• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?


    Schrijf hier dan alles van je af. ✨

    [ bericht aangepast op 7 aug 2017 - 9:53 ]


    She's imperfect but she tries

    Krolock schreef:
    Ik heb zoveel chocolade gehaald dat ik me eigenlijk zou moeten schamen.

    Bij mij hoef je je niet te schamen! Kom maar even langs. Met al je choco ofcourse ;3


    -

    And that is exactly the reason why I lose my motivation for Q RPGs.

    //I'm worried about you.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 21:43 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Als ik nou nog eventjes dood kon gaan zou het perfect zijn. I mean - they wouldn't miss me. No one would.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik ben vandaag naar Leuven gekomen met papa. Ik vond wel fijn om na een paar weken hem nauwelijks te hebben gezien op een dag samen met hem door te brengen. We hebben gezellig geluncht en daarna boodschappen gedaan en thee gedronken. Het was echt leuk om tijd met hem door te brengen.
    Daarna moest ik mijn kamer opruimen en weer opnieuw inrichten en ook kinda poetsen. Anywho. Daarna voelde het echt als een verademing. Het was gewoon thuis komen in een huis waar ik al lang niet meer geweest ben. Damn dit voelt wel goed. Maar ook eenzaam opeens. Dat ligt niet enkel aan het feit dat ik gewend ben nu in de zomer onder mensen de zijn, maar ook omdat ik nog drie nachten moet wachten voordat ik eindelijk bij mijn vriendje lig. Hoe de tijd kan vooruit vliegen. Het lijkt nog maar net dat ik tongzoenen met hem eng vond, en nu kan ik nog niet eens zonder zijn beschermende armen, die ik al als thuis ben gaan aanvoelen.
    Pff, dit lijkt net een of ander proza-stuk. Waarheid is dat ik gewoon doodmoe ben van alles. Anywho. Mis mijn vriendje, ben blij dat ik op kot ben, had leuke dag. Doei.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ugh, ik kan mezelf wel voor m'n kop schieten dat ik zo laat ben begonnen aan m'n scriptie.


    •

    Godverdomme, mag ik nou nooit eens een keer tv hier kijken?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Maybe I should go to sleep. Or maybe it's time for the next episode of game of thrones!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phorthos schreef:
    Maybe I should go to sleep. Or maybe it's time for the next episode of game of thrones!


    Game of Thrones.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    And then the sadness kicks in. Almost started to miss you already. Even Budapest isn't far enough to not feel sad this day.


    She's imperfect but she tries

    IK WIL EEN EGEL ALS HUISDIER. Maar ook een pug.


    Heaven is a place that we all have

    Adsthetic schreef:
    IK WIL EEN EGEL ALS HUISDIER. Maar ook een pug.


    Ja en noem hem Sonic.


    26 - 02 - '16

    "het zal wel negen uur zijn of zo"
    oeps niet dus


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat houd ik toch van de woorden "uw bestelling wordt verzonden" en nu al helemaal yay voor nieuwe docs


    26 - 02 - '16

    It feels so special every time and then the realization that people couldn't care less kicks in and it sucks balls. When will I learn, when will I learn.


    She's imperfect but she tries

    Okee... Niet aan hem verteld. Maar wel verteld en het luchtte wel op? Ook goed, I guess haha. En nu slaap. Zzzzz


    Smile. You're beautiful. <3