• Sibuna beste Q'ers

    Ik ben vandaag tot de verontrustende vaststelling gekomen dat de dvd-boxen van Het Huis Anubis niet meer verkocht worden en dat door copyright de afleveringen van YouTube worden gehaald. Eerlijk is eerlijk, deze serie is mijn hele jeugd en sinds ik een maand of twee geleden de draad opnieuw heb opgepakt en vanaf de eerste aflevering weer alle avonturen van Nienke&co heb gevolgd, hebben ze mijn hart opnieuw veroverd. Het maakt me dus bijna bang om de serie niet meer te kunnen bekijken.

    Nu komt de bizarre vraag. Heeft iemand van jullie een van de dvd-boxen? Zijn er onder jullie bereid om er afstand van te doen? Een pb'tje of iets in die aard is helemaal welkom.

    Met de meeste hoogachting,
    Fren


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Dat meen je niet? Is het echt nergens meer te vinden? Da's best stom want ik was van plan het ook weer eens te gaan kijken. Ik heb de dvd-boxen helaas niet.


    16 - 09 - '17

    Wut haha. Ik heb volgens mij alle dvds ervan en ben toevallig deze vakantie begonnen aan het her-kijken ervan.
    Ik vind het wel raar dat je ze nergens kunt vinden... ook niet marktplaats?

    Krolock schreef:
    Wut haha. Ik heb volgens mij alle dvds ervan en ben toevallig deze vakantie begonnen aan het her-kijken ervan.
    Ik vind het wel raar dat je ze nergens kunt vinden... ook niet marktplaats?


    Aan 64 euro de box. Er zijn er zo'n 6.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Als je wilt, ik werk in Plopsaland, misschien dat ze nog verkocht worden in één van de winkels. Ik wil gerust kijken of ze ze daar hebben? Eventueel kan ik ze dan voor jou kopen, opsturen en dat je het geld dan overstort?
    Ben wel niet zeker, zou eerst moeten kijken.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb er ergens nog wel zitten denk ik? Dan zal ik eens de zolder moeten onderzoeken :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Debbaut schreef:
    Als je wilt, ik werk in Plopsaland, misschien dat ze nog verkocht worden in één van de winkels. Ik wil gerust kijken of ze ze daar hebben? Eventueel kan ik ze dan voor jou kopen, opsturen en dat je het geld dan overstort?
    Ben wel niet zeker, zou eerst moeten kijken.


    OH ALS JE DAT ZOU WILLEN DOEN. Maar op Studio 100's webshop staat alleen '7 zonden' nog.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    OH ALS JE DAT ZOU WILLEN DOEN. Maar op Studio 100's webshop staat alleen '7 zonden' nog.


    Ja, maar wij hebben een outlet waar spullen worden verkocht die al lang nauwelijks nog te krijgen zijn.:Y) Ze hebben hier zelfs nog Dvd's van Hotel 13 en Galaxy Park.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, maar wij hebben een outlet waar spullen worden verkocht die al lang nauwelijks nog te krijgen zijn.:Y) Ze hebben hier zelfs nog Dvd's van Hotel 13 en Galaxy Park.


    (Dat was na Het Huis Anubis D: )


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    UPDATE: Ik heb heb Seizoen 1 ep 62 tot 114 en 2 deel 1 volledig. En eigenlijk staan ze hier toch maar te verstoffen, dus op zich kunnen we daarvoor wel iets bespreken?
    ^^

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 23:01 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Craig schreef:
    UPDATE: Ik heb heb Seizoen 1 en 2 volledig. En eigenlijk staan ze hier toch maar te verstoffen, dus op zich kunnen we daarvoor wel iets bespreken?
    ^^


    Hoe gaan we die dvd-boxen de grens oversmokkelen zonder 3 miljard verzendkosten te betalen? :'D


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    (Dat was na Het Huis Anubis D: )


    Er ligt hier ook nog shit van Big & Betsy en Wizzy & Woppy.(cat)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Er ligt hier ook nog shit van Big & Betsy en Wizzy & Woppy.(cat)


    Hahahaha, my hero.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Hoe gaan we die dvd-boxen de grens oversmokkelen zonder 3 miljard verzendkosten te betalen? :'D


    Er is geen grens. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Er is geen grens. :Y)


    OH, een mede-belg. Om de een of andere reden, denk ik soms nog steeds dat ik de enige Belg ben op deze godganse website. Hahahaha.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Hoe gaan we die dvd-boxen de grens oversmokkelen zonder 3 miljard verzendkosten te betalen? :'D

    Het blijkt half seizoen 1 te zijn bummer en inderdaad Fren, hoe kan je dat nu vergeten foei
    Edit en Kiala valt trouwens mee als je uiteindelijk toch smokkelwaar de grens over wil krijgen :Y)

    [ bericht aangepast op 26 juli 2017 - 23:06 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque