• lucht je hart hier, and remember; A settlement needs your help after posting, i've marked it on your map.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 20:14 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Kendol schreef:
    (...)

    Ja Inge dat is echt een goed wapen en het zal probably wel werken want je weet wel plakband. Ik bedoel wat kan er gebeuren hij kan in je oog vliegen en in het ergste geval sterf je lol maar dat gebeurt niet toch

    Ik heb hier ook mijn wapen: het is een slof die al enkele jaren niet meer als slof dient maar als Badass Baby Bitch Beestjesvernietiger. Als Arnold Schwarzenegger hier was, heette het waarschijnlijk de Ex-terminator maar verder het is een of andere rommelmarktding en hij zit echt comfortabel maar nu niet meer. Ik wou de spin doodmeppen maar hij ziet er zo groot en gevaarlijk uit help

    Kendol schreef:
    Dat is al een van de twee. Hier kroop Spideyspin opeens weg op een supersonische snelheid bijna niet spinnelijk holy moly. Ik ben nu aan het huilen ik ben een kind van Allah en ik verdien deze pijn niet


    Ik krijg vaagjes de indruk dat je mijn wapenconstructieskills hier disst en ik voel me uiterst beledigd, want het werkte perfect, dat je het weet. Voor vliegende spinnen was ik tbh niet super bang, want die hebben we hier over het algemeen niet zoveel, bij mijn weten. En dat klinkt als een geweldige, multifunctionele slof! GRIJP DIE SPIN (als je hem ooit nog terugvindt, dan). Als ik het kan, kun jij het ook. ✨


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    someone random: MAYLYNN!!
    me: who? me? nope
    she: nvm foute chinees

    HAHA k.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Square schreef:
    (...)

    Ik krijg vaagjes de indruk dat je mijn wapenconstructieskills hier disst en ik voel me uiterst beledigd, want het werkte perfect, dat je het weet. Voor vliegende spinnen was ik tbh niet super bang, want die hebben we hier over het algemeen niet zoveel, bij mijn weten. En dat klinkt als een geweldige, multifunctionele slof! GRIJP DIE SPIN (als je hem ooit nog terugvindt, dan). Als ik het kan, kun jij het ook. ✨


    Nee ik disste hem niet, ik ben wel een enorme pessimist maar ik heb volledig vertrouwen in jouw spinvangskills hoor. Ja nee hij is weggekropen ik ben dood


    Heaven is a place that we all have

    Edit: Spides (nieuwe naam) is officiëel een voortvluchtige. Mijn kamer wordt geterroriseerd en ik kan er niets aan doen want ik kan enkel wachten tot Spoods terug opduikt om hem dan te vermoorden met een verrassingsaanval

    Edit2: Volgens mij doet Spoods the ol' razzle dazzle want net stak hij een been uit van onder de kast en ik vraag me af wanneer hij er uit komt want leven in angst is niet gelijk aan een goed leven


    Heaven is a place that we all have

    Edit3: Spoods is er Officiëel uitgekropen en heel wonder-waar-lijk zie ik zijn miniscule oogjes uitdagend in de mijne staren en ik denk niet dat hij weet dat ik hem nader maar de slof zit achter mijn rug dus hopelijk werkt het


    Heaven is a place that we all have

    Edit4: Spoods deinsde terug in angst maar ik maakte sussende geluiden en misschien heb ik me nu wel voorgedaan als zijn moeder en hij kwam terug en hij is niet meer bang maar welke liefhebbende moeder doodt nu haar zoon??


    Heaven is a place that we all have

    Laatste edit: Spoods heeft zijn dood geaccepteerd en hij vindt me waarschijnlijk de slechtste moeder van het jaar gefeliciteerd hoor Ads je krijgt de #slechtstemoeder Razzie Award. de slof is neergevallen. de spin is verpletterd. het verhaal is beëindigd en mijn ziel is gestorven


    Heaven is a place that we all have

    Wat een boel spannende spinavonturen hier.

    Ik heb een spin in mijn badkuip en die zit daar nu al een week te chillen. Ik denk dat hij (of zij) erin is gevallen en er nu niet meer uitkomt. De verleiding is erg groot om gewoon de kraan aan te zetten maar dat voelt ook zo barbaars.

    ^ weet je ad, een edit is enkel een edit als je je eerste bericht telkens aanpast en dus eigenlijk alles in één post zet xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @qing, ads en spoods - de quizletthread (cat)

    Spideyspin zit hier levenloos op de muur dus ik gooide een slof en toen begon ie te twitchen met zijn been en viel hij op de tafel ik denk dat ik doodga want het tafeltje zit zo tegenover mijn bed kind of en hij kan me bijten in mijn teen

    Ik heb hier ook mijn wapen: het is een slof die al enkele jaren niet meer als slof dient maar als Badass Baby Bitch Beestjesvernietiger. Als Arnold Schwarzenegger hier was, heette het waarschijnlijk de Ex-terminator maar verder het is een of andere rommelmarktding en hij zit echt comfortabel maar nu niet meer. Ik wou de spin doodmeppen maar hij ziet er zo groot en gevaarlijk uit help

    Dat is al een van de twee. Hier kroop Spideyspin opeens weg op een supersonische snelheid bijna niet spinnelijk holy moly. Ik ben nu aan het huilen ik ben een kind van Allah en ik verdien deze pijn niet

    Edit: Spides (nieuwe naam) is officiëel een voortvluchtige. Mijn kamer wordt geterroriseerd en ik kan er niets aan doen want ik kan enkel wachten tot Spoods terug opduikt om hem dan te vermoorden met een verrassingsaanval

    Edit2: Volgens mij doet Spoods the ol' razzle dazzle want net stak hij een been uit van onder de kast en ik vraag me af wanneer hij er uit komt want leven in angst is niet gelijk aan een goed leven

    Edit3: Spoods is er Officiëel uitgekropen en heel wonder-waar-lijk zie ik zijn miniscule oogjes uitdagend in de mijne staren en ik denk niet dat hij weet dat ik hem nader maar de slof zit achter mijn rug dus hopelijk werkt het

    Edit4: Spoods deinsde terug in angst maar ik maakte sussende geluiden en misschien heb ik me nu wel voorgedaan als zijn moeder en hij kwam terug en hij is niet meer bang maar welke liefhebbende moeder doodt nu haar zoon??

    Laatste edit: Spoods heeft zijn dood geaccepteerd en hij vindt me waarschijnlijk de slechtste moeder van het jaar gefeliciteerd hoor Ads je krijgt de #slechtstemoeder Razzie Award. de slof is neergevallen. de spin is verpletterd. het verhaal is beëindigd en mijn ziel is gestorven


    Heaven is a place that we all have

    Kalokagathia schreef:
    And still I feel alone. While I shouldn't feel this way. :/


    Feeling alone is something that you should embrace, rather than push away. While it sounds impossible, it will widen your view.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Het voelt alsof jij mij verafschuwt. En ik jou. Wist je maar hoe ík ben.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nou, alles waar ik niet aan wilde denken werd toch wel voor 7/10 waarheid. Even bellen maakte het wel beter though, hoewel ik het nog steeds niet echt chill vind


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als mijn favoriete serie me 1 ding heeft geleerd is het wel; Trust no one. Beter dat ik me dat vanaf nu herinner. Nobody is going to help you, je moet het toch helemaal alleen doen. Now I need to get off my high horse en move on.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 9:11 ]


    The truth is out there.

    Ik wil ook meedoen! Ik heb gisteren een spin gedood met een vliegenmepper.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.