• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Reigns schreef:
    Heeft er iemand ideeën voor een vrouwelijke faceclaim? Ze moet kunnen dienen als iemand van min. 30, max. 35 jaar.


    - Mila Kunis
    - Christian Serratos
    - Lauren Cohan
    - Diane Guerrero
    - Candice Swanepoel
    - Irina Shayk
    - Joan Smalls
    - Jessica Alba
    - Megan Fox
    - Naya Rivera
    - Natalie Portman
    - Penelope Cruz
    - Hilary Duff


    El Diablo.

    Thanks!


    16 - 09 - '17

    Iemand die zijn afschuwelijke geheim aan Alexander 'toevertrouwd'? Hij woont er echt al een lange tijd, ik denk dat ik hem zo circa 10 jaar (give or take) laat wonen, dan zal hij vast wel het een en ander gezien hebben. Of iemand die een geheim wilt delen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    Iemand die zijn afschuwelijke geheim aan Alexander 'toevertrouwd'? Hij woont er echt al een lange tijd, ik denk dat ik hem zo circa 10 jaar (give or take) laat wonen, dan zal hij vast wel het een en ander gezien hebben. Of iemand die een geheim wilt delen?


    Ik heb daar Daniel wel voor, ik dacht dat hij en het personage van Loveshack er ook al wel een tijdje woonde


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Spaghetti schreef:
    (...)
    Ik heb daar Daniel wel voor, ik dacht dat hij en het personage van Loveshack er ook al wel een tijdje woonde

    Loveshack hahaha. Bijna, Lovecraft ^^ Maar dat wilde ik nog vragen: hoelang wil je al dat onze perso's getrouwd zijn? Want ik dacht sowieso eraan dat ze er al zo'n 8 jaar wonen, of zo.


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Loveshack hahaha. Bijna, Lovecraft ^^ Maar dat wilde ik nog vragen: hoelang wil je al dat onze perso's getrouwd zijn? Want ik dacht sowieso eraan dat ze er al zo'n 8 jaar wonen, of zo.


    Hahaha shit, bijna. Ik zat met mijn hoofd bij dat liedje – en acht jaar vind ik prima! Misschien dat ze toen ze net getrouwd waren daar zijn gaan wonen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ello (: mt


    I just caught the wave in your eyes

    Ik hoor btw graag of Elea goedgekeurd is. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Spaghetti schreef:
    (...)
    Hahaha shit, bijna. Ik zat met mijn hoofd bij dat liedje – en acht jaar vind ik prima! Misschien dat ze toen ze net getrouwd waren daar zijn gaan wonen?

    Dat is prima! Hoelang kenden ze elkaar al voor het huwelijk dan?

    Oké, ik ben net klaar en heb alle rollen doorgelezen. Voor 't gemak heb ik gelijk even een lijstje met notities gemaakt:


    ROLLEN
    Campeon —— Jonathan “John” Reyes, 41, bendeleider
    Vergeet niet je geschiedenis aan te passen (aannemende dat je dat nog wilt gezien “[More coming soon]” er bijstaat).

    Bbang —— Alexander David Garcia, 32, heeft een buitenechtelijk kind
    Likes/ dislikes (is niet per se nodig), naam toevoegen.

    Ziegler —— Isaac Jonathan Kowalski, 24, ??
    Karakter en geheim toevoegen (tenzij dat zijn tweelingbroer is?) Heeft hij zelf geen geheim wat hij bijv. heeft gedaan?

    Spaghetti —— Daniel Hamilton, 34, gokverslaving, heeft affaires
    Extra is niet per se nodig, maar als je dat wilt kan je dat altijd nog toevoegen. Verleden hoort wel nog ingevuld te worden, hoeft niet uitgebreid te zijn.

    SebastianVerlac —— Douglas Wesley “West” Bailey, 27, houd verleden stil
    Uiterlijk toevoegen, en ik had de vraag of je bij verleden nog even de twee kinderen erbij wilt schrijven? Dat is namelijk wat overzichtelijker en die horen er ook bij, want één van die kinderen wordt gespeeld door Carneliana.

    Webster —— James “Jem” Crawford, 27, chantage / oplichting
    Niets op te merken, alles is goed ingevuld.
    Ik had alleen wel de vraag of James zich dan als “Jem” had voorgesteld in de buurt i.p.v. van zijn roepnaam? Dan weten we hoe we hem moeten noemen, namelijk.
    O, en over het geheim: Ik vind het werkelijk een leuk bedacht geheim, alleen staat er bij de één “meerdere zoenen” en de ander zegt “kusjes, nooit recht op de mond.” En dat is wel een verschil, maar dat is ook echt alles.

    Gareth —— Elea Crawford–Hull, 25, chantage / oplichting
    Uiterlijk toevoegen, voor de rest is alles prima!
    O, en over het geheim: Ik vind het werkelijk een leuk bedacht geheim, alleen staat er bij de één “meerdere zoenen” en de ander zegt “kusjes, nooit recht op de mond.” En dat is wel een verschil, maar dat is ook echt alles.

    Carneliana —— Skyler “Sky” Marcail Bailey, 10, ??
    De rest van de rol, maar je zei dat je alleen nog een beginnetje had gemaakt dus dat is helemaal goed.

    Reigns —— Piper Jaylene Hamilton, 33, moord ex–man
    Ik weet niet of je van plan was iets bij het uiterlijk erbij te schrijven, maar dat is wel heel kort en bondig?
    Voor de rest is alles prima, leuke rol!

    Sappho ——
    begin rol.

    Is er verder nog iets waar ik op moet letten volgens jullie? Zeg het gerust als ik iets fout heb opgepakt.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 21:28 ]


    [ heaven knows ]

    @ Lovecraft — iedereen kent hem als Jem, zo stelt hij zichzelf ook voor. En dat van die kusjes ga ik aanpassen, staat verkeerd in de rol van Jem!


    Webster schreef:
    @ Lovecraft — iedereen kent hem als Jem, zo stelt hij zichzelf ook voor. En dat van die kusjes ga ik aanpassen, staat verkeerd in de rol van Jem!

    Super!

    Ik zet alle rollen die al geplaatst zijn wel gewoon al in het topic zelf, dat is net iets gemakkelijker.


    [ heaven knows ]

    Oh, uiterlijk wel uitschrijven?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik maak mijn vrouw asap af, ik hoop dat ik niet te veel heb gemist?


    I just caught the wave in your eyes

    Sappho schreef:
    Ik maak mijn vrouw asap af, ik hoop dat ik niet te veel heb gemist?

    Nee hoor, iedereen is nog een beetje bezig met z'n rollen, waar iedereen meer dan genoeg tijd voor krijgt. Sommigen zijn ook nog op vakantie.

    Gareth schreef:
    Oh, uiterlijk wel uitschrijven?

    Het hoeft niet uitgebreid te zijn, maar ik zou wel graag wat puntjes willen hebben. Sommigen zetten ook alleen korte puntjes neer, maar je hebt eigenlijk alleen de FC naam erbij staan. Ik zou wel ietsjes meer willen dan alleen dat, snap je. Voor de rest is alles prima! (:


    [ heaven knows ]

    @lovecraft Misschien dat biologische kinderen fc een beetje op de ouder fc lijken?


    Bowties were never Cooler