• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik vind alles prima! Hopelijk kan ik vandaag echt aan de slag met het indrukkenlijstje, maar hij komt zeker!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind morgen ook goed!


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Mooi, helemaal geweldig. c: Dan gaan Penn en ik ons best doen dat voor elkaar te krijgen, haha.

    *Ik ga mijn impressielijst vandaag nog updaten. ;D Ik ga er nu mee aan de gang om precies te zijn.


    I'm your little ray of pitch black.

    IMPRESSIELIJST DAHLIA ——

    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Beste vrienden » Deel van Squad » Onwetend over drugs ♀
          Deze twee dames hebben elkaar ontmoet op een set van een van Dahlia's films waar Cate haar ook de nodige adviesen gaf voor make-up in haar privéleven. Het was niet snel tot deze dames echt naar elkaar toe waren getrokken en een sterke vriendschap op hadden gebouwd. Zo is Dahlia erg afhankelijk geworden van de gezellige en nuchtere dame uit Jersey. Dahlia probeert altijd wel een momentje te vinden om eens een leuk dagje met Cate te hebben.

    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Goede vrienden » Deel van Squad » Onwetend over drugs ♀
          Beide dames zijn gek op mode, waardoor deze twee graag samen gaan shoppen om elkaar advies te geven en natuurlijk de gezelligheid te hebben van niet alleen shoppen. Het is echter begonnen toen deze twee dames elkaar tegenkwamen op de set van een film waar ze beiden in speelde en dat ze hetzelfde jurkje droegen, maar gezien het voor hun beide niet zo zou zijn dat ze kwaad zouden reageren begonnen de dames te lachen en nu zijn ze elkaars favoriete shop maatjes.

    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » Goede vrienden » Deel van Squad » Onwetend over drugs ♀
          Dahlia beschouwd Lexi als een van haar meest vertrouwde vrienden omdat de wat jongere vrouw enkele kwaliteiten bezit die voor haar erg belangrijk zijn in een vriendschap. Zo zal de blondine er haast alles voor over hebben om de brunette op te vrolijken, al is het zoiets simpels als shoppen of op een terrasje zitten voor een gezellige brunch en mannen bekijken. Dahlia zal altijd haar best doen om haar vriendin een beter gevoel te geven.

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » Bekenden » Onwetend over drugs ♂
          De blondine heeft geen enkel probleem met Levon zelf, het is eerder zijn manager — vooral gezien deze man haar enkele weken heeft lastiggevallen om met een van de bandleden te daten. Stiekem weet Dahlia wel dat dat niets met de personen in de band te maken heeft, maar ze kan er niets aan doen om er toch lichtelijk gefrustreerd door te zijn. Verder ontwijkt ze Levon zelf wegens zijn personage dat hij gekweekt heeft.

    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich asshole » Hurt by trauma » Vrienden » Deel van Squad » Onwetend over drugs ♂
          Het was de charme die Max droeg die ervoor had gezorgd dat Dahlia hem al gauw mocht, en misschien toentertijd lichtelijk voor hem gevallen was. Inmiddels beschouwd ze hem zeker als een vriend, puur omdat hij erg goed is in Dahlia op haar gemak te laten voelen, vooral wanneer ze het allemaal even niet weet. Gezien hij een presentator is zal ze hem niet vertellen over haar drugsgebruik, al zou ze het fijner vinden wanneer hij hier vanaf zou weten.

    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » On[be]grijpbaar » Just wants to be loved » Internet vrienden » Onwetend over drugs ♂
          Dahlia is zelf bezig met een script schrijven, en ondanks dat dat niet hetzelfde is zitten zij en Altair op hetzelfde forum, waar ze elkaar hebben leren kennen en eigenlijk een internetconnectie hebben gekregen. Zo heeft Dahlia veel aan de comic book writer gehad, gezien een comic en script op sommige vlakken toch wel een bepaalde connectie delen. Dahlia vindt echter inmiddels wel dat het tijd is dat de twee elkaar ontmoeten, omdat ze hem toch zeker wel beschouwd als een vertrouwde vriend.

    ♂ Bask Vermont » Tattooartist » Flirty » The Drunk » Onbekenden » Onwetend over drugs ♂
          De wegen van Bash en Dahlia hebben nooit gekruist omdat zij te verschillende levens leiden. Dit betekend echter niet dat Dahlia stiekem wel aangetrokken is tot zijn personage zoals hij zich op televisie neerzette, al begrijpt zij als de beste dat dat zeker niet het geval zal zijn dat hij ook daadwerkelijk zo is, dus het is niet alsof ze met smacht wacht tot hun eerste ontmoeting. Ze zal hem echter niet wijken wanneer hij een gesprek zal starten, mocht dat ooit gebeuren.

    ♂ Avery Saélihn Phelan » Basgitarist » Wild one » Wild one » Kennissen » Onwetend over drugs ♂
          Deze dames zijn haast onbekenden voor elkaar, de enige keer dat ze elkaar ontmoet hadden was op het moment dat Avery Dahlia aantrof als een triest hoopje mens omdat ze na zo'n twee weken eindelijk pas beseft had dat haar relatie met Travis over was en een instort moment had. Avery heeft haar toen enkele vriendelijke woorden gegund, vooral gezien ze zelf ook uit een relatie was "gestapt" was.

    ♂ Silas Devereaux » Model » The mysterious one » Wreck » Vrienden » Onderdeel van Squad » Bekend met de drugs ♂
          Een vreemd duo is het zeker, maar deze twee hebben elkaar wel gevonden. Toen Dahlia eens de rol van een model (en de harde wereld ervan) op zich moest nemen heeft ze enkele contacten gebruikt om achter de schermen te komen voor wat method acting. Hier heeft ze Silas ook ontmoet, en eigenlijk was er al gauw een klik, waarbij Silas haar geholpen had, daar is uiteindelijk ook een vriendschap uitgekomen. Silas is de enige die weet van het feit dat Dahlia drugs gebruikt.


    IMPRESSIELIJST LEVON ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Bekenden » Kent Cassandra niet ♀
          Vaak heeft hij haar niet gezien, en vind het eigenlijk wel prima zo. Het is niet zozeer dat hij problemen met haar heeft, haar America's Sweetheart personage past gewoon niet bij wat hij biedt voor zijn fans. Ooit heeft de manager van Levon Dahlia eens benaderd om te daten met een bandlid naar keuze, maar Dahlia sloeg dit af wegens haar eigen personage, en dat is iets waar Levon stiekem nog best zuur over is.

    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Goede vrienden » Cassandra loves her ♀
          Nadat Levon eens een fake relatie met Cate heeft gehad zijn deze twee goede vrienden gebleven. Zo weet Levon wie hij moet bellen wanneer hij een crisis heeft over Cassandra's haren, waarbij Cate hem een stap voor stap uitleg geeft hoe hij die visgraatvlecht eens in de haren van Cassandra kan krijgen. Bovendien proberen zij sowieso eens per maand eens een leuke avond te hebben waarbij ze hun favoriete serie samen kijken om hun vriendschap staande te houden.

    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Broer-zus relatie » Cassandra loves her ♀
          Dankzij hun leeftijdsverschil heeft Levon een soort van broederlijke gevoelens tegenover het meisje, ook voelde hij alsof hij haar moest beschermen, wat voor een sterke band heeft gezorgd. Zelf geloofd Levon niet in de media of hoe ze iemand neer stempelen en zal Kienan daarom nooit verkeerd aankijken, en al helemaal niet toen de jongedame vertelde over haar seksuele geaardheid. Kiernan is buiten zijn bandleden ook de enige persoon die de sleutel van zijn appartement heeft en altijd welkom is.

    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart » Goede vrienden / schijnrelatie » Cassandra loves her ♀
          Al enkele weken zijn Levon en Lexi closer geworden, al is het vooral voor de camera's geweest. Dit betekend echter niet dat er achter de schermen niets kan gebeuren, want Levon is zeker wat voor de brunette gaan voelen, al is het op dit moment eerder een soort van bezorgde, vaderlijke gevoelens voor de dame, al zal hij daarentegen wel weer als eerste toegeven dat ze erg aantrekkelijk is. Hij zal haar zeker proberen te helpen met haar problemen, puur omdat dat in hem zit.

    ♂ Max Rivers » Presentator » Rich asshole » Hurt by trauma » Oppervlakkige vrienden » Kent Cassandra niet ♂
          De twee hebben elkaar eens ontmoet achter de schermen bij een interview van de zanger van The Elite, waar ze wel een interessant gesprek hadden. Buiten dat om hebben ze niet echt vaak gesproken, het was vooral meer op feesten met een drankje in hun handen. Hun gesprekken gaan nooit echt diep, of worden nooit te persoonlijk, en eigenlijk heeft Levon daar ook niet bepaald behoefte aan — hij vindt het wel prima zo.

    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » On[be]grijpbaar » Just wants to be loved » Kennissen » Kent Cassandra niet ♂
          Buiten elkaar op feesten zien is er weinig connectie tussen beide mannen, al lijkt hun karakter ergens wel weer op elkaar. In ieder geval zie ik ze wel voor me om zo nu en dan, wanneer ze elkaar tegenkomen, dat ze even een praatje maken met elkaar — daar is Levon niet de vieste voor. Hij zal geen enkel probleem tegen de man of zijn afkomst dragen, dus dat is niet zozeer het probleem.

    ♂ Bask Vermont » Tattooartist » Flirty » The Drunk » Beste vrienden » Cassandra has a crush on him ♂
          Dat Levon echt een couchpotato kan zijn is niet voor velen bekend, dus ook niet zijn liefde voor het programma Ink Master. Al gauw was hij flabbergasted door het talent van Bask, wat betekende dat hij direct op de wachtlijst stond voor een tatoeage van de man. Inmiddels zijn veel van de tatoeages die Levon draagt gezet door Bask, dit heeft hen dan ook veel tijd gegeven om over van alles en nog wat te praten, en inmiddels is Bask dan ook een van de weinige mannelijke vrienden van Levon.

    ♂ Avery Saélihn Phelan » Basgitarist » Wild one » Wild one » Goede vrienden / Kinda loves her » Cassandra loves her ♂
          Vanaf het moment dat Levon haar zag was hij a dol op het talent dat Avery te bieden had, ondanks dat de band eigenlijk ermee eens was dat ze een man zochten tijdens de talentenjacht. Levon was de eerste die zei dat ze voor Avery moeste gaan, en heeft nog altijd geen moment spijt hiervan. Vanaf het punt dat ze officieel in de band zat liet hij haar op haar gemak voelen en nam hij een beschermde rol op zich. Inmiddels is hij eigenlijk als een blok voor haar gevallen.

    ♂ Silas Devereaux » Model » The mysterious one » Wreck » Onbekenden » Kent Cassandra niet ♂
          De wegen van Silas en Levon hebben nooit echt gekruist, al wordt er op dit moment wel gesproken over hoe The Elite eens op zal treden tijdens een van de modeshows van Silas, dus misschien komt de ontmoeting er wel aan, mocht dit daarvoor niet gebeuren uiteraard. In ieder geval zou Levon niet wijken om met het model te spreken, hij kent hem niet dus zal geen probleem in een gesprek zien.



    Full disclosure ——
    » Dit hoeft niet te betekenen dat deze relaties maar goedgekeurd moeten worden, dit is hoe ik het vanaf mijn personages probeer te zien. Mocht jij een ander idee hebben dan ben je gewoon van harte welkom deze mening te delen. Ik communiceer liever over onze personages dan dat ik maar goedkeuringen krijg, terwijl het achteraf heel anders lijkt te zijn (of dat er keuzes uit laksheid gemaakt worden).
          » Mocht jij het bijvoorbeeld als een beter idee zien dat jouw personage wel afweet van Dahlia's drugsgebruik, meldt het me gewoon even natuurlijk. ^^
    » Ik besef me dat ik haast enkel positieve relaties heb genoteerd (al vind ik dat ook weer niet bepaald erg, mijn personages zijn beide nogal goody two shoes namelijk), mocht iemand echt een reden zien dat iemand zowel Dahlia of Levon niet zou mogen, dan ben je zeker welkom om dit te melden, gezien ik het natuurlijk vanuit mijn personages probeer te zien.
    » De Squad waar ik alle dames in heb gegooid is zeg maar gewoon een groep dames die elkaar eigenlijk "volgen" naar elkaars evenementen, maar dat betekent natuurlijk niet dat er onderling geen gebitch kan zijn, het is allemaal vooral schijn. Niemand van de dames is echter de Queen B, tenzij iemand echt een geweldig idee daarvoor heeft, ik ben immers wel in staat om ernaar te luisteren en na te denken (en natuurlijk te overleggen met de rest die erin te vinden is) haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Even een hint voor het speeltopic:
          We gaan beginnen met een groots evenement waar iedereen aanwezig zal zijn. Dus mochten personen dates zoeken, dan kun je dat ook lekker in het praattopic bespreken uiteraard. Een date is natuurlijk nooit verkeerd naar een groot feest.


    Nou, dan zal ik maar als eerste gaan voor mijn personages.
    » Ik neem aan dat Levon met Lexi gaat, gezien deze twee een schijnrelatie hebben?
    » Dahlia heeft geen date, al denk ik dat het eerder bij haar past om met de Squad te gaan, of in ieder geval een deel ervan, anders kan het een te grote groep worden.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik heb Cate voor iedereen, ik ga echt zo hard mijn best doen om haar impressie lijst vandaag klaar te krijgen c:


    Faith is everything.

    Scurll schreef:
    Even een hint voor het speeltopic:
          We gaan beginnen met een groots evenement waar iedereen aanwezig zal zijn. Dus mochten personen dates zoeken, dan kun je dat ook lekker in het praattopic bespreken uiteraard. Een date is natuurlijk nooit verkeerd naar een groot feest.


    Nou, dan zal ik maar als eerste gaan voor mijn personages.
    » Ik neem aan dat Levon met Lexi gaat, gezien deze twee een schijnrelatie hebben?
    » Dahlia heeft geen date, al denk ik dat het eerder bij haar past om met de Squad te gaan, of in ieder geval een deel ervan, anders kan het een te grote groep worden.


    Lijkt me wel zo logisch ja (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    Iemand die op date wil met mijn lieftallige Avery? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik denk dat Bash stag gaat. Zou iedereen even kunnen reageren op mijn voorstellen of zelf zijn/haar relatie voorstellen kunnen schrijven? Dan weet ik tenminste een beetje wat ik met Bash kan.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Altair gaat in elk geval stag


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    Ik denk dat Bash stag gaat. Zou iedereen even kunnen reageren op mijn voorstellen of zelf zijn/haar relatie voorstellen kunnen schrijven? Dan weet ik tenminste een beetje wat ik met Bash kan.

    Die van mij zijn geupdate, ik was het wel eens met jou inderdaad. c: Mocht je dat nog niet gezien hebben uiteraard. Anders heb ik niets gezegd, haha.


    Verder nog steeds voor iedereen de vraag:
    » Is iedereen het inderdaad met mijn relatie voorstellen eens, want dan weet ik sowieso wie er in de Squad zitten (en als iemand eraan toegevoegd wilt worden ben ik daar net zo tevreden mee).
    » Dahlia gaat waarschijnlijk met enkele personen van de Squad, dus wie wil? Ik wil namelijk graag aan mijn eerste posts gaan werken en die van Levon is al zowat klaar, terwijl Dahlia leeg is vanwege geen date hebben. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Sempre schreef:
    Ik denk dat Bash stag gaat. Zou iedereen even kunnen reageren op mijn voorstellen of zelf zijn/haar relatie voorstellen kunnen schrijven? Dan weet ik tenminste een beetje wat ik met Bash kan.


    Oh shit, sorry! Voor Cate en Bash was het voor mij ook helemaal goed. Sorry sorry sorry! (':

    @Cher, ik ben het er sowieso wel mee eens, maar dat wist je al c: Van mij mag je Cate wel verwerken in Dahlia's post, maar ik moet nog steeds mijn lijstje maken c:

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 21:16 ]


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Ik denk dat Bash stag gaat. Zou iedereen even kunnen reageren op mijn voorstellen of zelf zijn/haar relatie voorstellen kunnen schrijven? Dan weet ik tenminste een beetje wat ik met Bash kan.


    Ik vond je voorstel helemaal prima! Misschien dat Avery zelfs al eens een tattoo bij hem heeft laten zetten, of daar nu voor op de wachtlijst staat?

    Ik ga echt rap aan de gang met mijn indrukkenlijstje, ik heb het de afgelopen dagen nog erg druk gehad ivm einde vakantie en ben sinds vandaag weer aan het werk, dus ik ben er nog niet aan toegekomen - sorry dan ook dat het zo lang duurt!


    Is er iemand met posten (of een date) voor Avery?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind de voorstellen goed.


    Bowties were never Cooler