• S H A N E D A W S O N

    Ik vind dat Shane meer liefde verdient. Ik persoonlijk ben gek op zijn horror-themed video's en kan legit om al zijn video's lachen hehe. Vooral als Drew erbij is. Eigenlijk kijk ik alleen naar zijn "Shane" pagina en nooit naar zijn hoofdkanaal haha.
    Klik hier en word ook verslaafd!

    Krolock schreef:
    (...)
    Basically al zijn video's haha
    Hoewel zijn eetvideos wel een beetje in herhaling vallen soms. :') en mega dramaqueen met eten proeven haha.


    Ach maakt niet uit. We hebben nog de conspiracy theories, hahaha.


    Maybe I belong among the stars

    Genji schreef:
    (...)

    Ach maakt niet uit. We hebben nog de conspiracy theories, hahaha.

    Very true

    Krolock schreef:
    (...)
    Very true


    Zelfs al veroorzaken ze soms slapeloze nachten, rip me.


    Maybe I belong among the stars

    Genji schreef:
    (...)

    Zelfs al veroorzaken ze soms slapeloze nachten, rip me.

    1000% herkenbaar hahaha

    MrGrey schreef:
    Hahaha, sorry not so sorry, maar ik had mij echt kapot gelachen aan die video dat hij katten producten probeert bij zijn kat.

    oeh yes, die zijn het leukst!


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Shane vraagt op zijn twitter om een foto van hem (of hond, kat, vriend) te photoshoppen... en het leek me wel leuk maar ik kan niets verzinnen. :'D

    Krolock schreef:
    Shane vraagt op zijn twitter om een foto van hem (of hond, kat, vriend) te photoshoppen... en het leek me wel leuk maar ik kan niets verzinnen. :'D


    Simpel :'D iets wat Shane graag wilt; Cheeto die groter dan hem is en zijn ingewanden opeet, maar zijn ingewanden zijn slierten mayo ofzo x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kian schreef:
    (...)

    Simpel :'D iets wat Shane graag wilt; Cheeto die groter dan hem is en zijn ingewanden opeet, maar zijn ingewanden zijn slierten mayo ofzo x'D

    Ik weet niet wanneer hij al deze dingen gaat gebruiken voor een video, maar ik zal morgen eens wat gaan photoshoppen hehe.

    Ik heb wat video's van 'm opgespaard, dus nu kan ik een mini-marathon met mezelf houden hehe.


    Legit zo hard gelachen om deze video hahaha

    Hoi zijn er hier nog mensen die al zijn video's kijken? Cause I do *O*


    Watching this as we speak

    YEESS. Ik ben echt dol op die haunted video's van de laatste tijd en de mini series die hij telkens doet met andere mensen van zijn leven c:


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik hou het meeste van zijn conspiracy theory video's tbh.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik vond hem altijd wel leuk en ik ging hem weer terugkijken door dit topic maar nu vind ik hem eigenlijk niks meer :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen