• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    GreenIight schreef:
    (...)

    Ik denk dat Kiernan er ook best bij zou kunnen zijn, ik denk niet dat ze de persoon is om in haar eentje op een feestje te verschijnen. (Misschien dat ik haar dan wel al vrij snel naar anderen stuur puur omdat er nog wel wat mensen zijn die nu alleen zijn. ;3)

    Dat is prima natuurlijk. ^^ Dan begin ik nu lekker aan mijn post. ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Hier is alvast een begin, voor nu heb ik vanuit Cate vooral gereageerd op de voorstellen, de rest komt echt asap!

    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » ♀
    Dahlia is Cate's beste vriendin, en Cate maakt ook deel uit van haar squad. Ze kennen elkaar doormiddel van Cate's werk, en sindsdien is de vriendschap van de dames alleen maar hechter geworden.
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » TBA » Greenlight » ♀
    Kiernan en Cate zijn goede vrienden, en ze is dan ook altijd graag bij de jongedame. In eerste instantie stond Cate er wel van te kijken toen Kiernan haar vertelde dat ze op vrouwen valt, maar voor Cate verandert dat niets aan de vriendschap die ze hebben.
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » JudithSuzann » ♀

    ♀ Avery Saélihn Phelan » Basgitariste/Singersongwriter » The Wild One » Canagan » ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll» ♂
    De twee hebben in het verleden een fake relatie gehad, waar ze een hechte vriendschap aan over hebben gehouden. Cate is gek op Cassandra, Levon kan haar ook altijd bellen voor tips over hoe hij het haar van zijn dochter moet doen. Als ze bij Levon is, doet ze het ook graag voor, iets wat Cassandra nooit erg lijkt te vinden. Ook proberen ze eens per maand bij elkaar te komen voor een film/serie avond.
    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA » Soco » ♂

    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac» ♂
    Ze kent de man niet persoonlijk, en ze zal hier waarschijnlijk ook geen behoefte aan hebben, al kent ze wel vaag zijn werk. Cate heeft hem nog nooit persoonlijk ontmoet.
    ♂ Bash Vermont » Tattoo artist » The flirty ink master » The Drunk » Sempre » ♂
    Cate kent Bash van het programma "Ink Master", waar ze de visagie voor heeft gedaan. Ookal kent ze hem niet ontzettend goed, het was wel altijd gezellig en ze zou er echt veel voor overhebben om ooit een tattoo van hem op haar lichaam te krijgen.
    ♂ Silas Devereaux » The mysterious one » TBA » TBA » demonpox » ♂
    De man kent ze van een fotoshoot, waar de samenwerking erg plezierig is geweest. Op sommige momenten kan ze niet echt hoogte krijgen van de man, waardoor ze misschien het idee heeft dat hij een probleem met haar heeft.


    Note; Cate is absoluut geen beginner in de wereld waarin ze werkt, ze weet wat ze doet en ze is ook goed in wat ze doet. Ze doet ook eigenlijk alleen de visagie bij films en fotoshoots en/of modeshows. Sowieso vraagt ze altijd of de make up naar wens is, en als dat niet het geval is, is dat ook iets wat altijd bespreekbaar zal zijn.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 13:25 ]


    Faith is everything.

    Ik ben het helemaal vergeten te melden. Ik hoop dat jullie wat kunnen met mijn posts, zo niet dan pas ik hem wel aan. geen probleem!


    I'm your little ray of pitch black.

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Impressions Avery


    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » ♀
    — Avery en Dahlia zijn bevriend geraakt nadat Dahlia in een flinke dip zat na haar breuk met Travis. Doordat Avery zelf ook uit een relatie was gestapt besloot ze de — voor haar op dat moment nog onbekende — jonge vrouw te helpen door een steun voor haar te zijn in deze moeilijke periode. Hierdoor is voor Avery een hechte vriendschap ontstaan die ze niet meer zou willen missen.

    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » ♀
    — Avery kent Cate vanwege haar visagie werk en hoewel dit in het begin meer berustte op naamsbekendheid en de vele dingen die de blondine al eens voorbij heeft zien komen, kent ze haar de laatste tijd ook op een persoonlijk vlak. Avery is echter niet onder de indruk geraakt van de status die de jonge vrouw gekregen heeft door de media, al vertwijfelde wel haar eerste toenadering. Inmiddels kennen de twee elkaar goed genoeg en kan Avery oprecht zeggen dat ze Cate graag mag en ze inderdaad een Good Girl is in plaats van ijskoude bitch.

    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » TBA » Greenlight » ♀
    — Met deze jonge vrouw klikte het alleen al vrij direct goed vanwege het feestelijke gegeven dat beide dames dol zijn op een feestje, waarbij ze elkaar dan ook absoluut niet uit de weg zullen gaan wanneer ze elkaar tegenkomen tijdens een avondje uit. Echter, afgezien van uitjes die ze gezamenlijk met de Squad doen spreken ze daarbuiten niet vaak met elkaar af — wat niks te maken zal hebben met dat ze elkaar niet mogen daar Avery de blondine erg graag ziet.

    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » JudithSuzann » ♀
    —Avery kent Lex voornamelijk alleen vanwege de schijnrelatie die de jonge vrouw met Levon heeft. Verder kent de blondine haar niet en zal ze dan ook niet gauw een oordeel over haar vellen. Dat Avery niks met het modellenwereld heeft waar Lexi zich in bevindt komt doordat Avery zich daar weinig mee bezighoudt; natuurlijk heeft ze Lexi wel eens gezien, ook los van het feit dat ze met Levon meegaat.

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll» ♂
    — Deze jongeman heeft Avery leren kennen door middel van het talentenjacht waaraan ze heeft deelgenomen, welke is georganiseerd vanuit de band waaraan Levon deelneemt; en zo ook Avery zelf nu.
    Avery voelt zich erg op haar gemak bij hem, wat grotendeels komt door het feit dat Levon zich vanaf begin af aan al over haar ontfermt heeft, waarbij ze de bescherming die hij haar bood zeker niet onprettig vond, en is graag in zijn buurt te vinden. Inmiddels is ze behoorlijk verzot op hem en is ze helemaal weg van zijn dochter Cassandra, waar ze het dan ook erg goed mee kan vinden en geregeld iets mee gaat doen. Ze zal eveneens ook niet ontkennen dat Levon een aantrekkelijke man is welke haar aandacht goed weet vast te houden en waar ze meer voor voelt dan een gewone vriendschap.


    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA » Soco » ♂
    — Tijdens een intervieuw van de zanger van The Elite kunnen de twee elkaar eens ontmoet hebben, maar meer dan dat zal het (nog) niet geweest zijn. Hierdoor houd Avery ook deze man wat meer op een afstand, wat meer komt door het feit dat hij een onbekende is voor haar. Ze zal hem tijdens een feestje in ieder geval niet uit de weg gaan, maar wat voorzichtig zijn in het begin.

    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac» ♂
    — Deze twee kennen elkaar eigenlijk helemaal niet en Avery weet dan ook niet of ze de beste jongen zal mogen of niet. Voor haar is het een onbekende die ze sowieso wat voorzichtiger zal benaderen, maar welke ze niet zal negeren mochten ze elkaar tegen het lijf lopen.

    ♂ Bash Vermont » Tattoo artist » The flirty ink master » The Drunk » Sempre » ♂
    — Avery is verzot op tatoeages en heeft het programma “Ink Master” dan ook volledig gevolgd, waarbij ze helemaal voor was toen Bash met deze titel naar huis ging. De blondine heeft in de tijd daarna een plekje weten te bemachtigen om zich te laten tatoeëren door hem en staat inmiddels voor een volgende alweer op zijn wachtlijst.
    Avery en bash zijn inmiddels goede vrienden en de blondine kan het dan ook erg goed met de jongen vinden.


    ♂ Silas Devereaux » The mysterious one » TBA » TBA » demonpox » ♂
    — Avery en Silas kennen elkaar op persoonlijk vlak allesbehalve en zijn nog niet echt in de gelegenheid geweest om elkaar beter te leren kennen. Het feit dat beide een grote passie voor muziek weten te dragen maakt in ieder geval de juiste opening richting een goede weg. Avery is nieuwsgierig naar nieuwe mensen, maar zal ook bij Silas in het begin altijd een beetje voorzichtig zijn ( wat meer met haarzelf heeft te maken, dan dat het aan hem zal liggen).


    Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben, anders hoor ik dat wel. ^^

    [ bericht aangepast op 15 aug 2017 - 15:30 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Impressions Avery


    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » ♀
    — Avery en Dahlia zijn bevriend geraakt nadat Dahlia in een flinke dip zat na haar breuk met Travis. Doordat Avery zelf ook uit een relatie was gestapt besloot ze de — voor haar op dat moment nog onbekende — jonge vrouw te helpen door een steun voor haar te zijn in deze moeilijke periode. Hierdoor is voor Avery een hechte vriendschap ontstaan die ze niet meer zou willen missen.

    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » ♀
    — Avery kent Cate vanwege haar visagie werk en hoewel dit in het begin meer berustte op naamsbekendheid en de vele dingen die de blondine al eens voorbij heeft zien komen, kent ze haar de laatste tijd ook op een persoonlijk vlak. Avery is echter niet onder de indruk geraakt van de status die de jonge vrouw gekregen heeft door de media, al vertwijfelde wel haar eerste toenadering. Inmiddels kennen de twee elkaar goed genoeg en kan Avery oprecht zeggen dat ze Cate graag mag en ze inderdaad een Good Girl is in plaats van ijskoude bitch.

    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » TBA » Greenlight » ♀
    — Met deze jonge vrouw klikte het alleen al vrij direct goed vanwege het feestelijke gegeven dat beide dames dol zijn op een feestje, waarbij ze elkaar dan ook absoluut niet uit de weg zullen gaan wanneer ze elkaar tegenkomen tijdens een avondje uit. Echter, afgezien van uitjes die ze gezamenlijk met de Squad doen spreken ze daarbuiten niet vaak met elkaar af — wat niks te maken zal hebben met dat ze elkaar niet mogen daar Avery de blondine erg graag ziet.

    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » JudithSuzann » ♀
    —Avery kent Lex voornamelijk alleen vanwege de schijnrelatie die de jonge vrouw met Levon heeft. Verder kent de blondine haar niet en zal ze dan ook niet gauw een oordeel over haar vellen. Dat Avery niks met het modellenwereld heeft waar Lexi zich in bevindt komt doordat Avery zich daar weinig mee bezighoudt; natuurlijk heeft ze Lexi wel eens gezien, ook los van het feit dat ze met Levon meegaat.

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll» ♂
    — Deze jongeman heeft Avery leren kennen door middel van het talentenjacht waaraan ze heeft deelgenomen, welke is georganiseerd vanuit de band waaraan Levon deelneemt; en zo ook Avery zelf nu.
    Avery voelt zich erg op haar gemak bij hem, wat grotendeels komt door het feit dat Levon zich vanaf begin af aan al over haar ontfermt heeft, waarbij ze de bescherming die hij haar bood zeker niet onprettig vond, en is graag in zijn buurt te vinden. Inmiddels is ze behoorlijk verzot op hem en is ze helemaal weg van zijn dochter Cassandra, waar ze het dan ook erg goed mee kan vinden en geregeld iets mee gaat doen. Ze zal eveneens ook niet ontkennen dat Levon een aantrekkelijke man is welke haar aandacht goed weet vast te houden en waar ze meer voor voelt dan een gewone vriendschap.


    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich Asshole » TBA » Soco » ♂
    — Tijdens een intervieuw van de zanger van The Elite kunnen de twee elkaar eens ontmoet hebben, maar meer dan dat zal het (nog) niet geweest zijn. Hierdoor houd Avery ook deze man wat meer op een afstand, wat meer komt door het feit dat hij een onbekende is voor haar. Ze zal hem tijdens een feestje in ieder geval niet uit de weg gaan, maar wat voorzichtig zijn in het begin.

    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac» ♂
    — Deze twee kennen elkaar eigenlijk helemaal niet en Avery weet dan ook niet of ze de beste jongen zal mogen of niet. Voor haar is het een onbekende die ze sowieso wat voorzichtiger zal benaderen, maar welke ze niet zal negeren mochten ze elkaar tegen het lijf lopen.

    ♂ Bash Vermont » Tattoo artist » The flirty ink master » The Drunk » Sempre » ♂
    — Avery is verzot op tatoeages en heeft het programma “Ink Master” dan ook volledig gevolgd, waarbij ze helemaal voor was toen Bash met deze titel naar huis ging. De blondine heeft in de tijd daarna een plekje weten te bemachtigen om zich te laten tatoeëren door hem en staat inmiddels voor een volgende alweer op zijn wachtlijst.
    Avery is oprecht geïnteresseerd in de jongeman en heeft dan ook een goede vriendschap met hem weten te ontwikkelen. Zijn vrolijke geflirt zal ze niet aan zich voorbij laten gaan, waar ze dan ook speels in mee gaat.


    ♂ Silas Devereaux » The mysterious one » TBA » TBA » demonpox » ♂
    — Avery en Silas kennen elkaar op persoonlijk vlak allesbehalve en zijn nog niet echt in de gelegenheid geweest om elkaar beter te leren kennen. Het feit dat beide een grote passie voor muziek weten te dragen maakt in ieder geval de juiste opening richting een goede weg. Avery is nieuwsgierig naar nieuwe mensen, maar zal ook bij Silas in het begin altijd een beetje voorzichtig zijn ( wat meer met haarzelf heeft te maken, dan dat het aan hem zal liggen).


    Ik hoop dat ik nu niemand vergeten ben, anders hoor ik dat wel. ^^


    I agree voor Avery en Cate ^-^


    Faith is everything.

    Hoi! Als Cesar is goedgekeurd dan hoop ik dat jullie nog wat relaties zoeken aangezien ik nog alles zoek;
    – Misschien een ex-vriendinnetje of huidige flirt?
    – Een vriend waar die nu geen vrienden meer is, iets wat misschien ook veel media aandacht heeft gehad en ze beide een beetje van het pad heeft gebracht
    – Iemand waar hij niet mee kan opschieten
    – Een beste vriend
    – Iemand waarmee die bevriend is voor wat meer publiciteit
    – Iemand waar die misschien een soort aan/uit relatie mee heeft
    – Goede vrienden die vaak bij elkaar over de vloer komen


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Spaghetti schreef:
    Hoi! Als Cesar is goedgekeurd dan hoop ik dat jullie nog wat relaties zoeken aangezien ik nog alles zoek;
    – Misschien een ex-vriendinnetje of huidige flirt?
    – Een vriend waar die nu geen vrienden meer is, iets wat misschien ook veel media aandacht heeft gehad en ze beide een beetje van het pad heeft gebracht
    – Iemand waar hij niet mee kan opschieten
    – Een beste vriend
    – Iemand waarmee die bevriend is voor wat meer publiciteit
    – Iemand waar die misschien een soort aan/uit relatie mee heeft
    – Goede vrienden die vaak bij elkaar over de vloer komen


    Ik heb Cate? ^^ And I really Like Cesar! ;D


    Faith is everything.

    Spaghetti schreef:
    Hoi! Als Cesar is goedgekeurd dan hoop ik dat jullie nog wat relaties zoeken aangezien ik nog alles zoek;
    – Misschien een ex-vriendinnetje of huidige flirt?
    – Een vriend waar die nu geen vrienden meer is, iets wat misschien ook veel media aandacht heeft gehad en ze beide een beetje van het pad heeft gebracht
    – Iemand waar hij niet mee kan opschieten
    – Een beste vriend
    – Iemand waarmee die bevriend is voor wat meer publiciteit
    – Iemand waar die misschien een soort aan/uit relatie mee heeft
    – Goede vrienden die vaak bij elkaar over de vloer komen


    Ik heb Lexi eventueel. Ik ga zo eten dus heb nu niet echt tijd goed naar de mogelijkheden te kijken maar als je een voorstel hebt hoor ik het graag!


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Spaghetti schreef:
    Hoi! Als Cesar is goedgekeurd dan hoop ik dat jullie nog wat relaties zoeken aangezien ik nog alles zoek;
    – Misschien een ex-vriendinnetje of huidige flirt?
          Ik heb Dahlia wel als ex voor hem? Misschien toen hij net uit het huis stapte dat ze elkaar ontmoette ergens en er eigenlijk een vonk was? Ik weet niet hoe lang geleden hij bekend is geworden though? Dahlia is echter niet iemand die haatgevoelens over hem zou hebben, dus nog wel normaal met hem omgegaan zou zijn.
    – Een vriend waar die nu geen vrienden meer is, iets wat misschien ook veel media aandacht heeft gehad en ze beide een beetje van het pad heeft gebracht
          Again, dit heeft te maken met hoe lang Cesar al bekend is, maar als dat langer dan vier jaar geleden is dan kunnen we er wel van maken dat deze twee elkaar steeds verder het verkeerde pad op leidde. Zo was Levon een alcoholist first class, maar sinds vier jaar heeft hij een kind en is dat bijgedraaid. Maar ik zie deze twee elkaar wel dieper de put in trekken / duwen, zonder het te beseffen nadat de bom gebarst is. Ik zie wel voor me hoe deze twee vervolgens enkele keren op TMZ hebben gestaan om hun felle woorden tegen elkaar?
    – Iemand waar hij niet mee kan opschieten
          Hier zie ik Levon wel voor me, hij zou na het ontmoeten van Cesar alles behalve fan van hem zijn. Dit echter wanneer Cesar pas bekend is geworden ergens in de laatste vier jaar.


    Ja / nee? ;D


    I'm your little ray of pitch black.

    Nevermind, eerst even kijken of ik genoeg tijd heb om het posten met Bash bij te houden x'd

    [ bericht aangepast op 8 aug 2017 - 18:49 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Nevermind, eerst even kijken of ik genoeg tijd heb om het posten met Bash bij te houden x'd


    Huh, did I missed something? Wat was de vraag/het idee? (:


    Faith is everything.

    Penn schreef:
    (...)

    Huh, did I missed something? Wat was de vraag/het idee? (:

    Het klinkt alsof ze een tweede rol erbij wilde nemen, maar toch twijfelt haha.

    Well, je bent welkom hoor, daar niets van. Maar je moet je zelf geen onnodige druk geven natuurlijk. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Het klinkt alsof ze een tweede rol erbij wilde nemen, maar toch twijfelt haha.

    Well, je bent welkom hoor, daar niets van. Maar je moet je zelf geen onnodige druk geven natuurlijk. ^^


    Hahaha ja, ik ben/was aan het overwegen om te vragen of ik een vrouw erbij mocht, maar ik bedacht me dat ik dat altijd nog later in het RPG kan doen mocht ik er nog zin in hebben. Eerst maar eens op Bash richten hehe


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Zou ik Cesar naar iemand toe kunnen sturen?


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Sempre schreef:
    (...)

    Hahaha ja, ik ben/was aan het overwegen om te vragen of ik een vrouw erbij mocht, maar ik bedacht me dat ik dat altijd nog later in het RPG kan doen mocht ik er nog zin in hebben. Eerst maar eens op Bash richten hehe


    Oooh op zo'n manier. Zoals Cherona al aangaf, je bent altijd welkom om de vrouw erbij te nemen. Ook al is dat later, geen enkel probleem! (:


    Faith is everything.