• Hallo Q'ers,

    Ik heb een vraagje aan de personen die bij de Harry Potter Exhibition zijn geweest in Utrecht: hoe was het?!
    Vorig jaar met mijn verjaardag heb ik geld gekregen van mijn peettante dat ik aan een uitje met haar moet besteden. Super leuk, alleen ik loop dus al een jaar rond met dat geld en heb geen flauw idee wat ik kan / wil doen. Nu dacht ik dus ineens aan de Harry Potter Exhibition.

    Note: mijn peettante zit niet zo in de HP wereld, maar staat wel overal voor open.

    Wat denken jullie? Doen? Niet doen? Andere suggesties?

    Liefs,
    Mirte


    Het was echt geweldig. Je moet denken aan het tijdstip wanneer je gaat, maar het was het geld zeker waard voor mij.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Doen! Ik ben met een groepje geweest en heb genoten! Het was niet heel groot, maar er was superveel te zien en het gaf een levendig beeld van de films. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is geweldig daar! Wel heel druk, dat wel. Maar ik zou het echt doen hoor! (:


    And then we'll see it.

    Koffie schreef:
    Het is geweldig daar! Wel heel druk, dat wel. Maar ik zou het echt doen hoor! (:

    Bij mij was het helemaal niet druk, het ligt aan welke tijd en dag je kiest.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    (...)
    Bij mij was het helemaal niet druk, het ligt aan welke tijd en dag je kiest.
    Echt? Oh ik ben jaloers haha! (': Bij mij kon je niet normaal lopen, je moest overal schuifelen en wachten.

    Dan zou ik door de week gaan haha, en vroeg (;


    And then we'll see it.

    Ik ben 2 keer geweest en vond het erg leuk
    Als je studios hebt gedaan is het wel erg klein, maar het is zeker mooi!


    --

    Koffie schreef:
    (...)Echt? Oh ik ben jaloers haha! (': Bij mij kon je niet normaal lopen, je moest overal schuifelen en wachten.

    Dan zou ik door de week gaan haha, en vroeg (;


    Oh wow, nee, bij mij was het echt rustig. Er waren een stuk of zeven mensen die gesorteerd wilden worden ( en ja ik ben ook gesorteerd omg geweldig was dat) en je kon gewoon alles goed zien, doen en fijn doorlopen. Je moet juist niet vroeg gaan, hoorde ik van andere mensen. Wij gingen om 15:30, maar het werd steeds rustiger dus hoe later, hoe beter is mijn ervaring.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ja ik ben er geweest!
    Ik vond het erg leuk maar wel suf dat sommige attributen gewoon in het donker stonden zodat je het amper kon zien en geen foto van kon maken omdat je niet met licht mag bijschrijven of flits gebruiken mag...(wat wel begrijpelijk is maar toch)
    Het was totaal niet druk bij mij. Ben vorige week geweest.
    Vond de prijzen van de photos en shopartikelen wel echt veel te duur maar dat had ik ook wel verwacht.
    Maar het is super leuk. Ze hebben er ook heel veel outfits enzo van de personages


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)