• Gisteren heb ik voor de allereerste keer Call of Duty gespeeld lol. Met mijn vriend, die me allerlei dingen uitlegde over het spel. Ik vind het best moeilijk, haha. Maar wel leuk! Ik dacht dat ik meer into de snipers zou zijn, maar dit is serieus ook wel grappig. Vandaag wil ik weer spelen maar ik weet niet hoe de Xbox aan moet help. :9~

    Wanneer hebben jullie jezelf voor het laatst verrast en hoe?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 10:11 ]


    oi, suzy

    Ik speel al call of duty sinds ik 7 ben :'D
    Echt leuk om te doen, maar ik heb de oude cod4, dus we kunnen waarschijnlijk niet samen spelen :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Ik speel al call of duty sinds ik 7 ben :'D
    Echt leuk om te doen, maar ik heb de oude cod4, dus we kunnen waarschijnlijk niet samen spelen :'D

    Ik heb nooit een Xbox gehad dus ja. :') Wel een Wii. God wat heb ik wat afge-Wii'd (wat een woord).
    Ik zou niet eens weten hoe samen spelen werkt

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 10:17 ]


    oi, suzy

    Ok de Xbox heeft een grote grijze cirkel en als je er met je vinger op drukt (het is een soort touchscreen) dan zie je groene lampjes en gaat hij aan.
    Als hij een Xbox one heeft weet ik het zelf ook niet lol.



    Toen ik voor het eerst met mijn vriend Call of Duty speelde snapte ik er werkelijk waar niets van, maar ik had blijkbaar wel van hem gewonnen.
    :W

    Ik heb het nooit gespeeld en ik heb nooit een xbox gehad, dus ik kan niet helpen. Ik speelde vroeger andere spelletjes. Maar super leuk dat je aangenaam verrast bent! *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Als je een Xbox One hebt, kun je gewoon drukken op het Xbox-icoontje op de console zelf. Als dat niet werkt, druk je gewoon op het Xbox-icoontje op de controller.
          Bij een Xbox 360 houd je even je vinger op die grote cirkel.

    Overigens vetgaaf dat je CoD hebt gespeeld. Ik ben alleen goed in de Overwatchspelletjes.


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb dit weekend World at War en Modern Warfare uitgespeeld (moeilijkheid rekruut lol). Nu ga ik me richten op moeilijkheidsgraad regular. Ben benieuwd hoe dat gaat (heb nu 3 missies op regular voltooid). Mijn vriend is helemaal blij dat ik nu wil meespelen, haha.


    oi, suzy

    Yessss CoD ^^ *O*


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik heb nu ook de Modern Warfare gespeeld en ben nu wel toe aan de verfrissende MW 2. Heeft iemand anders die ook?
    Ik heb al wat gameplay gezocht op YT en ik vind de missie met de vliegveldaanslag wel een beetje naar. Wat vinden jullie daarvan?


    oi, suzy