• Sibuna beste Q'ers

    Ik ben vandaag tot de verontrustende vaststelling gekomen dat de dvd-boxen van Het Huis Anubis niet meer verkocht worden en dat door copyright de afleveringen van YouTube worden gehaald. Eerlijk is eerlijk, deze serie is mijn hele jeugd en sinds ik een maand of twee geleden de draad opnieuw heb opgepakt en vanaf de eerste aflevering weer alle avonturen van Nienke&co heb gevolgd, hebben ze mijn hart opnieuw veroverd. Het maakt me dus bijna bang om de serie niet meer te kunnen bekijken.

    Nu komt de bizarre vraag. Heeft iemand van jullie een van de dvd-boxen? Zijn er onder jullie bereid om er afstand van te doen? Een pb'tje of iets in die aard is helemaal welkom.

    Met de meeste hoogachting,
    Fren


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Craig schreef:
    (...)
    Het blijkt half seizoen 1 te zijn bummer en inderdaad Fren, hoe kan je dat nu vergeten foei
    Edit en Kiala valt trouwens mee als je uiteindelijk toch smokkelwaar de grens over wil krijgen :Y)


    OH XAAANN ik had je niet herkend phahahah
    Wel, go Kiala in dat geval


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Trouwens, heb je al eens op 2dehands gekeken of zo?


    16 - 09 - '17

    Wauw, dat keek ik vroeger aaaalll the time x'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Heb je geen kringloopwinkel in de buurt. Ik was daar namelijk gister en ben een paar keer Anubis tegen gekomen. Vaak kost een dvd dan maar 1 of 2 euro


    Change is for weirdos ~ Niall Horan