• H E T      O F F I C I Ë L E      P R A A T T O P I C.

    Hier kan je praten over zaken zoals wie je (vreemdgaande) man is, wat voor geheim je personage zo sterk probeert te verbergen en welke evenementen in de RPG voor kunnen komen.
    Stuur me een bericht als je een verbintenis wilt, een geheim of roddel in wilt sturen. Misschien heeft jouw personage wel iets geflikt wat iedereen moet weten? Dan zal ik dat anoniem in het topic plaatsen. Niets is te gek, dus stuur alles wat je je maar kunt bedenken in.
    (Ik had ook een idee dat als de RPG eenmaal loopt een random iemand een PB krijgt met daarin een bepaalde opdracht. Dit valt natuurlijk allemaal te discussiëren! Als jullie dit liever niet willen, zal ik het weglaten.)

    Voor degenen die de hele Desperate Housewives serie al hebben gezien: plaats dingen die als spoiler opgevat kunnen worden alsjeblieft onder het spoiler – knopje. Better safe than sorry, ladies.

    R E L A T I E S
    ——John Reyes x Amara Johnson • 4355, 6 jr
    ——Jem Crawford x Elea Crawford–Hull • 4352, 1 mnd
    ——Evangelina Sánchez x Daniel & Charlie Hamilton • 4349, 8 jr
    ——Douglas Bailey x Skyler Bailey • 4350, 1 jr
    ——Grey Clark x Eleonora Travers • 4351, 4 jr
    ——Alexander Garcia • 4354, ??
    ——Isaac Kowalski • 4358, ??
    ——Ben Whithead • ??, 3 jr
    ——Piper Steffanina • 4353, 3 jr
    ——Caroline Vasquez • ??, ??
    ——Dmitri Weston • 4356, ??
    ——Byron Vazquez • 4362, ??
    ——Josué Diaz • ??, ??

    L I N K S
    ——SPEELTOPIC
    ——ROLLENTOPIC

    Desperate Housewives Wikipedia;
    Wisteria Lane huizen;
    Meer informatie over Wisteria Lane.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 14:47 ]


    [ heaven knows ]

    Lovecraft schreef:
    (...)
    Sure! Maakt het uit welke ik erbij zet?


    Niet echt, de kleinste, maar ze lijken even groot


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)
    Niet echt, de kleinste, maar ze lijken even groot

    Dan zet ik gewoon 4350 erbij, okay.


    [ heaven knows ]

    Prima!

    Ik probeer vanavond te beginnen als ik wifi heb

    [ bericht aangepast op 24 juli 2017 - 18:30 ]


    Bowties were never Cooler

    Mt


    Aan niets denken is ook denken.

    Zo godverdomme — mijn rol is echt een hele bevalling geweest. En ik ben nog niet klaar; happy me.
          Heeft er iemand misschien al enige zin in een relatie met mijn man? Ik vind hem de man voor het alleen wonen door zijn work—a—holic gedrag, maar misschien dat iemand een kamer kan huren daar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    Zo godverdomme — mijn rol is echt een hele bevalling geweest. En ik ben nog niet klaar; happy me.
          Heeft er iemand misschien al enige zin in een relatie met mijn man? Ik vind hem de man voor het alleen wonen door zijn work—a—holic gedrag, maar misschien dat iemand een kamer kan huren daar.


    Mijn vrouw wel, heb dr nog niet gemaakt, maar wordt sws individualistische vrouw, dus kan wel goed


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Mijn vrouw wel, heb dr nog niet gemaakt, maar wordt sws individualistische vrouw, dus kan wel goed

    Het mag. Ik wacht alleen nog even je rol af, omdat mijn man redelijk veel wensen heeft in een 'huurder'.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bbang schreef:
    (...)
    Het mag. Ik wacht alleen nog even je rol af, omdat mijn man redelijk veel wensen heeft in een 'huurder'.


    Dat is goed. Ben nu nog even op vakantie.


    Aan niets denken is ook denken.

    Help mij, ik twijfel over mijn FC. Gaan voor Jess Plummer of Jade Thompson of iemand anders?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Campeon schreef:
    (...)

    Got mine? (:


    Okay! Is het misschien handiger als we het via gb, pb of persoonlijke chat bespreken?


    16 - 09 - '17

    Gareth schreef:
    Help mij, ik twijfel over mijn FC. Gaan voor Jess Plummer of Jade Thompson of iemand anders?


    I like Jade c:

    Reigns schreef:
    (...)

    Okay! Is het misschien handiger als we het via gb, pb of persoonlijke chat bespreken?
    '

    Is goed ^^


    El Diablo.

    Mag ik trouwens huis 4353 of 4355 claimen? Maakt niet uit welke.


    16 - 09 - '17

    Micaela schreef:
    (...)

    Dat is goed. Ben nu nog even op vakantie.

    Oke, is goed hoor. Ik wens je nog veel plezier op je vakantie!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet totaal niet wat ik met mijn personages wil :/


    Some people in your life come as blessings, others come in your life as lessons.

    Zouden de personages van Matty (Gareth) en mij huis nummer 4355 mogen hebben?