• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Hoe oud wil je je meisje precies maken?


    Denk beetje 16/17/18?


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)
    Denk beetje 16/17/18?

    HM, mijn vrouw gaat waarschijnlijk begin 3O worden dus dat zal dan te jong zijn met zo'n dochter. Maar SebastianVerlac wilde een alleenstaande vader aanmaken dus misschien heb je daar wat aan?


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    HM, mijn vrouw gaat waarschijnlijk begin 3O worden dus dat zal dan te jong zijn met zo'n dochter. Maar SebastianVerlac wilde een alleenstaande vader aanmaken dus misschien heb je daar wat aan?


    Ja, dat zou dan denk ik alleen gaan als ze geadopteerd was of als jouw vrouw zelf een tiener was toen ze haar kreeg haha :'D Dat is ook een optie inderdaad, maar als zij het niet wilt kan ik ook wel wat anders verzinnen.


    El Diablo.

    Hiya


    Bowties were never Cooler

    De geheimen van de personages van Matty en mij zijn gelinkt — en heeft te maken met chantage / manipulatie. Dit wordt nog uitgewerkt. :Y)


    Ugh iemand die nog een leuk geheim weet?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ugh iemand die nog een leuk geheim weet?


    Online vind je soms weleens dingen of denk eens aan geheimen die je ooit in een film of serie vond?

    Ik zoek iemand die samen iets 'uitgestoken' heeft met mijn personage en dat nu geheim is. Mag best erg zijn of iets doms, maar wat iets groot kan worden als het uit zou komen.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    (...)

    Online vind je soms weleens dingen of denk eens aan geheimen die je ooit in een film of serie vond?

    Ik zoek iemand die samen iets 'uitgestoken' heeft met mijn personage en dat nu geheim is. Mag best erg zijn of iets doms, maar wat iets groot kan worden als het uit zou komen.


    Got mine? (:


    El Diablo.

    Campeon schreef:
    (...)
    Ja, dat zou dan denk ik alleen gaan als ze geadopteerd was of als jouw vrouw zelf een tiener was toen ze haar kreeg haha :'D Dat is ook een optie inderdaad, maar als zij het niet wilt kan ik ook wel wat anders verzinnen.

    Als het niet bij SebastianVerlac' rol past, dan zal ik even met Spaghetti overleggen. Het zou namelijk wel leuk zijn als de personages ook daadwerkelijk een ander personage als familielid hebben. Geen zorgen, je rol krijgt sowieso een ouder! (:

    Webster schreef:
    De geheimen van de personages van Matty en mij zijn gelinkt — en heeft te maken met chantage / manipulatie. Dit wordt nog uitgewerkt. :Y)

    A married couple in crime! HA, I like it. :Y)

    Oh, misschien is het wel handiger als ik in het topic zet wie wat zoekt zodat er niet overheen gekeken wordt! ;D


    [ heaven knows ]

    VOOR IEDEREEN DIE SECRETS NODIG HEEFT.

    Link zet ik ook even in het topic!


    [ heaven knows ]

    Ik heb een geheim voor mah boy c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mag mijn man in een van de kleine huisjes wonen?
    4346 of 4350?


    Bowties were never Cooler

    Mag ik 4358 reserveren? Mah boy rich c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Lovecraft schreef:
    (...)
    A married couple in crime! HA, I like it. :Y)

    Oh, misschien is het wel handiger als ik in het topic zet wie wat zoekt zodat er niet overheen gekeken wordt! ;D



    Ja, we zouden altijd kunnen doen dat het misschien uit een vorig huwelijk komt van mijn personage! Die wordt namelijk wat ouder haha en anders kunnen we inderdaad altijd nog even overleggen haha :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    SebastianVerlac schreef:
    Mag mijn man in een van de kleine huisjes wonen?
    4346 of 4350?

    Sure! Maakt het uit welke ik erbij zet?


    [ heaven knows ]