt zo voelt, please ga naar een dokter, zoek hulp! Of je hebt het Vertrouwenspersoon initiatief, geloof ik, hier op Q. Maar dit is wel erg... depressief allemaal. Ja, die woordkeuze was oprecht, want het is zo jammer om dit topic zo te zien. Again, ik wil niemand aanvallen, maar denk wel even na over wat het zo allemaal opwekt en met anderen kan doen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Can you feel the love this afternoon? I can't.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ziaco schreef:
    @ Baths: Als je wilt bitchen moet je wel goed lezen. En doe jij dat dan? Begin eerst bij jezelf, thanks.
    @ Ded: Oh, jij komt er ook bij? No surprise there.

    lol, alsof ik "altijd" meng met discussies.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik weet dat ik een van de schuldigen ben voor de wat... minder leuk om te lezen posts, maar please. Ik ga al naar een praktijk ondersteuner en binnenkort een psycholoog en ik vind het fijn om ergens mijn shit kwijt te kunnen wanneer ik daar behoefte aan heb, en daar gebruik ik dit topic voor. Dit topic is voor jezelf, dus als ik kwijt wil over hoe ik me voel doe ik dat. Geloof me, ik deel nog niet eens alles, want dat zou gewoon teveel zijn, maar als ik me slecht voel wil ik dat ergens van me af schrijven, en volgens mij is dat topic hiervoor bedoeld, en niet voor anderen om altijd leuk op alles te reageren.

    En nu ga ik naar een afspraak met mijn po waar ik wel gewoon mezelf mag uiten, wat hier blijkbaar verboden is.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 13:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    pfoeh jongens, lekker gezellig in dit topic, ik gebruik lucht je hart niet maar is het niet de bedoeling dat je hier... je hart kunt luchten? zonder dat anderen gelijk op je springen? Anders moet de titel misschien veranderd worden naar start een ruzie


    I just caught the wave in your eyes

    Voor iedereen in het LJH:


    •

    Kalokagathia schreef:
    ^ Laat elkaar toch, joh. Ze mag best haar mening uiten hier op Q en het is natuurlijk mogelijk dat anderen het er niet mee eens zijn, maar ruzies erover zijn ook weer niet nodig. Zelf maak ik me ook wel schuldig aan het ''ik wil dood'' reacties plaatsen hier in het LJH, doordat ik dat dan op dat moment (en vaker) toch echt wel voel. Maar ze mag zo haar mening hebben zoals iedereen hun mening hebben mag. (:


    ~
    Ah! Ze eet eindelijk iets. Gelukkig maar, hopelijk knapt ze hier een beetje van op. <3

    Er is een verschil tussen je mening geven en personen de grond intrappen die al best wel met zichzelf zitten.


    Deep inside, I've never felt alive

    Webster schreef:
    Voor iedereen in het LJH:


    me


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Nooooooooooooooooooooooooooooo.
    Oke dat klinkt dramatischer dan het is.

    This used to feel like home, but honestly, it's more like hell now :')


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Zelf heb ik geen problemen met jou, voor zover ik weet, want ik ken je niet. Wat ik vermeldde was over het algemeen, gezien ik "mensen" zeg in het bericht, maar als jij je daardoor aangesproken voelt kan ik daar verder niks aan doen.


    En jij weet ook niet wat voor verhaal er bij anderen achter zit, dus ga dan ook niet zelf anderen judgen. Ik vind het behoorlijk naar dat er zoiets gezegd wordt, gezien Q een plek is waar veel mensen met zulke dingen strugglen. Dat de één het makkelijker zegt dan de ander, dat wilt niet zeggen dat het ineens niet gemeend is of dat iemand zich aanstelt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 13:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Webster schreef:
    Voor iedereen in het LJH:



    amen to mirte


    I just caught the wave in your eyes

    Yukimura schreef:
    Ok, dus my best friend heeft seks gehad met de guy die ik leuk vind and I'm kinda upset. Bc hij was nog maagd en het was een soort fwb geval. No feelings etc. Hm.
    Het was hun beslissing en ik heb helemaal niet het recht om zo geschokt te zijn, maar ik had het zo niet zien aankomen en ondanks dat ik niet wil dat ik er een probleem mee heb, ben ik toch upset.
    Naja, hart is weer gelucht. Thank you Quizlet.


    that's kinda rude and sad

    if you need mental support, truly, I know everything about 'friends' stealing 'your' boy D:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    that's kinda rude and sad

    if you need mental support, truly, I know everything about 'friends' stealing 'your' boy D:


    Dankjewel, Qing. <3

    Het is wel weer oké nu, tho. Moest het even kwijt, omdat het best wel een grote schok was. Vooral omdat ik het niet van haar hoorde etc. Naja.
    Nu ben ik het kwijt en is het oké. Het is niet alsof ik er iets aan kan veranderen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zie de laatste tijd zoveel goede verhalen hier en ik zit hier met m'n writersblock zonder enige inspiratie :c
    Wat zou ik graag een goede story schrijven én afronden D:


    26 - 02 - '16