• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Dat is prima! Hoelang kenden ze elkaar al voor het huwelijk dan?

    Oké, ik ben net klaar en heb alle rollen doorgelezen. Voor 't gemak heb ik gelijk even een lijstje met notities gemaakt:


    ROLLEN
    Campeon —— Jonathan “John” Reyes, 41, bendeleider
    Vergeet niet je geschiedenis aan te passen (aannemende dat je dat nog wilt gezien “[More coming soon]” er bijstaat).

    Bbang —— Alexander David Garcia, 32, heeft een buitenechtelijk kind
    Likes/ dislikes (is niet per se nodig), naam toevoegen.

    Ziegler —— Isaac Jonathan Kowalski, 24, ??
    Karakter en geheim toevoegen (tenzij dat zijn tweelingbroer is?) Heeft hij zelf geen geheim wat hij bijv. heeft gedaan?

    Spaghetti —— Daniel Hamilton, 34, gokverslaving, heeft affaires
    Extra is niet per se nodig, maar als je dat wilt kan je dat altijd nog toevoegen. Verleden hoort wel nog ingevuld te worden, hoeft niet uitgebreid te zijn.

    SebastianVerlac —— Douglas Wesley “West” Bailey, 27, houd verleden stil
    Uiterlijk toevoegen, en ik had de vraag of je bij verleden nog even de twee kinderen erbij wilt schrijven? Dat is namelijk wat overzichtelijker en die horen er ook bij, want één van die kinderen wordt gespeeld door Carneliana.

    Webster —— James “Jem” Crawford, 27, chantage / oplichting
    Niets op te merken, alles is goed ingevuld.
    Ik had alleen wel de vraag of James zich dan als “Jem” had voorgesteld in de buurt i.p.v. van zijn roepnaam? Dan weten we hoe we hem moeten noemen, namelijk.
    O, en over het geheim: Ik vind het werkelijk een leuk bedacht geheim, alleen staat er bij de één “meerdere zoenen” en de ander zegt “kusjes, nooit recht op de mond.” En dat is wel een verschil, maar dat is ook echt alles.

    Gareth —— Elea Crawford–Hull, 25, chantage / oplichting
    Uiterlijk toevoegen, voor de rest is alles prima!
    O, en over het geheim: Ik vind het werkelijk een leuk bedacht geheim, alleen staat er bij de één “meerdere zoenen” en de ander zegt “kusjes, nooit recht op de mond.” En dat is wel een verschil, maar dat is ook echt alles.

    Carneliana —— Skyler “Sky” Marcail Bailey, 10, ??
    De rest van de rol, maar je zei dat je alleen nog een beginnetje had gemaakt dus dat is helemaal goed.

    Reigns —— Piper Jaylene Hamilton, 33, moord ex–man
    Ik weet niet of je van plan was iets bij het uiterlijk erbij te schrijven, maar dat is wel heel kort en bondig?
    Voor de rest is alles prima, leuke rol!

    Sappho ——
    begin rol.

    Is er verder nog iets waar ik op moet letten volgens jullie? Zeg het gerust als ik iets fout heb opgepakt.


    Mijn rol is nog niet klaar, haha.


    16 - 09 - '17

    SebastianVerlac schreef:
    @lovecraft Misschien dat biologische kinderen fc een beetje op de ouder fc lijken?

    Hoe bedoel je? Ik volg je even niet. . .

    Reigns schreef:
    (...)
    Mijn rol is nog niet klaar, haha.

    Ik weet het. Ik heb deze lijst ook eerder gemaakt om te helpen en voor mezelf een lijstje te maken, is niet als kritiek bedoeld hoor.


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Ik weet het. Ik heb deze lijst ook eerder gemaakt om te helpen en voor mezelf een lijstje te maken, is niet als kritiek bedoeld hoor.


    Dat families, die biologisch related zijn, enigsinds related lijken... Maar hoeft niet perse


    Bowties were never Cooler

    John is denk ik wel af zo (:


    El Diablo.

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Ik weet het. Ik heb deze lijst ook eerder gemaakt om te helpen en voor mezelf een lijstje te maken, is niet als kritiek bedoeld hoor.


    Okay. Ik zag het ook niet als kritiek, hoor.


    16 - 09 - '17

    Is West goed?


    Bowties were never Cooler

    Ik zal het zsm aanvullen!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SebastianVerlac schreef:
    (...)
    Dat families, die biologisch related zijn, enigsinds related lijken... Maar hoeft niet perse

    O, je bedoelde dat je ze niet op elkaar vindt lijken? Nee, daar heb je gelijk in, ik zat te erg op de rollen zelf te letten. Ik volgde je even niet omdat het zo random was.

    Maar ik heb al opmerkingen bij je rol geplaatst? Voor de rest vind ik 'm prima, hoor.
    SebastianVerlac —— Douglas Wesley “West” Bailey, 27, houd verleden stil
    Uiterlijk toevoegen, en ik had de vraag of je bij verleden nog even de twee kinderen erbij wilt schrijven? Dat is namelijk wat overzichtelijker en die horen er ook bij, want één van die kinderen wordt gespeeld door Carneliana.

    @Carneliana:
    SebastianVerlac heeft gelijk. Zou je het kind iets meer op de ouders willen laten lijken door een ander uiterlijk te kiezen?


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    O, je bedoelde dat je ze niet op elkaar vindt lijken? Nee, daar heb je gelijk in, ik zat te erg op de rollen zelf te letten. Ik volgde je even niet omdat het zo random was.

    Maar ik heb al opmerkingen bij je rol geplaatst? Voor de rest vind ik 'm prima, hoor.
    SebastianVerlac —— Douglas Wesley “West” Bailey, 27, houd verleden stil
    Uiterlijk toevoegen, en ik had de vraag of je bij verleden nog even de twee kinderen erbij wilt schrijven? Dat is namelijk wat overzichtelijker en die horen er ook bij, want één van die kinderen wordt gespeeld door Carneliana.

    @Carneliana:
    SebastianVerlac heeft gelijk. Zou je het kind iets meer op de ouders willen laten lijken door een ander uiterlijk te kiezen?


    Ik heb inmiddels zijn uiterlijk en nog wat extra over de kinderen toegevoegd, maar ik weet niet of dit nu goed is.


    Bowties were never Cooler

    Spaghetti schreef:
    (...)

    Ik heb daar Daniel wel voor, ik dacht dat hij en het personage van Loveshack er ook al wel een tijdje woonde

    Als daar verder geen problemen tegen zijn en Lovecraft het groene tekentje geeft? Wat voor iets hebben jullie of moeten we een nieuwe bespreken waar Alexander van weet?

    @ Reigns: Mijn persona wil wel een enige relatie met die van jou aangaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SebastianVerlac schreef:
    (...)
    Ik heb inmiddels zijn uiterlijk en nog wat extra over de kinderen toegevoegd, maar ik weet niet of dit nu goed is.

    Hij is goed, hoor. Ik heb het daarstraks even gelezen. (:

    @Bbang: O, van mijn part mag het. Zijn vrouw weet er toch niets van af.


    [ heaven knows ]

    Bbang schreef:
    (...)
    Als daar verder geen problemen tegen zijn en Lovecraft het groene tekentje geeft? Wat voor iets hebben jullie of moeten we een nieuwe bespreken waar Alexander van weet?

    @ Reigns: Mijn persona wil wel een enige relatie met die van jou aangaan.


    Wat voor relatie precies?


    16 - 09 - '17

    Ik kom even het topic invallen omdat ik het idee van het RPG dus eigenlijk echt heel geweldig vind maar ik heb nogal een... specifiek beeld voor ogen en ik hoop dat iemand hier behoefte aan heeft, anders zal ik dit topic wel weer stilletjes verlaten en dit idee ergens stiekem bewaren. c:

    » Ik wil dus eigenlijk een (getrouwde) vrouw op me nemen die in de laatste jaren door wat dingen die ze heeft meegemaakt de nodige kilo's is aangekomen. Nu ziet zij haarzelf dus totaal niet meer als aantrekkelijk, waardoor ze verwacht dat anderen dat ook niet meer doen. Inclusief haar man dus in dit geval, wat ervoor zorgt dat ze hem onbewust aan het wegduwen is, wat haar weer het idee geeft dat haar gedachtegang inderdaad waar is. Ze neigt naar vreemdgaan, maar dat past dus totaal niet bij haar, en beseft zich ook wel dat ze teveel van haar man houdt.
          Voor haar geheim heb ik nogal iets dat best heftig is, bare with me. In haar wat jongere jaren heeft ze eens met een vriend (misschien ex-vriend) gefantaseerd over een soort van massamoord (denk mass shooting bijvoorbeeld) en zo hebben zij dit plan volledig uitgedacht in hun hoofd. Natuurlijk dacht mevrouwtje onschuld niet geheel na over het feit dat als zij dit enkel als fantasie zag en dit niet van plan was waar te maken, dat meneer dit ook zo deed. Niets was minder waar, op een zekere dag had hij alle stappen ondernomen die zij samen uitgestippeld hadden, wat haar nogal geshockeerd heeft achtergelaten uiteraard.

    Dus wie zou eventueel de man van dit messed up persoon op zich willen nemen? Al boven al is ze wel een sweetheart tegen de persoon van wie ze houdt, dus vrees niet. c:

    Oh en ik zie Jeffrey Dean Morgan, zwijmel. Jammer dat hij single is hahahaha.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 15:03 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    @ Scurll ➳ Fijn dat je dit een geweldig idee vind, HAHA. Over je geheim: dat klinkt erg dramatisch. . . Geweldig! I like it. Het is ook passend voor het plot van de RPG, omdat iedereen dus een (dramatisch) geheim met zich meedraagt in Wisteria Lane. Al vraag ik me wel af waarom ze überhaupt zoiets uit zou denken?
    Je mag, als je erover uit bent, in elk geval zeker meedoen! Er is nog geen stop op vrouw of man dus neem iedereen mee die je wilt b.w.v.s. HA.


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    @ Scurll ➳ Fijn dat je dit een geweldig idee vind, HAHA. Over je geheim: dat klinkt erg dramatisch. . . Geweldig! I like it. Het is ook passend voor het plot van de RPG, omdat iedereen dus een (dramatisch) geheim met zich meedraagt in Wisteria Lane. Al vraag ik me wel af waarom ze überhaupt zoiets uit zou denken?
    Je mag, als je erover uit bent, in elk geval zeker meedoen! Er is nog geen stop op vrouw of man dus neem iedereen mee die je wilt b.w.v.s. HA.

    Haha, ja credit mag ook gegeven worden aan de bedenker natuurlijk. ;D Ik ben blij dat je het passend vindt. Ja, waarom ze het dus uit zou denken? Omdat ze op dat punt ook helemaal gek werd omdat ze helemaal gek werd van hoe de wereld werkte (ironisch) en zichzelf eigenlijk een beetje liet meeslepen met het idee van haar (ex-)vriend. Ze zal de eerste zijn die toegeeft hoe belachelijk het was om zo te denken, al kan ze de tijd niet terugdraaien.
    Ja, ik besef me nu dat het een beetje asociaal van mezelf was om voor te nemen dat er nog rollen over waren. Ik zag nog twee hartjes staan in het topic en nam het eigenlijk direct aan. Sorry dat ik het niet eerst vroeg, haha. Enthousiasme en zo. Sowieso heb ik eerst een man nodig om mijn idee echt uit te brengen gezien ik dan een tijdslijn kan creëren voor haar, daar pas ik me wel bij aan aangezien iedereen al veel verder is met hun rollen. Dat vind ik dan ook geen probleem. c:


    I'm your little ray of pitch black.