• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    I'm pretty sure a lot of lives will get 100% improved if I'm just gone.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Bathsheba schreef:
    I'm pretty sure a lot of lives will get 100% improved if I'm just gone.


    No. I swear to God no. You are loved.


    Heaven is a place that we all have

    Yaay, zo naar de Harry Potter expo ^^ Eindelijk.


    Stenenlikker

    Stop saying you're "depressive" or that "you're going to jump off from a buildig" or whatever. Depressief en down zijn, zijn twee hele verschillende dingen en ik vind het daadwerkelijk erg dat er zoveel mensen zijn die het mixen met elkaar. De mensen die het daadwerkelijk hebben gaan daar anders mee om dan het "uitflappen" van ik-wens-mezelf-dood-uitspraken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Haven't you people ever heard of closing the goddamn door?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ziaco schreef:
    Stop saying you're "depressive" or that "you're going to jump off from a buildig" or whatever. Depressief en down zijn, zijn twee hele verschillende dingen en ik vind het daadwerkelijk erg dat er zoveel mensen zijn die het mixen met elkaar. De mensen die het daadwerkelijk hebben gaan daar anders mee om dan het "uitflappen" van ik-wens-mezelf-dood-uitspraken.

    Iedereen is anders, dus het lijkt me dat iedereen daar anders mee om gaat. Je gaat echt een derde wereld oorlog op Q beginnen met de uitspraken die je hier post. Het is misschien slim om even na te denken voordat je iedereen over één kam scheert.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    .... wauw.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ziaco schreef:
    Stop saying you're "depressive" or that "you're going to jump off from a buildig" or whatever. Depressief en down zijn, zijn twee hele verschillende dingen en ik vind het daadwerkelijk erg dat er zoveel mensen zijn die het mixen met elkaar. De mensen die het daadwerkelijk hebben gaan daar anders mee om dan het "uitflappen" van ik-wens-mezelf-dood-uitspraken.


    Ik weet niet of je op mij doelde, maar het voelt wel zo sinds ik dit letterlijk heb gezegd. Als je problemen met mij hebt, heb ik liever dat je me een PB stuurt.


    This ain't no place for no better man.

    Bathsheba schreef:
    (...)
    Iedereen is anders, dus het lijkt me dat iedereen daar anders mee om gaat. Je gaat echt een derde wereld oorlog op Q beginnen met de uitspraken die je hier post. Het is misschien slim om even na te denken voordat je iedereen over één kam scheert.


    This.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bathsheba/Cranston schreef:
    (...)
    Iedereen is anders, dus het lijkt me dat iedereen daar anders mee om gaat. Je gaat echt een derde wereld oorlog op Q beginnen met de uitspraken die je hier post. Het is misschien slim om even na te denken voordat je iedereen over één kam scheert.

    Verbaasd me niks dat jij er meteen bij bent met je antwoord. :W En jouw bericht helpt daar niet aan mee wil je zeggen? Ik kan er nu helemaal op ingaan, maar daar heb ik geen zin in. Het eindigt toch altijd bij de "ik heb gelijk en jij niet"-gedeelte. Ga mijn kostbare energie daar eens niet aan verspillen, als je niet eens weet wat voor verhaal erachter zit. Vrijheid van meningsuiting, yeah right.

    Shizou schreef:
    (...)
    Ik weet niet of je op mij doelde, maar het voelt wel zo sinds ik dit letterlijk heb gezegd. Als je problemen met mij hebt, heb ik liever dat je me een PB stuurt.

    Zelf heb ik geen problemen met jou, voor zover ik weet, want ik ken je niet. Wat ik vermeldde was over het algemeen, gezien ik "mensen" zeg in het bericht, maar als jij je daardoor aangesproken voelt kan ik daar verder niks aan doen.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 13:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Koptelefoon = ik versta je niet.
    Waarom willen mijn ouders dit gewoon niet begrijpen? Zucht.

    Ziaco schreef:
    (...)
    Zelf heb ik geen problemen met jou, voor zover ik weet, want ik ken je niet. Wat ik vermeldde was over het algemeen, gezien ik "mensen" zeg in het bericht, maar als jij je daardoor aangesproken voelt kan ik daar verder niks aan doen.

    Je verspilt je niet-zo-kostbare energie er al aan door erop te reageren. Laat gewoon iedereen in zijn waarde, thanks.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    @Ziaco Wat is nou je bedoeling, een ruzie uitlokken?
    Ik weet niet of je het allemaal zo bedoeld maar gister ook al kwam het aardig bot over

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 13:19 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    @ Baths: Als je wilt bitchen moet je wel goed lezen. En doe jij dat dan? Begin eerst bij jezelf, thanks.
    @ Ded: Oh, jij komt er ook bij? No surprise there.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 13:25 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ^ Laat elkaar toch, joh. Ze mag best haar mening uiten hier op Q en het is natuurlijk mogelijk dat anderen het er niet mee eens zijn, maar ruzies erover zijn ook weer niet nodig. Zelf maak ik me ook wel schuldig aan het ''ik wil dood'' reacties plaatsen hier in het LJH, doordat ik dat dan op dat moment (en vaker) toch echt wel voel. Maar ze mag zo haar mening hebben zoals iedereen hun mening hebben mag. (:


    ~
    Ah! Ze eet eindelijk iets. Gelukkig maar, hopelijk knapt ze hier een beetje van op. <3


    Smile. You're beautiful. <3