• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Do you like sticks? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf dan hier alles van je af

    [ bericht aangepast op 11 aug 2017 - 18:15 ]


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Waarom trek je altijd zoveel naar jezelf?


    Deep inside, I've never felt alive

    HAHAHA dit gaat fout


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kwangvatar schreef:
    (...)
    Genoeg.

    ? :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    (...)
    ? :')

    Je vraagt wie (of wat) er dan overblijft, zij reageert met genoeg. Ik gok dat het niet slecht bedoeld is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik zou kunnen overgeven.


    kindness is never a burden.

    I should sleep


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I fell out of my bed while laughing.


    Er is geen kaas en ik wilde tosti. Waarom kan die chauffeue niet gewoon al komen huh? Please, kom niet pas na twaalf uur.


    I'm your little ray of pitch black.

    Waarom kan ik nooit opschieten als het essentieel is en wel als ik nergens hoef te zijn? Why u like dis Veerle.


    The truth is out there.

    This is why I don't like you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sacramental schreef:
    (...)
    Je vraagt wie (of wat) er dan overblijft, zij reageert met genoeg. Ik gok dat het niet slecht bedoeld is.

    Zoiets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    @Kwangatar en @Sacramental, het was geen vraag waar ik een antwoord op hoefde, maar dankjewel voor het nemen van die moeite? Ik zou willen geloven dat je goede bedoelingen hebt, maar gezien je me geblokt hebt is dat nogal lastig. Daarom vraag ik bij deze of jullie me allebei met rust willen laten (even zo gezien ik je geen pb kan sturen), dankjewel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    OMG een tweede bezichtiging. Dit gaat ineens zo snel but I like it a lot.


    Oh shit. Waarom keurde ik het goed dat mijn moeder morgen meegaat naar de afspraak? Dit is zo vreemd. Als dit straks echt gaat over die diepgewortelde problemen die ik bezit dankzij haar kan dit veel te confronterend worden voor ons beiden. Shit.


    I'm your little ray of pitch black.

    Nog 69 dagen tot ik weer naar Londen & Phantom ga. *O* Volgens mij ga ik mensen echt irriteren met mijn obsessieve gedrag lol.