• THE HELL OF A MODELS WORLD

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    ━ AESTHETE ━

    (n.) someone with deep sensitivity to the beauty of art or nature

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━



    A MODELS DREAM

    At least, that's what they made them think.
    Punta de Cartas, Cuba.
    Acht modellen hebben een uitnodiging ontvangen van een agency in Cuba. Zij zijn uitgenodigd om een maand lang in de prachtige villa in Cuba te verblijven en daar hun carrière te laten bloeien. In de villa zal een professionele fotograaf en styliste aanwezig zijn, natuurlijk ook een manager en aan assistent manager die alles voor de modellen zal regelen. Dat is in ieder geval hoe de agency de modellen had uitgenodigd.
          Het verhaal is namelijk lang niet zo mooi en dromerig als het lijkt. Eenmaal aangekomen in het huis krijgen de modellen pas door dat zij de kleine lettertjes van het contract duidelijk over het hoofd hebben gezien. De modellen worden gemanipuleerd en gedwongen om fotoshoots te doen waar zij niet achter staan. Ook moeten zij verplicht twee uur per dag trainen in de fitnessruimte en hard hun best doen om er zo goed mogelijk uit te zien iedere dag. Zien zij er niet goed genoeg uit? Dan zal de manager dit duidelijk laten weten en voelen. De villa is omringt door een gigantisch hekwerk, dus wegkomen zal ook geen succes zijn. Ook is Cuba een eiland en hebben de modellen hun paspoort ingeleverd aan het begin van hun avontuur, toen alles nog een droom leek te zijn.

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    De professionals
    manager      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    assistent      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    fotograaf      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    de stylist      ━      naam      ━      gebruikersnaam      ━      pagina

    De modellen
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina
    naam      ━      geslacht      ━      gebruikersnaam      ━      pagina


                      █                 
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           
                █           


    THE PEOPLE

    naam ━ leeftijd (16-24) ━ geschiedenis
    carrière ━ innerlijk ━ uiterlijk ━ extra's

    De professionals weten van te voren dat
    het uitje voor de modellen een andere wending
    gaat nemen dan de modellen verwachten.
    Zij zijn er dus alwetend ingestapt. Denk er dus
    over na dat jouw karakter iets aan de onaardige
    en manipulatieve kant zit, misschien probeert hij
    of zij gewoon goed geld te verdienen of misschien
    is hij of zij gewoon een controlfreak.
    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━

    You are


    THE CATCH

    Bij aankomst van de modellen wordt er een feest gehouden als viering. Bij entree krijgen de modellen een glas champagne en zetten zij een handtekening voor "aankomst". Echter tekenen zij hier eigenlijk een contract. In dit contract geven zij toestemming aan de professionals voor volle eigendom. Zij verblijven verplicht 31 dagen in de villa en werken ten alle tijden mee met de professionals. Contact met de buitenwereld is niet mogelijk, er is één telefoon aanwezig in de villa. De professionals hebben natuurlijk wel zelf een mobiele telefoon.

    our property

    ━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━━


    THE GAMEPLAY

    And the rules.
    Regels en gevolgen
    Natuurlijk heeft iedereen een contract getekend, niet alleen de modellen. Ook de professionals hebben een contract getekend om 31 dagen mee te werken aan dit project. Dit is voor hen natuurlijk een mooie kans. Zij hebben alle macht en kunnen alles realiseren wat zij willen. Dit kan natuurlijk wel een beetje uit de hand lopen. Er zijn daarom strenge regels over relatie's in de villa. De professionals mogen absoluut geen relaties aangaan met de modellen, als de manager dit te horen krijgt zullen er gevolgen zijn. ━ In dit verhaal heeft iedereen de mogelijkheid om agressie te uiten en zich te verdedigen. Het kan dus ook zijn dat er 16+ voorkomt in het verhaal. Vermeldt dit duidelijk! Uiteraard gelden verder de standaard regels van Quizlet. ━ Voor een rol heb je 48 uur en als dat niet lukt graag even melden.


    © sombre

    [ bericht aangepast op 28 april 2020 - 17:21 ]


    - thank you for existing -

    LuxaFlex schreef:
    Ryan kam van Roxana weglopen


    Gaat Roxana er achter komen dat Ryan een vampier is tijdens het feest?

    Ze gaat hem dan waarschijnlijk lokken met een random leerling waar Roxana al een hapje uit heeft genomen.


    - thank you for existing -

    GreenIight schreef:
    Iemand voor Nolan?


    Je mag je wel bij Jax en Laslo voegen, als Sombre dat oké vind. Vind Jax vast niet erg *giggles*


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Sombre schreef:
    (...)

    Gaat Roxana er achter komen dat Ryan een vampier is tijdens het feest?

    Ze gaat hem dan waarschijnlijk lokken met een random leerling waar Roxana al een hapje uit heeft genomen.


    Oehh doe maar


    Aan niets denken is ook denken.

    Cunning schreef:
    (...)

    Je mag je wel bij Jax en Laslo voegen, als Sombre dat oké vind. Vind Jax vast niet erg *giggles*


    Ja is goed!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ja is goed!


    Aylin is de dame waarnaar Laslo een kushandje verstuurde, dus je zou haar er ook nog eens bij kunnen betrekken hihi ^^


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    Aylin is de dame waarnaar Laslo een kushandje verstuurde, dus je zou haar er ook nog eens bij kunnen betrekken hihi ^^


    Oh god dan maak je het me wel lastig hoor.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Oh god dan maak je het me wel lastig hoor.


    (devil) Muhahahaha


    I have seen my own sun darkened

    Tulua schreef:
    (...)

    (devil) Muhahahaha


    Ik denk dat het misschien handiger is dat ze der zelf op afstapt of dat Laslo haar er bij betrekt, want het is ook wel een beetje gek als Nolan zo naar iemand die voor hem onbekend is toe loopt en haar meteen mee gaat sleuren naar andere mensen denk ik? ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik denk dat het misschien handiger is dat ze der zelf op afstapt of dat Laslo haar er bij betrekt, want het is ook wel een beetje gek als Nolan zo naar iemand die voor hem onbekend is toe loopt en haar meteen mee gaat sleuren naar andere mensen denk ik? ;3


    Nee, ik bedoelde meer van dat je ziet dat hij een kus naar Aylin toewerpt. Hahaha, nee, het zou idd een beetje vreemd zijn als hij haar meteen meesleurt xD
    Whahaha, ik zie het al voor me, ahum
    Aylin zou dan niet zo blij zijn hhi :P


    I have seen my own sun darkened

    Iemand waar Cornelian naar toe mag?


    Do I look like Mother Teresa?

    Mahigan schreef:
    Iemand waar Cornelian naar toe mag?


    nee >: (



    grapje<3 van mij mag je naar ons groepje komen, maar dat wordt wel heeeeeel lastig spelen. Dus misschien kan je iemand anders vragen? Die nog niet heeft gepost. (: en anders, ik ben van plan om die dame mee te nemen naar de drankjes, dus dan zijn Jax en Nolan alleen, dan kun je hen joinen.

    Ik kan ook met roxana posten als je dat wilt (:

    [ bericht aangepast op 2 nov 2017 - 16:45 ]


    - thank you for existing -

    Sombre schreef:
    (...)

    nee >: (


    (huil)

    Een post met Roxana is wel goed, maar ik wil ook wel gerust naar Jax&Nolan gaan


    Do I look like Mother Teresa?

    Sombre schreef:

    grapje<3 van mij mag je naar ons groepje komen, maar dat wordt wel heeeeeel lastig spelen. Dus misschien kan je iemand anders vragen? Die nog niet heeft gepost. (: en anders, ik ben van plan om die dame mee te nemen naar de drankjes, dus dan zijn Jax en Nolan alleen, dan kun je hen joinen.

    Ik kan ook met roxana posten als je dat wilt (:


    ow.....Ow.....OWWWW......
    WHAHAHAHA, duurde even... :Y)


    I have seen my own sun darkened

    Mahigan schreef:
    (...)
    (huil)

    Een post met Roxana is wel goed, maar ik wil ook wel gerust naar Jax&Nolan gaan


    Ooh ja het maakt mij niet zoveel uit, van mij mag hij best langs komen. Hoewel Nolan natuurlijk stiekem liever in alle rust Jax zijn vampier tanden verkent, nah ja moet ie wel zo ver komen ofcourse. ;p


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Niet te veel vooruit plannen jongens :3


    Aan niets denken is ook denken.