• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Mijn relatielijstje komt echt asap, beloofd c:


    Faith is everything.

    Penn schreef:
    Mijn relatielijstje komt echt asap, beloofd c:

    Ga jij je maar lekker verheugen op je verjaardag, haha. Dat komt allemaal wel goed, het hoeft uiteraard niet vandaag. En van jou weet ik sowieso dat je er honderd procent achter staat (goh) dus ik weet dat dat wel komt. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ga jij je maar lekker verheugen op je verjaardag, haha. Dat komt allemaal wel goed, het hoeft uiteraard niet vandaag. En van jou weet ik sowieso dat je er honderd procent achter staat (goh) dus ik weet dat dat wel komt. ;D


    Haha dat weet ik, en ik verheug me nu ook op mijn verjaardag. Promised! (:


    Faith is everything.

    Ik ga proberen vandaag nog een indrukkenlijstje te maken, maar mijn inspiratie (en ikzelf) worden moe dus kan ook morgen of het weekend worden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Altair/Tariq impressie lijst —— Kan aangepast worden
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    Dahlia en Altair hebben over het internetforum vaker dan eens ideeën uitgewisselt. Toch hebben ze elkaar nog nooit in levende lijven ontmoet en kennen ze naast de verhalen uit hun fantasie, maar weinig van elkaar. Hij beschouwt haar als een grote hulp, maar of het echt vriendschap is weet hij niet, vooral omdat vriendschap een concept is waarvan hij vervreemd is. Hij zou de dame toch graag een keer ontmoeten, al is het maar om haar te bedanken voor haar hulp en haar te complimenteren op haar schrijfwerk.
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    Altair en Cate's paden hebben een aantal keren gekruist voorafgaand aan een aantal van de interviews die hij heeft gedaan. Veel hebben ze niet gesproken, al kan hij zich wel herrineren dat hij er na de make-up altijd enorm bleek uitzag, zelfs al werden de anderen vaak een tint of twee donkerder bijgewerkt. Hij heeft er nooit iets van durven zeggen, omdat hij haar werk niet wil beledigen. Hij kent haar verder niet en begeeft zich maar weinig in haar wereld.
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    Altair heeft niets tegen Kiernan, maar hij kan niet omgaan met haar eerlijkheid. Hij is opgevoed in een situatie waar je altijd moet oppassen wat je zegt en doet, en het feit dat ze alles er zomaar uit floept en doet wat in haar opkomt, maakte hem de keren dat hij haar heeft gesproken heel ongemakkelijk en zorgde bijna voor een paniekaanval. Hij gaat haar vooral uit de weg, niet omdat ze niet aardig is, maar juist omdat haar manier van zijn en doen hem helemaal kriegel maakt.
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    Ik kan weinig zonder innerlijk, sorry
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀
    Lexi en Altair zijn elkaar tegengekomen op een van de feesten waar eigenlijk iedereen die iemand is was uitgenodigd. Hij voelde zich hier helemaal niet op zijn gemak, maar de dame heeft in elk geval haar best gedaan het voor hem een gezellige avond te maken. Hij is haar hier heel dankbaar voor, en heeft haar later op feesten nog wel eens getroffen. Al is hun connectie vrij oppervlakkig, Altair beschouwt haar als een goede kennis en vind het niet erg om haar vaker tegen te komen.


    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    Levon en Altair hebben maar weinig grond waarop hun paden kruisen. Op enkele feesten hebben ze korte praatjes gemaakt, maar veel diepgang heeft er nooit in gezeten. Hun werelden zijn ver van elkaar gescheiden. Altair heeft niets tegen de man, maar vrienden of kennisen zijn ze ook niet.
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    Altair heeft een grondige hekel aan Max. Dit komt door het feit dat Max zijn boeken enkele malen heeft aangehaald tijdens zijn anarchistische pleidooien. Altair is altijd een passifist geweest en vind het verschrikkelijk dat zijn werk, zijn kinderen, hiervoor worden misbruikt. Hij heeft zelf Max nog nooit gezien of gesproken en is dit ook zeker niet van plan, al heeft hij wel een zeer duidelijke brief naar zijn team gestuurd dat hij niet wil dat zijn werk zo gebruikt wordt.
    ♂ Bash Vermont » Tattoo artist » TBA » TBA » Sempre » 1.6 ♂
    Altair heeft de man enkele keren op feestjes gezien, maar is heel erg geintimideert door hem. De tattooages en piercings zijn dingen die hij vroeger maar weinig heeft gezien en hij weet niet goed wat hij van de man moet maken. Toen Bash duidelijk maakte dat hij een fan was van zijn comics, voelde Altair zich wel een beetje ongemakkelijk, maar hij is een stuk minder bang voor de man dan eerst. Ook hebben ze nu iets om over te praten.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 22:04 ]


    Bowties were never Cooler

    BASH VERMONT
    ««« Impressie's/Relatie's »»»

    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    Onbekende? Bash kent haar eigenlijk alleen van tv en vindt dat ook wel prima zo. Hij heeft niet het idee dat ze iets van gemeenschappelijke interesses hebben en wat hij heeft gezien op televisie vond hij ook niet bepaald bijzonder. Hij heeft liever een dame met pit en hij heeft het idee dat het bij haar wat ontbreekt.
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    Kennis? Catherine heeft als visagiste gewerkt voor Ink Master en Bash heeft meerdere malen het ongenoegen gehad om door haar bewerkt te worden. Bash heeft echt een ontzettende hekel aan make-up en zeker bij zichzelf, iets wat hij ook meerdermaals tegen de krullenbol heeft verteld. Ze kennen elkaar niet heel goed maar de paar keer dat Bash bij haar in de stoel heeft gezeten waren wel gezellig.
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    Beste vriendin? Kiernan en Bash kennen elkaar al een lange tijd, voor dat hij Ink Master won en zij echt doorbrak. Ze zijn nog steeds erg goed bevriend en gaan regelmatig samen naar feestjes. Bash weet van Kiernan's seksualiteit nadat hij haar in een dronken bui heeft gezoend en ze hem een klap in zijn gezicht heeft gegeven.
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    His adoptive sister? Hoewel de twee geen bloedband delen is Bash nogal beschermend over Gigi. Ze hebben elkaar een jaar geleden leren kennen toen ze in een opwelling naar zijn shop kwam om een tatoeage te laten zetten. Uiteindelijk heeft hij dit uit haar hoofd weten te praten, doorhebbende dat dit een fout zou zijn. Ze hebben veel gepraat en nog steeds hebben de twee contact, waarin Bash haar toch altijd een beetje in de gaten probeert te houden.
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀
    Vrienden/Bed partners? Bash kent de dame van wat feestjes en merkte al snel dat hij wel een connectie met haar had. Tijdens een van deze feesten is hij met haar in bed beland en hoewel het normaal zijn ding niet is, was hij gebleven omdat hij zijn autosleutels kwijt was. De twee zijn goed bevriend geraakt daarna en hoewel de avond weleens herhaalt is weet Bash wel dat het verder niets betekend voor hem.
    ♀ Avery Saélihn Phelan » Zangeres » The wild one » TBA » Canagan » 1.6 ♀
    Potential crush? Avery heeft al een lange tijd Bash zijn interesse voor zich gewonnen en Bash doet dan ook zijn best om haar beter te leren kennen. Zonder schaamte flirt hij met haar, hoewel hij wel de grens weet te bewaren en ondertussen zijn best doet om haar uit te pluizen. Mocht hij immers nogmaals zijn hart verliezen, dan wil hij er zeker van zijn dat die persoon het waard is.

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    Goede/beste vrienden? Bash is stiekem best een beetje fan van Levon's band. Bij hun eerste ontmoeting heeft hij zijn fangirl moment weten te verbergen en raakten de twee al snel aan de praat over vanalles en nog wat. Inmiddels zijn de twee mannen goed bevriend en Levon is inmiddels ook niet vreemd in Bash' zijn shop.
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    Goede vriend? Max en Bash leerden elkaar kennen nadat Bash een interview had gehad bij het televisie netwerk waar Max voor werkt. Meer dan een beleefdheidsgeprek was het niet, maar niet veel later kruisten hun wegen opnieuw op een feestje. Ditmaal was hun ontmoeting wat relaxter en de mannen vonden een gezamelijk liefde voor [sport/muziek/idk]. Sindsdien spreken ze regelmatig af om naar een [wedstrijd/concert/idk] te gaan kijken met een biertje bij de hand.
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂
    Kennis die Bash graag beter wil leren kennen. Tariq en Bash zijn elkaar vaker tegen het lijf gelopen en Bash probeert altijd een praatje met de man te maken. Op het eerste gezicht lijkt dit wat vreemd, maar Bash is een groot fan van zijn comics en zou graag meer over de man te weten komen.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Avery is volgens mij nu helemaal klaar, of er moet nog iets niet kloppen maar dat hoor ik dan graag. Haar rol is afgemaakt terwijl ik lui lig te wezen in bed en via mijn mobiel, dus vergeef me mochten er fouten in staan. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Kiernan's relatie/impressie lijstje


    Vrouwen
    Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict
    Goede vriendenSinds het moment dat Kiernan Dahlia voor het eerst over de rode loper zag lopen was ze verliefd op haar style en dat was dan ook de reden dat Kiernan in de eerste instantie Dahlia in de gaten hield. Toen de jongedames samen in een film speelden en in hetzelfde jurkje op set op kwamen dagen vond Kiernan dit dan ook helemaal geen probleem en Dahlia leek hier het zelfde over te denken. Omdat de dames best wel een dezelfde soort style hebben worden ze vaak samen shoppend gespot. (Kiernan heeft Dahilia verteld over haar seksualiteit)

    Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl
    Goede vrienden/ Crush?Kiernan en Catherine zijn goede vrienden en Kiernan mag de jongedame dan ook graag. Misschien zelf iets meer dan heel graag, ze heeft namelijk een onschuldige crush op Catherine. Hoewel ze wel met de jongedame heeft gedeeld dat ze op vrouwen valt heeft ze deze crush niet aan haar bekende gemaakt, omdat Kiernan bang is dat ze dingen dan ongemakkelijk zou maken.

    Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind
    Komt nog

    Alexandra 'Lexi' Patterson » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart
    Vrienden? Kiernan en Lexi hebben waarschijnlijk wel een aantal dezelfde vrienden waardoor ze wel met elkaar om zouden gaan en wanneer dit een paar keer is kunnen ze het ook erg goed met elkaar vinden. Wanneer Lexi en Kiernan te lang op elkaar lip zitten kunnen er echter wel enkele irritaties ontstaan, omdat Lexi een aantal slechte eigenschappen die Kiernan bezit en een hekel aan heeft bij zichzelf ook bezit.

    Avery Saélihn Phelan » Zangeres » The wild one » TBA
    Vrienden? Avery en Kiernan houden beide wel van een feestje en ik denk dat feestjes voornamelijk ook de plek zijn waar ze elkaar tegen komen. Ze zullen niet erg snel echt met elkaar afspreken, maar wanneer Kiernan Avery op een feestje ziet zal ze haar altijd wel even de dansvloer op trekken om een dansje met de jongedame te maken.

    Mannen
    Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy
    Broer/zus band? Kiernan kan erg goed opschieten met Levon, de vind het fijn hoe hij zorgzaam over mensen kan zijn, maar hoe ze ook met hem kan lachen. Ze ziet hem een beetje als een oudere broer, maar dan zonder alle ruzie die je hier bij hebt. Ze voelt zich erg bij hem op haar gemak en omdat ze hem erg vertrouwt heeft ze hem over haar seksualiteit verteld.

    Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA
    'Ex'-vrienden? Toen Kiernan nog maar haar eerste stappen in de spotlight maakte raakte ze al vrij snel bevriend met Max. Echter werd door de media deze vriendschap aangezien voor meer dan een vriendschap, in dezelfde tijd werd er nog veel meer gespeculeerd over Kiernan haar liefdes leven. Kiernan wist niet hoe ze met deze roddels om moest gaan en duwde daarom Max weg omdat ze geen andere oplossing inzag. Achteraf weet Kiernan nu dat ze dit niet had hoeven en moeten doen en zou ze graag de vriendschap weer oppakken echter schaamt ze zich te veel om de eerste stap te zetten.

    Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA
    Kennissen Hoewel Tariq Kiernan een aardige jongen lijkt, lijkt het toch niet volledige te boteren tussen de twee. De keren dat Kiernan met Tariq probeerde te praten leek hij nooit echt helemaal enthousiast te zijn en op den duur is Kiernan dan ook min of meer opgehouden met het proberen.

    Bash Vermont » Tattoo artist » TBA » TBA
    Beste vrienden Kiernan heeft het gevoel dat ze Bash al zo'n beetje haar hele leven kent zo vertrouwt voelt het wanneer ze bij hem in de buurt is. Ze zijn dan ook al een hele tijd vrienden al voordat er echt sprake was van Kiernan de actrice. Ook weet Bash natuurlijk van haar seksualiteit, alleen is hij er op een wat andere manier achtergekomen. Ze heeft het hem verteld toen hij haar toen hij dronken was probeerde te zoenen, iets waar Kiernan natuurlijk helemaal niet van gediend was. Echter had Kiernan het hem hoe dan ook wel verteld, omdat ze Bash ten volste vertrouwd.


    Kiernan vertelt mensen alleen over haar seksualiteit wanneer ze zeker weet dat ze er op kan vertrouwen dat ze het niet aan iemand anders zullen vertellen.
    (het staat ook bij de rollen wie ze het wel heeft verteld. ;3)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik zal zo de anderen aan Lexi's impressielijst toevoegen


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Wanneer zal het speeltopic open gaan?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Penn en ik gaan samen de rollen nog overkijken, en ik ga een deze dagen nog aan de gang met mijn impressielijst en reageren op anderen. c:

    We hadden het erover dat we het maandag (morgen) wilden doen, gezien Penn nu zelf met haar verjaardag zit. Ook omdat we niet al te lang willen wachten met openen. Ik weet niet of dat voor het grootste deel van ons zal werken? Een sneltrein hoeft het sowieso niet te worden en een moment vinden dat het voor iedereen uitkomt is haast onmogelijk haha.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 8:00 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Maandag is prima


    Bowties were never Cooler

    Voor mij is maandag ook goed ja (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Voor mij ook prima!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Het speeltopic word inderdaad morgen geopend, misschien ook vandaag al, maar ga er maar van uit dat dat morgen gaat worden (:


    Faith is everything.