• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ah super, bedankt voor jullie reacties ^^


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Silas gaat ook alleen. Ik zal ook eventjes mijn lijstje maken

    Bash zit alleen aan de bar, dus mocht je niks weten; betrek hem er gerust bij ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Naar wie Kan ik Kiernan sturem ofzoiets ;3


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Catherine Dubois
    Silas en Catherine hebben elkaar ontmoet tijdens een fotoshoot van Silas. Silas houdt van mensen die rustig en sociaal zijn, dus het gezelschap van Catherine kon hij erg waarderen. Ook is hij jaloers op het feit dat ze zo zelfverzekerd in het leven staan, en dat ze erg goed weet wat ze wilt. Juist hierom zou hij zichzelf niet snel openstellen naar haar, hij gaat ervan uit dat ze niet begrijpt hoe hij zich voelt.

    Dahlia Way
    Silas voelt zich het meest op zijn gemak bij Dahlia, simpelweg omdat hij weet dat ze hem niet zal veroordelen en omdat ze weet hoe het is. Silas weet van haar verslaving en andersom. Het is misschien niet het gezondste duo, ze zijn beide erg de weg kwijt, maar Silas kan het niet helpen en zal zich erg aangetrokken tot Dahlia voelen. Ze hebben elkaar ontmoet in de modellenwereld.

    Levon Cash
    Silas en Levon hebben elkaar nog niet officieel ontmoet, en dit vindt Silas ook meer dan prima. Hij kent de status van Levon en wil niks te maken hebben met zulke roddels, bang om er zelf in meegetrokken te worden. Juist door zijn huidige situatie probeert Silas zo veel mogelijk uit de spotlights te blijven. Waarschijnlijk als Silas en Levon elkaar werkelijk zouden ontmoeten, realiseert Silas zich dat Levon een hele aardige man is en dat het enkel roddels zijn.

    Alexandra Patterson
    De wegen van Silas en Alexandra hebben zich meerdere keren gekruist in de modellenwereld, en hij heeft haar altijd al moeite met haar gehad. Hij vindt het moeilijk om met iemand om te gaan die zo ‘perfect’ is, iemand die in tegenstelling tot hijzelf totaal geen moeite heeft met de levensstijl. Hij heeft natuurlijk geen weet van hoe het echt in elkaar steekt.

    Max Rivers
    Net zoals bij Levon zal je Silas niet snel bij Max in de buurt vinden. Hij houdt zich stellig voor om niks uit lokken, en ondanks hij Max waarschijnlijk erg zal mogen, brengt de status van Max gewoon teveel risico met zich mee.

    Kieran Morse
    Silas heeft Kieran nog nooit ontmoet, en zal nogmaals niks te maken willen hebben met deze risicovolle status. Hij is als dat dood dat hij wordt gezien als haar volgende scharrel, iets dat de aandacht volledig op hem zal richten.

    Tariq Nagi
    Silas kent Tarig niet persoonlijk, maar is erg fan van zijn werk. Wanneer ze elkaar ontmoeten, zal Silas het erg goed kunnen vinden met Tariq. Ze zijn beide rustig en hebben beide moeite met het wereldje.

    Georgina Valenica
    Silas kan alleen maar medelijden hebben met iemand die in de spotlights is geboren. Hij heeft haar nog nooit ontmoet, maar voelt erg met haar mee. Hij kan haar losgeslagen houding goed begrijpen. Toch zal hij niet uit zichzelf op haar afstappen.

    Bash Vermont
    De twee kennen elkaar door de tattoo op Silas’s arm, deze is namelijk gezet door Bash. Silas en Bash kunnen het goed met elkaar vinden, ze hebben dezelfde gevatte humor. Toch weet Bash niks over het geheim dat Silas met zich meedraagt, net zoals Silas niks weet over het alcohol gebruik van Bash. Wanneer ze het elkaar besluiten te vertellen, zullen ze elkaar hoogstwaarschijnlijk goed begrijpen.

    Avery Phelan
    Bash en Avery kennen elkaar niet, maar hij is erg onder de indruk van haar sterke karakter. Hij vindt het leuk dat ze niet op haar mondje is gevallen, en tegelijkertijd niet irritant aanwezig is. Silas heeft een grote passie voor muziek, dus dat is zeker iets waardoor hij haar zal mogen.

    Ik heb Avery, voor wie wil?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Niet iedereen had Silas nog in zijn lijstje gezet, maar hier is wel zijn lijstje. Weet niet of iemand het iets lijkt? (:

    Ja, ik vind het helemaal prima voor Bash & Silas ;D


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ja, ik vind het helemaal prima voor Bash & Silas ;D


    Oké top!

    demonpox schreef:
    Niet iedereen had Silas nog in zijn lijstje gezet, maar hier is wel zijn lijstje. Weet niet of iemand het iets lijkt? (:


    Aan de ene kant wel, maar Silas houd niet van nep en het grootste deel van het leven wat algemeen van Altair bekend is, is fake. Ik weet dus niet hoe dat loopt

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 23:57 ]


    Bowties were never Cooler

    demonpox schreef:
    Niet iedereen had Silas nog in zijn lijstje gezet, maar hier is wel zijn lijstje. Weet niet of iemand het iets lijkt? (:


    Ik ben het er wel mee eens!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Voor degene die de impressielijst van mij nog niet goedgekeurd hebben: Reageer even of je het goed vindt of niet, alsjeblieft.

    @demonpox: Agree!

    Nogmaals een oproep voor Dahlia: Ik wil haar met peeps van de Squad laten gaan, gewoon gezellig als vrienden maar niemand buiten Penn heeft hierop geantwoord. Ik dacht zo'n groepje van vier of zo? Dus Dahlia, Cate, peep3, peep4. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Voor degene die de impressielijst van mij nog niet goedgekeurd hebben: Reageer even of je het goed vindt of niet, alsjeblieft.

    @demonpox: Agree!

    Nogmaals een oproep voor Dahlia: Ik wil haar met peeps van de Squad laten gaan, gewoon gezellig als vrienden maar niemand buiten Penn heeft hierop geantwoord. Ik dacht zo'n groepje van vier of zo? Dus Dahlia, Cate, peep3, peep4. ^^


    Misschien dat Avery mee kan? Misschien dat Dahlia en Avery dan bevriend zijn geraakt na haar relatiebreuk en ze elkaar hierin geholpen kunnen hebben?



    Demonpox, Ik vind het helemaal goed!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Misschien dat Avery mee kan? Misschien dat Dahlia en Avery dan bevriend zijn geraakt na haar relatiebreuk en ze elkaar hierin geholpen kunnen hebben?



    Demonpox, Ik vind het helemaal goed!

    Ok, fine by me. ^^ Ik zie die twee wel vrienden zijn inderdaad. c: Dan ga ik mijn post straks starten met Cate en Avery erin, mocht nog iemand zich daarbij willen voegen dan vind ik het prima. Mocht een van jullie al eerder een post willen droppen is het ook prima, dan ga ik daar lekker in mee.


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    Voor degene die de impressielijst van mij nog niet goedgekeurd hebben: Reageer even of je het goed vindt of niet, alsjeblieft.

    @demonpox: Agree!

    Nogmaals een oproep voor Dahlia: Ik wil haar met peeps van de Squad laten gaan, gewoon gezellig als vrienden maar niemand buiten Penn heeft hierop geantwoord. Ik dacht zo'n groepje van vier of zo? Dus Dahlia, Cate, peep3, peep4. ^^


    Ik denk dat Kiernan er ook best bij zou kunnen zijn, ik denk niet dat ze de persoon is om in haar eentje op een feestje te verschijnen. (Misschien dat ik haar dan wel al vrij snel naar anderen stuur puur omdat er nog wel wat mensen zijn die nu alleen zijn. ;3)


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.