• B E H I N D      T H E      C U R T A I N
    [url=ROLLENTOPIC: OO1 × PRAATTOPIC OO1 × SPEELTOPIC OO1
    © Penn & Scurll

    A hard beginning maketh a great ending...
    Een leven dat iedereen lijkt te willen leiden —— geld krijgen door enkel te doen waar je hart ligt en duizenden personen van het andere (of hetzelfde) geslacht aan je voeten. Velen lijkt dit het perfecte leven, maar wat dacht je eigenlijk van wat er achter de schermen gebeurt? De slapeloze nachten, oppervlakkige vriendschappen, aasgieren van paparazzi, schijnrelaties, overmatig gebruik van slaappillen, (best) bewaarde geheimen, zwarte lijsten, sadistische spelletjes achter de schermen en natuurlijk de druk van het presteren worden stuk voor stuk vergeten wanneer we het hebben over onze favoriete celebs. Wij denken dat hun interviews het zwaarste lijkt te zijn dat zij moeten ondergaan, maar in hun dagelijkse leven hebben ze het een stuk zwaarder dan wij op het eerste oog zien, en dat is precies wat wij hier naar voren laten komen.

    Verplichte impressie lijst ——
    ♀ Dahlia Way » Actrice » America's Sweetheart » Drug Addict » Scurll » 1.1 ♀
    ♀ Catherine Dubois » Visagiste » Cold Hearted Bitch » Good Girl » Penn » 1.1 ♀
    ♀ Kiernan Danica Morse » Actrice » Mannenverslinder » Gay » Greenlight » TBA ♀
    ♀ Georginia Josephine Valencia » Zangeres » Princess » Lost her mind » Campeon » 1.5 ♀
    ♀ Alexandra Lexington » Model » The girl who has it all » Slowly falling apart »JudithSuzann » 1.2 ♀

    ♂ Levon Cash » Drummer » Womanizer » Good guy » Scurll » 1.1 ♂
    ♂ Max Rivers » Presentator » TBA » TBA » Soco » 1.2 ♂
    ♂ Tariq Malak Nagi » Comic book writer » TBA » TBA » SebastianVerlac » 1.5 ♂

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 20:08 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    h1gh, eigenlijk niemand kent Altair's echte naam, of kent zijn echte verleden, daarom gebruik ik de naam die hij wel gebruikt hier in het topic en niet zijn echte naam. Hij schrihft zijn comics ook onder zijn pseudoniem


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    h1gh, eigenlijk niemand kent Altair's echte naam, of kent zijn echte verleden, daarom gebruik ik de naam die hij wel gebruikt hier in het topic en niet zijn echte naam. Hij schrihft zijn comics ook onder zijn pseudoniem


    Dan pas ik dat morgen even aan!


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Dan pas ik dat morgen even aan!


    Thanks!


    Bowties were never Cooler

    Ik wil iedereen er nog wel op wijzen dat we graag van iedereen een relatie/impressie lijstje willen zien! Van de meesten hebben we deze al gezien, maar van een aantal ook nog niet. (:


    Faith is everything.

    Oh ik wil trouwens echt even duidelijk maken dat ik dit tot dusver een van de leukste RPG's vind, en dat komt vooral door jullie awesome personen. Het schrijven met jullie is gewoon zo fijn en gemakkelijk (zelfs de berichten lezen van personages die geen contact hebben met de mijne is leuk) — het haalt me even weg van wat ik op dit moment allemaal voel haha. Ja, sentimentele Cherona is weer klaar met haar preekje, mijn excuses lieve mensjes. ^^

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 21:41 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Sentimele Cherona is my favorite Cherona! Haha grapje, ik vind het ook superleuk om te lezen en te schrijven met jullie en hoop echt dat dit nog even gaat duren :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oh, daar gaan we, samen met jullie natuurlijk, ook echt ons best wel voor doen! ^^


    Faith is everything.

    Nou jullie verdienen natuurlijk ook credits voor het goede idee. Anders was het ook niks geworden. Maar ik hoop ook zeker dat dit nog even doorgaat (:


    Good people are like candles, they burn themselves up to give others light

    JudithSuzann schreef:
    Nou jullie verdienen natuurlijk ook credits voor het goede idee. Anders was het ook niks geworden. Maar ik hoop ook zeker dat dit nog even doorgaat (:


    Hier sluit ik me bij aan. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Jennifer, zou je het goed vinden als we de relatie tussen Bash en Avery aanpassen? Ik las namelijk dat Avery en Levon heel erg close zijn op romantisch gebied en Bash is niet het type om daar tussen in te gaan staan, dus dan is die relatie niet heel erg logisch meer haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Awe, het is echt zo lief van jullie om dat te zeggen, dat waarderen we ook zeer! ^^ Maar zonder jullie kan dit natuurlijk ook niet draaien, waarvoor dank! c:


    Faith is everything.

    Sempre schreef:
    Jennifer, zou je het goed vinden als we de relatie tussen Bash en Avery aanpassen? Ik las namelijk dat Avery en Levon heel erg close zijn op romantisch gebied en Bash is niet het type om daar tussen in te gaan staan, dus dan is die relatie niet heel erg logisch meer haha


    Ja hoor, is mij helemaal prima! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er logischerwijs ook nog niet bij stil had gestaan toen ik op alles reageerde en uitschreef, maar zullen we er op houden dat ze goede vrienden zijn? En dat ze een klant van hem is ( misschien dat daar de vriendschap is ontstaan, omdat hij haar eerste tatoeages heeft gezet?)


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Ja hoor, is mij helemaal prima! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er logischerwijs ook nog niet bij stil had gestaan toen ik op alles reageerde en uitschreef, maar zullen we er op houden dat ze goede vrienden zijn? En dat ze een klant van hem is ( misschien dat daar de vriendschap is ontstaan, omdat hij haar eerste tatoeages heeft gezet?)


    Ja, dat lijkt mij een goed idee (: Fijn!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, dat lijkt mij een goed idee (: Fijn!


    Super! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb mijn eerste stukje geplaatst. Het is mijn eerste RPG, dus hopelijk is het zo goed haha? (A)